|

دولت تصمیم نهایی خود برای رفع مشکل لایحه رتبه‌بندی معلمان را گرفت

با پیگیری‌های مجلس، قرار شد نامه‌ای از جانب دولت در مورد لایحه رتبه‌بندی معلمان ارائه شود.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست  این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست رفع ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان در دستورکار قرار داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ وی افزود: با پیگیری‌های مجلس، قرار است نامه‌ای از جانب دولت ارائه شود و بار مالی مربوط به سال ۱۴۰۰ ناشی از اجرای لایحه رتبه بندی معلمان پذیرفته شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: به همین جهت در نشست امروز، کمیسیون به بندها و ایرادات مربوط به بار مالی ورود نکرد و سایر ایرادات برطرف شد و فقط بررسی ۲ مورد به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد.

منادی گفت: جلسه کمیته آموزش و پرورش نیز فردا برای رفع این ایرادات و ابهامات با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه بار مالی ناشی از اجرای رتبه بندی در سالیان آینده در قوانین بودجه دیده می‌‍‌شود، پیگیر ارسال هرچه سریع‌‎تر نامه از جانب دولت برای تقبل بار مالی ناشی از اجرای لایحه در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عباس ارسالی در

    خستمون کردید

  • معلم ارسالی در

    تو را به خدا دیگه این رتبه بندی را به سر انحام برسونید ما دیگه واقعا تحمل این همه مشگل مالی را نداریم بخدا به آشنا وفامیل آنقدر بدهکاریم از خجالت آب میشیم بدهکاریم بدهکار گرچه این کلمه بدهکار برا شما معنیه تلخی نداره ولی بخدا ما از شرمنده شدن هم خسته شدیم

  • معلم ارسالی در

    بخدا از زن وبچه خود خجالت زده هستیم خوبه که مدرسه ها حضوری شد ما کمتر با زن و بچه روبرو میشویم
    دخترم میگه که چرا معازه دار نشدم
    با ۲۴سال سابقه تمام طول عمرو خدمتم با چه کنم ؟جه کنم؟گذشت البته از مجلس محترم تشکر میکنم زحمت خودشون را کشیدن منتطر ه همت دولت نشستیم اول خدا دوم خدا همش خدا

  • معلم ارسالی در

    ای خدا خودت ورود کن و کمک کن این مشگل رتبه بندی حل بشه و از نیمه سال جاری
    اعمال بشه ما دیگه از امروز وفردا کردن بی نهایت خسته و دل زده شدیم مگر خودت این مشگل را حل کنی وما معلم ها را از این فقر وفرق نحات بدهی
    آمین یا رب العالیم

  • ناشناس ارسالی در

    اخرت تصمیم بگیرندبرای مامیخواندچیزی زیادکنندانگاردارندازجیبشون میدندخجالت بکشیدانقدرمعلم روخارنکنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی