|

راهنمای ثبت نام در آلپاری

بروکر آلپاری یک بروکر معتبر به جهت انجام معاملات در بازارهای پرسود فارکس است این بروکر امتیازات مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

احتمالاً از بازارهای پرسود فارکس، اخبار و اطلاعات زیادی شنیده باشید و این موضوع شما را برای وارد شدن به این حوزه وسوسه کرده است. اما به طور حتم اگر تجربه‌ی کار در این زمینه را نداشته باشید، نیاز به اطلاعات گسترده خواهید داشت که یکی از مهم‌ترین آنها انتخاب یک بروکر معتبر به جهت انجام معاملات است. برای این منظور پیشنهاد ما استفاده از ثبت نام در آلپاری است چرا که این بروکر امتیازات مناسبی را به کاربران ارائه می‌دهد.

image_1640181496

همانطور که می‌دانید بروکرهای مختلفی به ارائه چنین خدماتی می‌پردازند که انتخاب بهترین آنها بدون داشتن تجربه، کار چندان راحتی به نظر نمی‌آید. معمولاً بروکرها از لحاظ امنیت، کارمزد پایین، تعداد جفت ارزها و مواردی از این دست مورد بررسی قرار می‌گیرند و در نهایت به جهت ثبت نام و استفاده، انتخاب می‌شوند. حال به جهت تجربه‌ی کارشناسان ما در امر ترید به شما تازه وارد‌ها به عرصه معاملات ارز، پیشنهاد می‌کنیم که از ثبت نام در آلپاری برای این منظور بهره ببرید که ما در ادامه مواردی را در این خصوص ارائه خواهیم داد.

نحوه‌ی ثبت نام آلپاری

ثبت نام در بروکر آلپاری آنچنان پیچیده نیست، با این حال برای رفاه حال شما عزیزان که قصد دارید به تازگی معاملات انواع جفت ارز را آغاز کنید، راهنمای ثبت نام زیر را در نظر گرفته‌ایم:

- پس از ورود به صفحه ثبت نام در آلپاری که با کلیک بر روی گزینه ثبت نام حاصل می‌شود، با صفحه‌ای روبرو خواهید شد که باید موارد خواسته شده را به طور کامل تکمیل کنید. این موارد شامل:

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • شماره تلفن

هستند. پس از تکمیل این موارد و زدن تیک موافقت شرایط توافق‌نامه مشتری بر روی ادامه کلیک نمایید.

- در صفحه‌ی بعدی ثبت نام لازم است که کشور، شهر و تابعیت‌تان را مشخص کنید. پر واضح است که پس از تکمیل این اطلاعات باید دکمه‌ی ادامه را لمس کنید.

- در بخش بعدی ثبت نام در آلپاری به دو روشِ پیامک یا ایمیل، کد تأییده دریافت خواهید کرد که باید آن را در بخش مربوطه به ثبت برسانید. حال باید برای تکمیل ثبت نام بر روی تیک موافق دریافت ایمیل از طرف شرکت کلیک کنید و سپس اتمام ثبت نام را لمس نمایید.

- پس از بخش‌های عنوان شده در بالا، به صفحه ایجاد رمز حساب‌تان منتقل خواهید شد که باید یک رمز معتبر را در دو کادر در نظر گرفته شده، تایپ کنید. دقت کنید که برای انتخاب رمز از حروف، اعداد و کارکترهای مختلف بهره ببرید تا رمزتان به اندازه‌ی کافی قدرتمند باشد. در آخر نیز بر روی دکمه‌ی فعال‌سازی لمس کنید تا به بروکر آلپاری وارد شوید.

image_1640181508

تکمیل اطلاعات شخصی در آلپاری

حال پس از تکمیل ثبت نام برای اینکه بتوانید اطلاعات شخصی‌تان را در پنل کاربری تکمیل نمایید، کافی است که به صفحه حساب من مراجعه کنید. در این صفحه به راحتی می‌توانید موارد دلخواه را تکمیل کرده و حتی نسبت به ارسال مدارک به جهت احراز هویت را نیز انجام دهید. گفتنی است که برای تأیید هویت کافی است که مدرک دلخواه مانند کارت ملی یا گذرنامه را آپلود کنید. دقت داشته باشید که این مرحله مرحله احراز در ثبت نام در آلپاری اجباری بوده که همه‌ی کاربران به جهت فعالیت در این بروکر ملزم به انجام آن هستند.

انواع حساب در آلپاری

در بروکر آلپاری انواع و اقسام حساب به جهت استفاده معامله‌گران وجود دارد که در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • حساب نانو متاتریدر 4.
  • استاندارد متاتریدر 4.
  • ECN متاتریدر 4.
  • ECN متاتریدر 4.
  • استاندارد متاتریدر 5.
  • ECN متاتدیدر 5

پر واضح است که هر کدام از این موارد دارای حداقل سپرده و لوریج متفاوت خواهد بود که قبل از افتتاح حساب باید در این زمینه بررسی‌های لازم انجام شود. البته معمولاً در اکثر مواقع در هنگام ثبت نام در آلپاری پیشنهاد می‌شود که از نوع حساب متاتریدر 4 استاندارد بهره گرفته شود.

نحوه افتتاح حساب در بروکر آلپاری

حال که با ثبت نام در این بروکر قصد فعالیت در بازار فارکس را دارید، باید به افتتاح حساب نیز بپردازید تا رسماً کار ترید را آغاز کرده باشید. برای این منظور کافی است که با استفاده از پنل کاربری‌تان به بخش افتتاح حساب مراجعه کنید که پس از کلیک بر روی آن وارد بخش مربوطه خواهید شد. با باز شدن صفحه‌ی جدید، در ابتدای کار باید نوع حساب را انتخاب کنید. در واقع اگر می‌خواهید معاملات واقعی داشته باشید پر واضح است که باید بخش حقیقی را لمس کنید و برای انجام معاملات مجازی که معمولاً تازه‌کارها از آن بهره می‌برند، استفاده از حساب مجازی توصیه می‌شود.

در مرحله بعدی ثبت نام در آلپاری و با مشخص کردن حقیقی یا مجازی بودن حساب، حال نوبت به انتخاب نوع دقیق‎تر حساب معاملاتی است که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که حساب استاندارد متاتریدر 4 را انتخاب نمایید. گفتنی است که این حساب برای اکثر افراد قابل استفاده خواه بود و حداقل معامله در آن نیز 20 دلار است. ضمناً ناگفته نماند که لوریج در حساب استاندارد 1:1000 است. در نهایت موجودی حساب را نیز بر روی USD قرار داده و سپس بر روی افتتاح حساب کلیک نمایید تا اطلاعات حساب در نظر گرفته شده‌تان به ایمیل درج شده در بروکر آلپاری ارسال شود.

image_1640181521

ثبت نام در آلپاری با سایت آلپاری پرشین

همانطور که می‌دانید انتخاب یک بروکر معتبر نیاز به بررسی‌های مختلف دارد که شاید افرادی که در ابتدای کار فعالیت باشند، تجربه خاصی در این زمینه نداشته باشند. به همین جهت ما به شما عزیزان توصیه می‌کنیم که از بروکر آلپاری استفاده کنید. از مزیت‌های مناسب این بروکر اسپرد و کمیسیون پایین معاملات است که مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته است.

همچنین ثبت نام در آلپاری، بخصوص احراز هویت در آن به سادگی قابل انجام است که به نسبت دیگر بروکرها برتری دارد. حال برای اینکه بتوانید در چنین بروکر معتبری فعالیت کنید کافی است که به سایت آلپاری پرشین مراجعه نمایید. در این سایت آموزش‌های جذاب این بروکر را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از هر کدام از آنها به راحتی می‌توانید در آلپاری به انجام معامله و کسب سود بپردازید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی