|

آخرین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان جمعه 14 مرداد؛ نحوه اصلاح مشخص شد؟

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اصلاح بر اساس بررسی‌ های کارشناسی صورت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد
2

احمدهادی زاهدی وفا با بیان اینکه رئیس‌جمهور بر اصلاح میزان افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تأکید دارند، افزود: بر این اساس هیأت وزیران، تصمیم‌گیری در این خصوص را به وزرای عضو هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی تفویض کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از زنهار؛  در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح شود.

مستمری بازنشستگان چگونه اصلاح می‌شود؟

در این میان، دیروز خبری به نقل از سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد که او اعلام کرد: بر اساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح‌ شود.

محمدهادی زاهدی‌وفا با بیان اینکه رییس‌جمهور بر اصلاح میزان افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، تأکید دارند، افزود: بر این اساس هیات وزیران، تصمیم‌گیری در این خصوص را به وزرای عضو هیأت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کرد.

وی با اشاره به جلسات متعدد با نمایندگان بازنشستگان و مسولان مربوط، به منظور اجرای دستور رییس جمهور تصریح کرد: برابر تفویض انجام شده و بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح‌ شود.

دولت مصوبه افزایش ۳۸ درصدیِ حقوق بازنشستگان را تأیید کرد؟

علی اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در تازه‌ترین اظهارنظر در یک برنامه رادیویی گفت: جمع‌بندی دولت این است که می‌تواند در مصوبه هیات امنا دخل و تصرف کند که ما در مجلس تاکید کردیم دولت این اجازه را ندارد.

وی افزود: طبق اطلاعی که بنده دارم و طبق اظهارات روز گذشته مدیرعامل تامین اجتماعی کشور در کمیسیون اجتماعی مجلس، دولت مصوبه هیات امنا را تایید و بر مبنای همان ۳۸ درصد به تامین اجتماعی اعلام کرده و الان هم تامین اجتماعی به دنبال راهکار اجرای مصوبه و تامین منابع مورد نیاز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: طبق اعلام آخرین نظر مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور در مجلس، دولت مصوبه هیات امنا که همان افزایش ۳۸ درصدی است را تتیید و به سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده و اگر این حرف تا این مرحله درست باشد همه اختلاف‌نظرها حل می‌شود و تا پایان این ماه هم پرداختی‌ها شروع می‌شود.

عنابستانی با بیان اینکه مبنای این افزایش از ابتدای سال است و معوقات هم پرداخت خواهدشد، گفت: این افزایش ۳۸ درصدی از ابتدای سال اعمال می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی