|

ویدیو مراسم عجیب خداحافظی با محمدرضا گلزار در اوج شیوع کرونا

ویدیو مراسم عجیب خداحافظی با محمدرضا گلزار در اوج شیوع کرونا با عوامل سریال عاشقانه موجب واکنش های زیادی رو به رو شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در زمان اوج شیوع بیماری کرونا، شاید بیشتر مردم چشم و حواسشان به هنرمندان و اصطلاحا سلبریتی ها است تا به نحوی از آن ها الگو برداری کنند. اما در این میان کسی که چنان الگوی خوبی برای مردم به نظر برسد، دیده نمی شود. در زمان اوج شدید بیماری کرونا در کشور، علی رغم تمام نگرانی هایی که در خصوص این بیماری و ویروس در کشور وجود دارد، انتشار ویدیو مراسم خداحافظی عجیب با محمدرضا گلزار موجب تعجب شده است. در ادامه می توانید این ویدیو را تماشا کنید.

ویدیو مراسم عجیب خداحافظی با محمدرضا گلزار

در ویدئوی منتشر شده که مربوطه به مراسم خداحافظی با محمدرضا گلزار با عوامل سریال عاشقانه می باشد. همکاران و عوامل این سریال از جمله منوچهر هادی و حسین یاری هنگام لایو زنده محمدرضا گلزار در حالی که مانند او ماسک بر صورت ندارد در کنار او قرار گرفته ‌اند.

برگزاری این مراسم با عدم رعایت آیین نامه‌ های بهداشتی در حالی است که طی روز‌های گذشته شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا که قدرت سرایت بیشتری دارد در انگلیس گزارش شده است. در هفته های اخیر هنرمندان زیادی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. پیشتر گزارش هایی درباره عدم رعایت اصول بهداشت در ساخت سریال ‌ها و فیلم سینمایی منتشر شده بود. این در حالی است که خود شخص محمدرضا گلزار نیز چند پیش به این بیماری گرفتار شده بود. اما حالا مشاهده می شود، که بدون هیچگونه رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی در کنار هم بدون ماسک تجمع کرده و مردم نیز پای لایو های ایشان می نشینند.

پیشنهاد می شود: قیمت گوشی سامسونگ امروز شنبه 7 دی 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی