|

راهنمای خرید جم موبایل لجند ارزان

بازی موبایل لجند یک تجربه لذت بخش برای طرفداران سبک بازی موبا روی گوشی‌های تلفن همراه است. امروزه شاهد انتشار بازی‌های مختلف در این سبک…

لینک کوتاه کپی شد

بازی موبایل لجند یک تجربه لذت بخش برای طرفداران سبک بازی موبا روی گوشی‌های تلفن همراه است.

امروزه شاهد انتشار بازی‌های مختلف در این سبک بر روی گوشی‌های تلفن همراه پیشرفته هستیم که با استقبال خوبی نیز مواجه شده‌اند. استودیوی بازی‌سازی Moonton از محبوبیت این سبک از بازی‌ها استفاده کرده و بازی Mobile Legends را برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید تولید و منتشر کرده است. بازی موبایل لجند یک نبرد ۵ علیه ۵ نفر است که شما در قالب تیم آبی یا قرمز در میدان جنگ به مبارزه با تیم رقیب خواهید پرداخت. اما برای پیشرفت در بازی و پیروزی بر حریفان شما نیاز به خرید جم موبایل لجند دارید تا بتوانید به کمک آن قدرت کاراکتر خود را افزایش داده و با خرید تجهیزات نظامی پیشرفته تر و اسکین‌ها عملکرد بهتری در بازی داشته باشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت معتبر اوریکس‌گیم قیمت جم موبایل لجند را مشاهده کنید و ارزان بودن آن را با دیگر سایت‌ها مقایسه کنید و سپس با خیالی راحت خرید جم موبایل لجند ارزان را با ORIXGAME تجربه کنید و از بازی کردن لذت بیشتری ببرید.

پس با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی مختصر با بازی موبایل لجند، از چگونگی خرید جم موبایل لجند ارزان و اینکه چرا باید برای خرید جم موبایل لجند اوریکس‌گیم را انتخاب کنید مطلع شوید.

0de7ed4e-2f17-45b4-9987-556635ee1cd2

ویژگی های بازی جذاب موبایل لجند

همانطور که پیش‌تر گفته شد بازی موبایل لجند از سری بازی های اکشن پر طرفدار است. در شروع بازی ابتدا باید نقش خود را مشخص کنید. پس از آن باید اقدام به خرید اسلحه جنگی برای مبارزه با سایر بازیکنان و حفظ قلمرو خود کنید. در صورتی که برای خرید ادوات بازی، پول یا طلای کافی در اختیار نداشته باشید، می‌توانید با پرداخت جم یا همان الماس بازی آنچه در جریان بازی نیاز دارید را خریداری نمایید.

از ویژگی های بازی جذاب موبایل لجند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد شخصیت های زیاد در بازی موبایل لجند
  • کاربری آسان بدون نیاز به حرفه ای بودن
  • گرافیک فوق العاده عالی
  • شرکت در نبرد های آنلاین ۵ در مقابل ۵ با کاربران سراسر جهان

e70b41c8-61f9-456b-bd5f-560a3064dd88

شما می‌توانید با مشاهده قیمت جم موبایل لجند در وبسایت اوریکس‌گیم، نسبت به خرید جم موبایل لجند اقدام کنید، و در صورت علاقه به بازی های کنسولی با مشاهده قیمت گیفت کارت پلی‌استیشن و اگر طرفدار بازی های هیجان‌انگیز شوتینگ هستید با بررسی قیمت یوسی پابجی موبایل اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن و یا خرید یوسی پابجی موبایل کنید.

چگونگی خرید الماس موبایل لجند ارزان از اوریکس گیم

شما می‌توانید بدون ثبت نام و احراز هویت در وبسایت اوریکس‌گیم در عرض 3 دقیقه نسبت به خرید جم موبایل لجند مورد نیاز خود اقدام کنید و هیچگونه نگرانی از بابت بن شدن حساب کاربری خود نداشته باشید.

تنها کافیست که با انتخاب مقدار الماس مورد نیاز و همچنین وارد کردن مشخصات Profile ID و Zone ID  خود در کادر مربوطه ثبت سفارش کنید. پس از تکمیل سفارش، توسط پشتیبانی الماس های سفارشی مستقیما به حساب موبایل لجند شما واریز می‌شود.

مزایای خرید جم موبایل لجند از اوریکس گیم

همانطور که بالاتر گفته شد برای خرید جم موبایل لجند MOBILE LEGEND GEM از اوریکس گیم، شما نیازی به ثبت نام و احراز هویت ندارید و پس از خرید الماس مورد نیاز، بدون اینکه ذره‌ای از رقابت عقب بیفتید و یا اخلالی در روند بازی‌تان ایجاد شود، در عرض 3 دقیقه الماس‌ها را در بازی استفاده کنید.

همچنین با مراجعه به سایت و کلیک کردن روی لینک های ورود به تلگرام و اینستاگرام اوریکس‌گیم و دنبال کردن این صفحات، می‌توانید از تخفیفات و آفرهای فوق العاده جذاب و هیجان انگیز آن‌ها برخوردار شوید.

از طرفی شما می‌توانید با بررسی قیمت و خرید دیگر محصولات این سایت و تهیه ی آن‌ها، همواره از خریدهای خود راضی و نهایت لذت را از بازی ببرید. این محصولات عبارتند از:

مشاهده قیمت سی‌پی کالاف دیوتی موبایل نسبت به دیگر سایت‌ها و خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان و مطمئن بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود

مشاهده گیفت کارت ایکس باکس در اوریکس گیم و خرید گیفت کارت ایکس باکس ارزان و معتبر از این سایت

مشاهده قیمت گیفت کارت آیتونز نسبت به دیگر سایت‌ها و خرید گیفت کارت آیتونز از اوریکس‌گیم

مشاهده قیمت گیفت کارت اپل و خرید گیفت کارت اپل با تضمین کمترین قیمت نسبت به دیگر سایت‌ها

مشاهده قیمت گیفت کارت آیفون و خرید گیفت کارت آیفون  ارزان و تضمینی از سایت معتبر اوریکس‌گیم

de3725b4-614f-4d03-8dc0-67f89a8f3eca

 

چرا برای خرید جم موبایل لجند اوریکس گیم را انتخاب کنیم؟

وبسایت اوریکس‌گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی افتخار این را دارد که، با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز های تعطیل، در صورت اقدام به خرید جم موبایل لجند به صورت ریالی و در آینده به صورت دلاری ( ارزهای دیجیتال ) آن را به طور مستقیم و در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین کمترین قیمت جم موبایل لجند، الماس های خریداری شده را مانند خرید یوسی پابجی موبایل و خرید گیفت کارت پلی استیشن در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی