|

(عکس) تصویر آرایش تند خانم بازیگر درحمام!

ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد و همه مردم را متعجب کرد؛ محتوای ویدیو ریحانه پارسا در حال آرایش غلیظ بود. این اولین…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز/ ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه ایرانی که چندی پیش به ترکیه مهاجرت کرد و شایعات زیادی درباره وی منتشر شد، ویدیویی از خود در حمام خانه اش در حال آرایش کردن منتشر کرد. ریحانه پارسا بع از مهاجرت اولین باری نبود که ویدیو های عجیب از خود منتشر می کند. ریحانه پارسا بعد از مهاجرتش در اولین مصاحبه با مسیح علینژاد از ازدواج سفیدش گفت: من و مهدی کوشکی فقط سیغه بودیم و اسم هیچ کدام در شناسنامه دیگری نیست. برای ادامه مطالب بیشتر و ویدیو آرایش کردن ریحانه پارسا مطالب زیر را مشاهده کنید:

کنایه تند و تیز ریحانه پارسا به حامد بهداد

ریحانه پارسا در پست اینستاگرامی خود خطاب به حامد بهداد گفت صدایت را میشنوم از دور صدایم را میشنوی گویا ,صداهای ما باهم آشناست انگار!!!

به گزارش فرارو ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه این روز‌های فضای مجازی پیش تر در توئیتی با انتقاد از بازی حامد بهداد در سریال «دل» جنجال به پا کرده بود.

ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که این روز‌ها جنجال در فضای مجازی بیشتر از سابقه کوتاه بازیگری‌اش به چشم می‌خورد، پس از ازدواج جنجالی و ماجرای طلاقش به ترکیه مهاجرت کرد و این روز‌ها نقل محافل رسانه‌ای و فضای مجازی شده است، چندی پیش در توئیتی از بازی حامد بهداد در سریال دل انتقاد کرده بود و نوشت: «دل از اون فیلم‌ها بود که بازی کردی حتی به‌ غلط».

(عکس) تصویر آرایش تند خانم بازیگر درحمام!

ریحانه پارسا و ماجرای ازدواج سفید

هفته‌های اول شیوع کرونا در کشور بود که یک خبر عجیب در رسانه‌های سینمایی و فضای مجازی پیچید. ریحانه پارسا، بازیگر بیست ساله با مهدی کوشکی که نزدیک به بیست سال از او بزرگتر بود ازدواج کرد! این خبر در فضای مجازی و در قالب یک عکس سلفی منتشر شد . همان موقع نحوه انتشار این خبر گمانه‌های مختلفی ایجاد کرد. برخی معتقد بودند انتشار عجولانه این خبر آن هم در این قالب به‌دلیل جلوگیری از درز رابطه بوده است.
به هرحال هرچه بود پس از مدتی بارهم خبر عجیب دیگری منتشر شد. خبر جدایی پارسا و کوشکی! البته عجیب بودنش صرفا برای آن‌هایی بود که رفتار پارسا را در این مدت بررسی نکرده بودند. البته ریحانه پارسا به تازگی در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد که از اسفند ۹۸ با مهدی کوشکی دوست بودم و ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و …
(عکس) تصویر آرایش تند خانم بازیگر درحمام!

ماجرای انتشار تصویر برهنه ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده در ماه های اخیر زندگی پارسا با حواشی بسیاری همراه بوده از ازدواج جنجالی وی با مهدی کوشکی و سپس جدایی و اخیرا هم ادعاهای او در خصوص ازدواج سفیدش گرفته تا صحبت هایی در خصوص رابطه او با پویان مختاری و محسن افشانی و لایو اینستاگرامیش با مسیح علینژاد که بسیار پر سر و صدا بوده اما انگار حواشی زندگی پارسا تمام شدنی نیست این بازیگر جوان و پر حاشیه چند ساعت پیش عکسی در صفحه اینستاگرامش با بالاتنه نیمه برهنه منتشر کرده که مطمئنا می تواند برای او دردسرساز شود.

تمامی حواشی های روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

فیلم‌شناسی

سینما

سال نام کارگردان نقش
۱۳۹۹ رقصنده [۲] بهمن گودرزی
گشت ارشاد ۳ [۳] سعید سهیلی
کوسه [۴] علی عطشانی صنم
۱۳۹۸ خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری [۵] پیمان قاسم‌خانی آناهیتا

تلویزیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خاک عالم تو سرت،هرجایی
    تو قابل نیستی که دیدگاه بنویسم فقط خواستم تنفر شدیدم را نشانت دهم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی