|

قدم اول برای اقامت کشور ترکیه و مهاجرت ساده به ترکیه چیست؟

نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی سبب شده است که اقامت کشور ترکیه یک گزینه بسیار عالی برای تجارت و سکونت در این کشور باشد

لینک کوتاه کپی شد
2

مهاجرت و کسب اقامت کشور ترکیه امکانی است که خیلی از  هموطنان ایرانی به دنبال آن هستند. برای اینکه این دغدغه افراد به هدف نهایی برسد، روش‌های زیادی وجود دارد و می‌توانید برای سفر همیشگی به کشور ترکیه از آن استفاده کنید. مهاجرت در شرایطی انجام می‌شود که شما بتوانید پاسپورت ترکیه را هم بعد از یک مدت زمان خاص دریافت کنید. با کسب پاسپورت می‌توانید به بیش از ۱۰۰ کشور جهان آن هم بدون نیاز به روادید سفر کنید. این تنها یکی از مزیت‌های مهاجرت به کشور ترکیه است و مزیت‌های دیگری هم  مانند افتتاح حساب بانکی در ترکیه و تبادلات با اقتصاد جهانی هم وجود دارد.

به دلیل شرایط خاص و خوبی که کشور ترکیه در منطقه دارد، خیلی از علاقه‌مندان به‌عنوان مقصد اول، این کشور را برای زندگی انتخاب می‌کنند. مهم‌ترین دلیلی هم که وجود دارد، شرایط اقتصادی بسیار خوب و همچنین نزدیکی جغرافیایی این کشور به کشور ایران است. نه‌تنها از نظر جغرافیایی، بلکه از نظر فرهنگی هم مردمان این کشور به ایران بسیار نزدیک هستند و همین سبب می‌شود که سریع‌تر بتوانید امکان سازگاری با مردمان و محیط این کشور را داشته باشید. تفاوت‌هایی هم در زمینه اقامت و کسب شهروندی وجود دارد که یقیناً دانستن این اطلاعات می‌تواند بسیار جالب باشد.

اقامت کشور ترکیه و تفاوت آن با شهروندی

اقامت کشور ترکیه و تفاوت آن با شهروندی

هرگاه کسی بخواهد که طولانی‌تر از مدت‌زمان ویزای توریستی خود در ترکیه بماند، می‌تواند از مجوزی به نام اقامت استفاده کند. شهروندی تعریف متفاوتی دارد و هرکسی که تابعیت کشور ترکیه را داشته باشد، می‌تواند شهروند این کشور باشد. شهروند بودن هم یقیناً مزایا و حقوقی به همراه دارد که مانند مردمان ترکیه به وی هم اعطا خواهد شد. اقامت در ترکیه محدود بوده و معمولاً هم دارای مدت زمانی است. هر فردی هم که شهروندی ترکیه را بتواند به دست بیاورد، تاریخ انقضایی نداشته و دائمی خواهد بود. حال اقامت هم مزایای بی‌شماری دارد که نباید ارزش آن را پایین بدانید. اقامت کشور ترکیه می‌تواند حتی در آینده مقدمات کسب شهروندی را برای شما فراهم کند.

می‌دانیم که ترکیه عضو ناتو بوده و یکی از کشورهای صنعتی و بزرگ جهان هم شناخته می‌شود. اقتصاد و سیاست در این کشور وضعیت بسیار مناسبی داشته و با آزادی و پویایی اقتصاد، این کشور توانسته است که توریست‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی بسیار زیادی را هم به دست آورد. همین موضوع سبب رشد ناخالصی در این کشور شده و اقتصاد آن روزبه‌روز توسعه پیدا کرده است. کارآفرینی بین‌المللی در این کشور شرایط آسانی دارد و حتی معافیت‌های مالیاتی هم ممکن است که برای سرمایه‌گذاران خارجی وجود داشته باشد. ایرانیان هم حجم گسترده‌ای از سرمایه‌گذاری در این کشور را برعهده دارند.

علاقه ایرانیان به ترکیه

نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی سبب شده است که اقامت کشور ترکیه یک گزینه بسیار عالی برای تجارت و سکونت در این کشور باشد و در طی سال‌های اخیر هم با افزایش مشکلات فرهنگی و اقتصادی در ایران، مهاجرت و خرید ملک در ترکیه افزایش پیدا کرده است. ترکیه قانون اساسی خود را گاهی اوقات تغییر داده و شرایط دریافت اقامت کشور ترکیه را متفاوت‌تر می‌کند. آخرین بار هم در سال ۲۰۱۷ شاهد تغییری در این قانون بوده‌ایم که روند اقامت کشور ترکیه را برای سرمایه گذاران خارجی تسهیل می‌کرد. موارد متعددی وجود دارد که شما به واسطه آن می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید.

علاقه ایرانیان به ترکیه

شما می‌توانید از طریق اجاره خانه به اقامت توریستی این کشور دست پیدا کنید. این روش پرریسک بوده، اما سادگی و کم‌هزینه‌بودن سبب علاقه‌مندی ایرانیان به آن شده است. در این نوع اقامت، روی اجاره‌نامه ملکی حساب شده و برای یک سال می‌توانید این اقامت را دریافت کنید. جالب است بدانید که این نوع اقامت قابل تمدید نیست و تنها یک‌بار می‌توان از آن استفاده کرد. نوع دوم، خرید ملک زیر ۴۰۰ هزار دلار یا معادل آن است. این نوع اقامت هم یک الی دو‌ساله اعطا می‌شود و تا زمانی که فروش ملک صورت نگیرد، قابلیت تمدید اقامت کشور ترکیه هم وجود خواهد داشت.

کسب اقامت و شهروندی با همراهی اویار گروپ

شما علاقه‌مندان برای کسب اقامت کشور ترکیه می‌توانید به اویار گروپ اعتماد کرده و از این سایت برای پیش برد روند این کار استفاده کنید. اویار گروپ با صداقت کامل در برابر شما عمل کرده و در کنار توجه به سود خود، بهترین خدمات خود را در اختیار شما قرار داده و آن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. قراردادهای رسمی توسط تیم اویار گروپ بسته خواهد شد و می‌توانید اطمینان کاملی از روند این کار داشته باشید. اویار تلاش می‌کند که تمام امکان‌سنجی‌های کسب اقامت کشور ترکیه را بررسی و آن را در اختیار شما گذارد. پس برای خرید ملک در ترکیه حتماً می‌توانید به اویار گروپ اعتماد کنید. از قابلیت‌های دیگر این سایت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی به کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه اقامت
  • صداقت کامل در کلیه مراحل خدمات
  • ارائه مشاوره‌های کارشناسی برای افراد مختلف
  • خدمات پس از فروش برای اطمینان بیشتر
  • ارائه قراردادهای لازم برای خرید یا اجاره خانه در ترکیه

شما می‌توانید به سایت evyargroup.com مراجعه کرده و تمامی مراحل مربوط به خرید خانه و اقامت در کشور ترکیه را مطالعه کنید. مقاله‌های جالبی هم برای آگاهی بیشتر شما ارائه شده است. با تماس از طریق شماره‌تلفن 905545709090+ هم می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. تمامی سؤالات خود را مطرح کرده و با آگاهی کامل وارد عمل شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی