|

(ویدئو) علت قطع ناگهانی بنزین و کارت سوخت در جایگاه ها چیست؟

رئیس صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: از ساعت ۱۱ ظهر امروز پیامک دریافت کردیم که سامانه دچار اختلال شده است.

لینک کوتاه کپی شد

علی فروزنده سخنگوی وزارت نفت با اشاره به اختلال رخ‌ داده برای دریافت بنزین از طریق کارت هوشمند سوخت، گفت: رانندگان می‌توانند از جایگاه‌های سوخت، بنزین را با نرخ آزاد دریافت کنند. سهمیه‌ها حفظ خواهد شد، زیرا سامانه آفلاین است. کارشناسان در حال رفع مشکل هستند که به محض رفع این ایراد، موضوع به اطلاع هموطنان می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، از ظهر امروز سه شنبه مراجعان به جایگاه‌های سوخت کشور برای دریافت بنزین با کارت هوشمند سوخت با مشکل مواجه بودند.

هیچ پیش‌بینی برای حل مشکل اخلال در سامانه کارت سوخت وجود ندارد. رئیس صنف جایگاه داران سوخت کشور: از ساعت ۱۱ ظهر امروز پیامک دریافت کردیم که سامانه دچار اختلال شده است. از استان‌های دیگر هم پیگیر شدیم و آنها هم تایید کردند. تا زمان حل مشکل امکان سوختگیری به صورت آزاد وجود دارد.

مشکل نرم افزاری است، در هشت سال گذشته بر اثر بی توجهی دستگاه‌های کارتخوان مستهلک شده است. مردم صبور باشند و در صورت عدم نیاز به سوخت، به پمپ بنزین ها مراجعه نکنند. هیچ پیش بینی برای حل مشکل وجود ندارد.

وزیر کشور: اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است و به زودی رفع می شود/ هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد؛ مردم هیچ نگرانی نداشته باشند

وحیدی تأکید کرد: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است که به زودی رفع می شود.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور: دستگاه‌های کارت‌خوان‌ سوخت به دلیل مسائل نرم‌افزاری و مستهلک شدن تجهیزات به مشکل خورده است. مردم صبور باشند و در صورت عدم نیاز به سوخت، به پمپ‌بنزین‌ها مراجعه نکنند.

اطلاعیه وزارت نفت درباره اختلال سامانه سوخت| مردم با قیمت آزاد سوخت‌گیری کنند! وزارت نفت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه برقرار است و مردم می‌توانند با قیمت بنزین آزاد سوخت‌گیری کنند!

اطلاعیه رسمی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به شرح زیر است:

«در پی مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت، از دقایقی پیش استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سراسر کشور دچار وقفه شده است؛ اما طبق اطلاعات به دست آمده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم‌اکنون سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه با مشکلی ندارد و باوجود خارج شدن سامانه هوشمند سوخت از مدار، مردم می‌توانند با قیمت آزاد سوخت‌گیری کنند.

کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حال بررسی مشکل فنی ایجاد شده و رفع آن هستند و این اطمینان به هموطنان عزیز داده می‌شود که هیچ مشکلی برای سهمیه‌ سوخت هموطنان ایجاد نخواهد شد.»

سوخت‌گیری با نرخ آزاد جریان دارد

علی فروزنده، سخنگوی وزارت نفت گفت: کارشناسان در حال رفع مشکل هستند که به محض رفع این ایراد، موضوع به اطلاع هموطنان می‌رسد. رانندگان می‌توانند از جایگاه‌های سوخت، بنزین را با نرخ آزاد دریافت کنند. سهمیه‌ها حفظ خواهد شد، زیرا سامانه آفلاین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی