|

بهترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال (پاییز 1401)

فروشگاه تکنولایف

چند سال قبل کاربران توافق داشتند که گوشی‌های هوشمند و کالاهای دیجیتال دنیای آینده را در برخواهند گرفت اما کمتر کسی فکر می‌کرد رشد این حوزه …

لینک کوتاه کپی شد

چند سال قبل کاربران توافق داشتند که گوشی‌های هوشمند و کالاهای دیجیتال دنیای آینده را در برخواهند گرفت اما کمتر کسی فکر می‌کرد رشد این حوزه تا این حد زیاد باشد و در سال 2022 میلادی همه ما تا حد زیادی به گوشی و لپ تاپ خود وابسته باشیم و بدون آن حتی نتوانیم کارهای ساده را انجام دهیم. در ادامه قصد داریم به شما، تکنولایف فروشگاه آنلاین موبایل و کالای دیجیتال را معرفی کنیم.

تکنولایف

تکنولایف یک فروشگاه معتبر اینترنتی است که از سال 92 در زمینه محصولات دیجیتال فعالیت می‌کند و به تازگی نیز دسته‌بندی کالاها را به لوازم خانگی نیز گسترش داده است. تمرکز اصلی این فروشگاه همچنان هم کالای دیجیتال است و سابقه درخشان در کنار تعهد کاری باعث شده تا این مجموعه انتخاب عالی برای خرید محصولات دیجیتالی مانند گوشی یا لپ تاپ باشد.

گوشی هوشمند

گوشی هوشمند به عضوی جدایی ناپذیر از زندگی همه ما تبدیل شده و بدون این وسایل نمی‌توانیم حتی کارهای روزمره را انجام دهیم. عمر مفید گوشی‌ها بسته به قیمت بین 2 تا 5 سال است و به همین دلیل شما هر چند سال یک بار نیاز به خرید گوشی دارید.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف تنوعی از برندهای مختلف و مدل‌های متنوع را فراهم آورده تا امکان انتخاب بیشتری پیش روی شما باشد. به‌علاوه این مجموعه محصولات مختلف را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد تا شما قبل از خرید دید بهتری به نقاط ضعف و قوت و ارزش خرید کالای مورد نظر خود داشته باشید.

برای خرید گوشی از وب سایت تکنولایف کافی است به روی سربرگ ‘’تمام گوشی‌های هوشمند’’ کلیک کنید. در پنجره جدید می‌توانید از طریق برند گوشی مورد نظر خود را گزینش کرده و یا حتی از گزینه ‘’گوشی بر اساس قیمت’’ استفاده کنید. در ادامه نیز در چند گام ساده روش ارسال را انتخاب می‌کنید و در نهایت با پرداخت هزینه خرید تکمیل می‌شود.

ناگفته نماند که یکی از ویژگی‌های مثبت تکنولایف ارسال بسیار سریع آن است که باعث می‌شود زمان انتظار شما به حداقل کاهش پیدا کند.

تبلت

قبل‌تر تبلت‌ها تنها گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای بزرگ‌تر بودند اما حالا خود را بیشتر از هر زمان دیگری به دنیای لپ تاپ‌ها نزدیک کرده‌اند. برای درس خواندن، گشتن و گذار در شبکه‌های اجتماعی، کتاب خواندن و مشاهده فیلم و سریال، تبلت بهترین انتخاب ممکن است.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف در زمینه فروش تبلت نیز فعالیت دارد و شما می‌توانید برندهایی مانند سامسونگ، لنوو، جی ال ایکس، هواوی، نارتب یا برندهای دیگر را از آن خریداری کنید.

تلویزیون و مانیتور

پس از کاهش موجودی برندهایی مانند سونی، ال جی و سامسونگ در بازار ایران برندهای دیگری مانند جی‌پلاس، سام، تی سی ال، اسنوا، دوو و برندهای مشابه فرصت بیشتری برای فروش تلویزیون‌های خود پیدا کردند و شما در تکنولایف به مجموعه متنوعی از این برندها در بازه‌های قیمتی مختلف دسترسی خواهید داشت. برای دسترسی به تلویزیون‌ها در وب سایت تکنولایف از سربرگ بالا گزینه ‘’صوتی تصویری’’ را انتخاب کرده و سپس به روی برند مورد نظر یا گزینه ‘’تمام تلویزیون ها’’ کلیک کنید.

ناگفته نماند که از طریق همین بخش شما می‌توانید به مانیتورهای مختلف نیز دسترسی داشته باشید تا بتوانید برای کنسول بازی خود یا اتصال کامپیوتر و لپ تاپ از آن بهره ببرید.

اسپیکر و ساندبار

اگر از دسته افرادی هستید که دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های مختلف جزو اوقات فراغت‌تان است یا از طرفی به موسیقی علاقه‌مند هستید و دوست دارید که با کیفیت و صدای بلندی به موزیک گوش دهید باید به فکر خرید اسپیکر باشید. اسپیکرها در برندهای مختلف و ابعاد و قیمت‌های متنوعی ساخته می‌شوند و فروشگاه اینترنتی تکنولایف تنوع بالایی از اسپیکر jbl، انرجایزر، سونی، سیلیکون پاور، زیلوت، آیوا، مارشال، پرووان، سامسونگ، هارمن کاردن، لیتو و بسیاری از برندهای دیگر را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

به غیر از اسپیکر شما می‌توانید از تکنولایف ساندبار مورد نظر خود را نیز خریداری کنید تا تماشای فیلم و سریال با تلویزیون لذت دو چندانی داشته باشد و جلوه بیشتری نیز به اتاق اضافه شود.

هدفون و هندزفری

هدفون‌ و هندزفری هم به یکی از اجزاء جدایی ناپذیر زندگی تبدیل شده و به خصوص مدل‌های بلوتوث به دلیل راحتی بیشتر جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند. به کمک این محصول می‌توانید در دنیای بازی، موسیقی و یا پادکست غرق شوید و به لطف قابلیت ANC ارتباط خود را به طور کامل با محیط قطع کنید.

هدفون های فروشگاه تکنولایف

در تکنولایف خیل عظیمی از برندهای مختلف از جمله بیتس، اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، سونی، انکر، کریتیو، فاکس ایکس ری، زیلوت، آکر، لیتو، پرووان، وان مور، تسکو، نیلکین، هایلو، پاورولوجی، کیو سی وای و موارد دیگر جمع‌آوری شده‌اند تا شما بتوانید بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید.

لوازم جانبی

در تکنولایف می‌توانید لوازم جانبی دیجیتال مورد نیاز خود مانند آداپتور و سیم رابط را تهیه کنید. مثلاً در صورت خرید ایفون جدید شما به آداپتور 20 وات نیاز خواهید داشت که در وب سایت تکنولایف به صورت اصلی و با قیمت بسیار مناسب برای خرید در دسترس قرار دارد.

در همین دسته‌بندی شما می‌توانید به پاوربانک‌های متنوع نیز دسترسی داشته باشید و با خرید این محصول خیال خود را از بابت به اتمام رسیدن شارژ گوشی آسوده کنید. در این بخش انواع حافظه برای گوشی و لپ تاپ نیز در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید برای گوشی خود کارت حافظه جانبی (SD Card) تهیه کنید و یا برای لپ تاپ و ذخیره اطلاعات به سراغ هارد دیسک اینترنال و اکسترنال از نوع HDD یا SSD بروید. در نهایت شما می‌توانید به مواردی مانند قلم گوشی یا کیبورد آیپد از همین منو دسترسی پیدا کنید.

ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و کاربران بیشتری به سراغ آن‌ها می‌روند. این ساعت‌ها کارایی زیادی دارند و مهم‌تر از همه این که شما می‌توانید برای ایجاد تنوع، دائماً ظاهر آن‌ها را تغییر دهید. این محصولات می‌توانند به گوشی متصل شوند و انواع نوتیفیکیشن‌های دریافتی را به شما نمایش دهند.

در تکنولایف شما به آخرین ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ سری 7 دسترسی دارید تا نسخه‌هایی زیر قیمت 1 میلیون از برندهای میبرو، هایلو، ایمیلب و برندهای مشابه. پس از ورود به وب سایت برای دسترسی به این بخش به روی گزینه ‘’ساعت و بند هوشمند’’ کلیک کنید.

لپ تاپ

فارغ از این که کار شما چه چیزی است برای انجام کارهای مختلف و بعضاً ساده به لپ تاپ نیاز خواهید داشت. لپ تاپ‌ها در انواع مختلف توسط برندهای گوناگونی ساخته می‌شوند و به طبع آن قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. در تکنولایف شما به لپ تاپ ‌های گیمینگ، لپ تاپ ‌های مناسب برنامه نویسی و لپ تاپ‌ های 2 در 1 و انواع مدل‌های دیگر دسترسی خواهید داشت و می‌توانید خرید انواع لپ تاپ ام اس آی، ایسوس، لنوو، هواوی، اچ پی، ایسر و برندهای دیگر را انجام دهید.

فروش لپ تاپ در تکنولایف

در همین بخش شما به کامپیوتر‌های All In One هم دسترسی دارید و می‌توانید تجهیزات مورد نیاز لپ تاپ مانند موس، کیبورد، کول پد و حتی مودم روتر را خریداری کنید.

کنسول بازی

اگر قصد دارید لپ تاپی صرف بازی کردن خریداری کنید شاید بهتر باشد همان مبلغ را برای خرید کنسول بازی نسل نهمی هزینه کنید تا خیالتان از بابت تمام بازی‌ها بدون هیچ مشکلی آسوده باشد. شما می‌توانید در تکنولایف کنسول PS5 سونی یا ایکس باکس سری X و سری S مایکروسافت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی