|

رقص دایره ای و زیبای شتر مرغ ها برای جذب جفت؛ هماهنگی بی نظیری که چشم ها رو خیره می کند

در این ویدئو رقص زیبای شتر مرغ ها را خواهید دید. تا حالا با خودتون فکر کردید که چرا شتر مرغ ها می رقصند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گروهی از شتر مرغ ها در حال رقصیدن به صورت دایره ای هستند. این منظره زیبا توسط Maitseo Matlou ضبط شده است. شتر مرغ ها پرندگان جذابی هستند که توجه مردم سراسر جهان را به خود جلب کرده اند. این پرندگان به دلیل جثه بزرگ، ویژگی های فیزیکی منحصر به فرد و رفتارهای جالب خود شناخته می شوند. اما چرا شتر مرغ ها می رقصند؟

جالب است بدانید که یکی از دلایل رقص شتر مرغ ها برای جذب جفت است. در طول فصل جفت گیری، شتر مرغ های نر برای تحت تاثیر قرار دادن ماده ها رقصی اجرا می کنند. آن‌ها دایره‌ای به اطراف می‌چرخند، سرشان را بالا و پایین می‌اندازند و بال‌های خود را به نشانه قدرت و چابکی تکان می‌دهند. این رقص همچنین راهی است برای نر که بتواند پرهای زیبای خود را به نمایش بگذارد که بخش مهمی از جذب جفت است.

علاوه بر جفت گیری، شتر مرغ ها به دلایل دیگری نیز می رقصند. هنگامی که آنها هیجان زده یا خوشحال هستند، ممکن است برای ابراز شادی رقصی اجرا کنند. آنها همچنین ممکن است به عنوان راهی برای تسلط بر گروهی از شتر مرغ ها برقصند؛ این رفتار به ویژه در شتر مرغ های نر رایج است.

Untitled_1.1.1-8-1024x576

Untitled_1.1.3-6-1024x576

Untitled_1.1.3-6-1024x576

Untitled_1.1.7-2-1024x576

جالب اینجاست که شتر مرغ تنها حیواناتی نیستند که می رقصند. بسیاری از حیوانات دیگر از جمله پرندگان، حشرات و پستانداران به دلایل مختلف به اجرای رقص می پردازند. به عنوان مثال، زنبورها می رقصند تا مکان منابع غذایی را به زنبورهای دیگر در کندو اطلاع دهند. گوریل ها برای نشان دادن قدرت خود و جذب یک جفت می رقصند. دلفین ها هم به عنوان نوعی پیوند اجتماعی می رقصند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی