|

هکتور؛ سگ بولداگی که آلمانی و انگلیسی می فهمد

هکتور در ابتدا به هیچ دستوری در زبان انگلیسی واکنش نشان نمی داد، به همین خاطر، با توجه به خارجی بودن شماره پلاک ماشین آن شخصی که بیرون…

لینک کوتاه کپی شد

یک سگ بولداگ آمریکایی که به طرز بی رحمانه ای در بیرون یک مرکز نگهداری از حیوانات رها شده بود و تنها زبان آلمانی می فهمید، حالا در حال یادگیری زبان انگلیسی است. این سگ باهوش که هکتور نام دارد در حالی توسط کارکنان مرکز نگهداری از حیوانات پیدا شد که به نرده های این مرکز بسته شده بود و تنش را با سیگار سوزانده بودند. کارکنان مرکز در آن زمان سعی کردند به این سگ یک ساله دستورات ساده ای مثل «بنشین» و «بایست» را به زبان انگلیسی دهند اما هکتور هیچ واکنشی نداشت.

وقتی فهمیدند خودروی مردی که هکتور را بیرون مرکز رها کرده بود پلاک خارجی داشت، آنقدر زبان های دیگر را امتحان کردند تا بالاخره به زبان آلمانی رسیدند. این سگ بولداگ از آن زمان در این مرکز تحت آموزش است و ظرف چهار ماهی که در آنجا بوده، به زبان انگلیسی هم واکنش نشان می دهد. با آنکه اعتماد به آدم های جدید برای هکتور سخت است اما کارکنان این مرکز امیدوارند که بتوانند خانه جدیدی برایش پیدا کنند. مدیر این مرکز می گوید: «وقتی پیدایش کردیم یک پوزه بند بزرگ به صورتش زده بودند و با یک زنجیر سنگین آن را بسته بودند که به قدری کوتاه بود که هکتور به سختی می توانست دراز بکشد.» زنجیر را خیلی محکم دور گردنش بسته بودند و اصلاً نمی توانست حرکت کند.

منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی