|

از جذابیت های حیات وحش؛ +18 حمله ناجوانمردانه کفتار و سگ وحشی به ایمپالای در حال زایمان

در اتفاقی نادر سگ وحشی و کفتار با حمله به ایمپالای در حال زایمان بچه اش را از شکمش بیرون کشیده و به زندگی ایمپالای مادر پایان دادند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنیای حیوانات در عین حال که پر از صحنه های جذاب و شگفت انگیز است می تواند به غایت بی رحم هم باشد. در این دنیای شگفت انگیز همیشه یکی به دنبال طعمه و دیگری در تلاش برای حفظ جان خود است درنده و غیر درنده هم ندارد. قانون طبیعت همین است هر کی زورَش بیشتر باشد زنده می ماند.

افرادی که به وقایع حیات وحش علاقه دارند همیشه چشم باز هستند تا مبادا یکی از این صحنه های خارق العاده را از دست بدهند صحنه هایی که اگرچه مادام در طبیعت تکرار می شوند اما شما ممکن است فقط برای یک بار شاهد آن ها باشید.

این ویدئوی نادر و غمناک توسط ترنس پورتر راهنمای 37 ساله در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده است. توی ویدئو می بینید که سگ وحشی و کفتار پس از اینکه یک ایمپالای حامله را به دام انداختند، بچه‌اش را از شکمش بیرون کشیدند. کمی بعد گله کفتار ها از راه رسیدند و لاشه را از سگ وحشی گرفتند. آری طبیعت می‌تواند همین قدر بی رحم باشد. در نتیجه این هجوم بی رحمانه ایمپالای مادر و گوساله اش کشته شدند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی