|

(عکس) کریم آتشی همسر سابق مرجانه گلچین همسایه اش را به قتل رساند!

کریم آتشی کارگردان و فیلم نامه نویس و همسر سابق مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون پس از یک درگیری لفظی همسایه خود را با سلاح کلت کمری…

لینک کوتاه کپی شد

کریم آتشی؛ کارگردان و فیلم نامه نویس که طی درگیری با همسایه خود او را به قتل رسانده بود در عملیات ویژه ماموران نوپو دستگیر شد.

کریم آتشی که فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی است و همسر سابق بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون (مرجانه گلچین ) است پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک کلت کمری و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد.

چهارشنبه شب گذشته و ساعاتی پس از جنایت، ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

این متهم در بازجویی های اولیه مدعی شده است که صدای چرخ خیاطی همسایه مرا آزار می داد ، چند مرتبه تذکر دادم ؛ توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شده و این قتل شکل گرفت.

بررسی در خصوص ابعاد این قتل ادامه در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کریم آتشی کیست؟

کریم آتشی متولد 5 فروردین 1343 در شهرری ، کارگردان و فیلم نامه نویس اهل ایران است.

وی فعالیت هنری را با کارگردانی فیلم های کوتاه و فعالیت سینمایی را در سال 1369 آغاز کرد و نخستین تجربه سینمایی او فیلم پنجاه روز التهاب در سال 1372 است.

شاید یکی از مشهورترین فیلمهای کریم آتشی فیلم نطفه شوم به کارگردانی و نویسندگی خود کریم آتشی محصول سال 1387 و با بازی بازیگران مشهوری چون لاله اسکندری و سام درخشانی و جمشید هاشم پور و محمد کاسبی و سیروس گرجستان ی و شراره دولت آبادی است.

کریم آتشی همسر سابق مرجانه گلچین

ماجرای ازدواج و طلاق کریم آتشی با مرجانه گلچین

مرجانه گلچین و همسر سابقش کریم آتشی حدود ۱۰ سال با هم زندگی کردند و پس از آن متاسفانه نتوانستند با هم زندگی کنند و طلاق گرفتند. شایعه های در مورد بچه های مرجانه گلچین وجود دارد که تماما کذب است. وی نتوانسته است مادر شود.

پس از شروع زندگی مشترک به انگلیس مهاجرت کرد و به دلیل اینکه خواهر و برادرش در انگلیس زندگی می کنند تصمیم گرفت در آنجا برای همیشه بماند. اما بعدها منصرف شد و پس از ۱۰ سال زندگی در انگلستان به ایران بازگشت و فعالیت بازیگری اش را ادامه داد.

همسرش برایش شرط گذاشته بود که دیگر نباید کار بازیگری انجام دهد که او هم حدود ۱۰ سال از حرفه بازیگری دور ماند و پس از آن نتوانست دور از بازیگری را تحمل کند و مجددا به تلویزیون و سینما بازگشت و احتمالا به همین دلیل از همسرش جدا شد.

منبع: رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی