|

پس پرده شایعه بیماری رهبری؛ حال آیت الله خامنه ای شکرخدا عالی است

رسانه های ضد انقلاب 15 سال است که شایعه بیماری رهبری را مطرح می کنند. نزدیکان رهبر انقلاب اعلام کردند حال آیت الله خامنه ای عالی است

لینک کوتاه کپی شد

خبر جدیدی در کار نیست و سابقه آن به دستکم ۱۵ سال پیش از این باز می‌گردد؛ شایعه درباره سلامتی رهبر انقلاب که گهگاه در رسانه‌های بیگانه منتشر می‌شود و در ادامه آن نیز تحلیل‌هایی درباره آینده ایران پس از آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ارائه می‌شود.

اخیرا هفته‌نامه شناخته‌شده آمریکایی نیوزویک در خبری مدعی شده است که آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به دلیل وخامت وضعیت جسمانی، قدرت و اداره امور را به فرزندش منتقل کرده است! خبری کذب که البته به سرعت در برخی رسانه‌های خارجی و داخلی بازتاب پیدا کرد.

واکنش صادق خرازی به شایعات درباره سلامت رهبر انقلاب

صادق خرازی در پی انتشار برخی شایعات در مورد وضعیت سلامت رهبر انقلاب با انتشار تصویری از ایشان در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام نوشت: «به نام خدا من معمولا سعی کرده‌ام سکوت اختیار کنم ساختار و تشکیلات رهبری سیستم اطلاع رسانی خود را دارد و دلیلی ندارد فردی مثل من اظهارنظری کند اما به دلیل انبوه تماس‌هایی که با من گرفته شد این پست را می گذارم. امروز برای جلسه‌ای در بیت معظم‌له بودم و نهار را در آنجا صرف کردم و با یکی از نزدیکان حضرت آقا صحبت داشتم، بحمدلله حال مبارک ایشان عالی و سرشار از انگیزه و انرژی هستند. به شایعات دروغ و فرافکنی‌ها توجهی نشود کل سناریو ساخته و پرداخته شایعه افکنانه و دروغ پردازان خارجی است و بس.

پس پرده شایعه بیماری رهبری؛ حال آیت الله خامنه ای شکرخدا عالی است

ماجرای خبر جلسه فوری هیات رئیسه مجلس خبرگان

بعد از شایعه بیماری مقام معظم رهبری تصویری مونتاژ شده از زیر نویس شبکه خبر در فضای مجازی دست به دست شد که حکایت از جلسه فوری هیات رئیسه مجلس خبرگان داشت، شبکه خبر این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد: امروز تصویری ساختگی از زیرنویس شبکه خبر با موضوع جلسه مجلس خبرگان رهبری در شبکه های اجتماعی فضای مجازی دست به دست می شود. این تصویر جعلی است و خبر آن تکذیب می شود.

پس پرده شایعه بیماری رهبری؛ حال آیت الله خامنه ای شکرخدا عالی است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی