|

طرح فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی، تحویل فوری

چه قصد خرید اقساطی کوییک یا ساینا را دارید چه دنبال فرصتی می‌گردید تا یک خودرو با امکانات رفاهی بیشتر خریداری کنید، این مطلب را از دست ندهید

لینک کوتاه کپی شد

رابطه مستقیمی میان سخت‌تر شدن اوضاع اقتصادی جامعه و افزایش تقاضا برای خرید اقساطی خودرو وجود دارد. برای درک این مساله نیاز به درک اقتصادی بسیار بالایی نیست و لازم نیست حتما تحلیل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بلد باشید. وقتی تورم افسارگسیخته همه وجوه زندگی را تحت تاثیر قرار داده است، بهترین راه خریدهای بزرگ، شیوه اقساطی است. چه قصد خرید اقساطی کوییک یا ساینا را دارید چه دنبال فرصتی می‌گردید تا یک خودرو با امکانات رفاهی بیشتر، اما قیمت مناسب مانند شاهین را خریداری کنید، این مطلب را از دست ندهید. ما به شما خواهیم گفت که چرا محصولات سایپا بهترین انتخاب برای شرایط فعلی کشور ما هستند.

آیا خرید اقساطی خودرو منطقی است؟

برای اینکه توضیح دهیم آیا خرید اقساطی شاهین، کوییک، ۲۰۶ یا دیگر خودروهای ایرانی یا خارجی منطقی است یا نه باید موضوع را از زوایای متعددی نگاه کنیم:

  1. نخست اینکه شرایط اقتصادی جامعه چگونه است

  2. دوم اینکه شرایط مالی شما به چه نحو است

  • و سوم اینکه چه خودرویی را برای خرید انتخاب کرده‌اید

پس از پاسخ دادن دقیق به این سوالات است که می‌توان با قاطعیت گفت آیا خرید اقساطی خودرو منطقی است یا نه.

  • شرایط اقتصادی جامعه

نمی‌توانید به خرید اقساطی ساینا اس کوییک یا شاهین فکر کنید، بدون اینکه شرایط اقتصادی جامعه را در نظر بگیرید. اگر اوضاع به گونه‌ای باشد که کالاهای اساسی از ثبات قیمت برخوردار باشند، در بازار مسکن، خودرو، زمین و ... حباب‌های کاذب وجود نداشته باشد، ارزش پول ملی روز به روز بالاتر برود، درآمدها مکفی باشد و شاخص رفاه بالا باشد، مسلما پیشنهاد ما و تمام متخصصان مالی و اقتصادی این خواهد بود که زیر بار خرید اقساطی کوییک، شاهین و ... نروید. چرا باید قسطی بخرید و مبلغ مشخصی سود بپردازید، وقتی با یک برنامه‌ریزی درست برای پس‌انداز می‌توانید چند ماه دیگر خودرو مورد علاقه‌تان را بخرید؟!

اما آیا جامعه ما اکنون در چنین شرایط ثباتی به سر می‌برد؟! متاسفانه خیر! نه تنها خبری از بالا رفتن شاخص رفاه و ثبات قیمت‌ها نیست، بلکه تورم افسارگسیخته تمامی دهک‌های درآمدی را تحت تاثیر قرار داده است و از ارزش پول ملی مدام کاسته می‌شود. اگرچه این شرایط قدری ترسناک به‌نظر می‌رسد، اما خوب است بدانید که کارشناسان مالی معتقدند تنها راه سرمایه‌گذاری و سودآوری در چنین اقتصادی، خریدهای اقساطی است. فرض کنید برای خرید اقساطی ساینا اس با اقساط 24 ماهه اقدام کرده‌اید. مبلغ اقساط شما هرچه که باشد، شش ماه دیگر، یک سال دیگر و چند سال دیگر، بسیار ناچیز تلقی می‌شود. زیرا پول قدرت خرید امروز خود را از دست داده و قیمت ماشین شما چندین برابر شده است. پس با یک تیر چند نشان زده‌اید، هم از ماشین جدید سواری گرفته‌اید، هم همه پول خود را در یک بازار مالی نریخته‌اید و هم سرمایه خود را چند برابر کرده‌اید. پس خرید اقساطی کوییک، ساینا و دیگر خودروهای داخلی یا خارجی، عملی هوشمندانه است.

  • شرایط مالی مشتری

شرایط مالی مشتری، تابعی از شرایط اقتصادی جامعه است. در شرایط اقتصادی که کشور ما قرار دارد، شما نمی‌توانید پس‌انداز کنید تا ماشین مورد علاقه‌تان را بخرید، زیرا اولا حقوقتان کافی نیست، ثانیا قیمت خودرو ثابت نیست. حتی اگر برآورد کنید که در نیمه سال جدید بتوانید شاهین سایپا را نقدی بخرید، هیچ تضمینی وجود ندارد که در سال جدید قیمت شاهین دستخوش نوسان نشود. بنابراین چاره‌ای جز خرید اقساطی شاهین پیش پای شما نمی‌ماند. در نتیجه خرید اقساطی خودرو در چنین شرایطی نه تنها منطقی است، بلکه بهترین گزینه برای ماشین‌دار شدن تمامی طبقات جامعه است. به‌خصوص افرادی که با مشکل تامین سرمایه برای خرید نقدی مواجه هستند.

  • خودرو انتخابی برای خرید

هرچه شرایط اقتصادی سخت‌تر شود، انتخاب ماشین‌های اقتصادی محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. در کشور ما سایپا، دومین کمپانی خودروساز ایرانی، به تولید و عرضه محصولات اقتصادی شهرت دارد.

چه ماشین‌ هایی لقب اقتصادی را به خود اختصاص می دهند؟

اگر شما هم از متقاضیان خرید اقساطی ساینا اس، کوییک، پراید، تیبا یا دیگر محصولات سایپا باشید، احتمالا با عبارت ماشین‌های اقتصادی مواجه شده‌اید. اما شاید دقیقا ندانید چرا به این خودروها اقتصادی می‌گویند و اصلا مزیت خرید این نوع ماشین‌ها چیست. اجازه بدهید پیش از هر چیزی خودرو اقتصادی را برای شما تعریف کنیم؛ خودرو اقتصادی، خودرویی است که با توجه به محدوده قیمتی که در آن قرار گرفته است، سطح عملکرد و امکانات قابل قبول با کمترین هزینه را در اختیار مالک خود بگذارد. بنابراین امکان ندارد کسی به خرید اقساطی کوییک فکر کند، اما مقرون به‌صرفه بودن این خودرو را در نظر نگرفته باشد. با توصیفاتی که گذشت اکنون راحت‌تر می‌توانید درک کنید، علی‌رغم اینکه این همه علیه ماشین پراید در کشور ما جوسازی می‌شود، چرا همچنان محبوب و پر فروش است! پاسخ ساده است: چون ماشین بی‌دردسری است!

خودرو اقتصادی چه شرایطی دارد

اگر گمان می‌کنید خودرو اقتصادی فقط به ماشین‌های ارزان قیمت و درجه چندم گفته می‌شود، اشتباه می‌کنید. افرادی که قصد خرید اقساطی شاهین سایپا را دارند، دست روی ماشین ارزانی نگذاشته‌اند، اما شاهین ارزش خرید دارد و بر همین اساس گفته شد که در منطقی بودن یا غیر منطقی بودن خرید قسطی خودرو، ماشینی که انتخاب می‌کنید هم نقش دارد. به‌طور کلی یک خودرو اقتصادی باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • محدوده قیمتی مناسب

  • امکانات رفاهی خوب

  • عملکرد فنی قابل قبول

  • ایمنی خوب

  • مصرف سوخت پایین

  • هزینه تعمیر و نگهداری پایین

  • استهلاک پایین

  • لوازم یدکی ارزان

  • قطعات مصرفی در دسترس با قیمت مناسب

  • ظاهر خوب

  • کابین جادار

  • بازار دست دوم پر رونق

توجه داشته باشید که اگر متقاضی خرید اقساطی کوییک، شاهین یا ساینا هستید نباید طراحی ظاهری، امکانات رفاهی و دیگر ویژگی‌های این خودروها را با ماشین‌های میلیاردی وارداتی بسنجید، بلکه قیاس باید با خودروهای هم رده قیمتی صورت بگیرد.

بهترین مرکز فروش اقساطی خودرو کجاست

اگرچه از مزایای خرید اقساطی ساینا اس، کوییک و به‌طور کلی محصولات اقتصادی سایپا را این مطلب سخن گفتیم، اما واقعیت این است که تمام این امتیازات در صورتی نصیب شما خواهد شد که با یک مرکز معتبر و خوشنام وارد معامله شوید. چه قصد خرید اقساطی کوییک داشته باشید چه دلتان بخواهد یک ماشین گران‌تر سوار شوید و به دنبال بهترین طرح برای خرید اقساطی شاهین بگردید، باید پیش‌شرط‌هایی را در نظر بگیرید:

  • فروش قسطی خودرو باید با تحویل فوری و آنی خودرو همراه باشد

  • قیمت خودرو باید منصفانه باشد و حاشیه سود مبتنی بر خرید قسطی باید مطابق عرف بازار باشد، نه بیشتر

  • امکان خرید قسطی ماشین با حداقل سرمایه فراهم شود

  • اقساط بلند مدت در نظر گرفته شود

  • مبلغ اقساط بر اساس توان مالی مشتری تعیین شود

  • قرارداد قانونی و صریح باشد

اگر مجموعه‌ای باشد که چنین شرایطی برای مشتریان متقاضی خرید خودروهای اقتصادی مانند خرید اقساطی ساینا اس، کوییک، شاهین و ...در نظر بگیرد، لذت یک خرید قسطی به یادماندنی را تجربه خواهید کرد. آرشاخودرو عنوان مجموعه‌ای است که علاوه بر اینکه تمام امتیازات ذکر شده را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد، بلکه باید به لیست خدمات آن، ثبت سند خودرو به نام مشتری به اندازه مبلغ پیش‌پرداخت، ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید قسطی، تنوع کم‌نظیر از انواع خودروهای ایرانی و خارجی و ارائه مشاوره تخصصی رایگان پیش از خرید خودرو اشاره کرد. بنابراین دیگر لازم نیست لابلای صفحات وب به دنبال بهترین طرح خرید اقساطی کوییک، شاهین یا ساینا بگردید. کافی است با آرشا خودرو پای میز معامله بنشینید تا خودرو محبوب خود را با بهترین شرایط از این مجموعه خریداری کنید. برای اطلاع از جزییات فروش قسطی خودرو، استعلام قیمت روز حودروهای افتصادی و نیز دریافت مشاوره رایگان از سوی کارشناسان مجرب ما هر روز در ساعات کاری می‌توانید با مراکز فروش آرشا خودرو با شماره 02148000998 تماس حاصل نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی