|

تغییر لوگوی قدیمی موزه هنر های معاصر تهران منتفی شد

تغییر لوگوی قدیمی موزه هنر های معاصر تهران منتفی شد. لوگو و نشان قدیمی موزه هنرهای معاصر تعویض نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز گذشته اخباری مبتنی بر تغییر لوگوی موزه هنر های معاصر تهران منتشر شده است. اما ظاهرا تغییر لوگوی قدیمی موزه هنر های معاصر تهران منتفی شده است و قرار نیست نشان و لوگوی جدید جایگزین لوگوی این موزه شود. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار و حواشی تغییر لوگوی موزه هنر های معاصر تهران با ما همراه باشید.

ماجرای تغییر لوگوی موزه هنرهای معاصر تهران چه بود؟

روز گذشته در یک نشست هنری و فرهنگی موضوع تغییر نشان و لوگوی موزه هنرهای معاصر تهران مطرح شده بود. در این طرح پیشنهاد شده بود که وگو و نشان قبلی و قدیمی این موزه تغییر و یک لوگوی جدید جانشین آن شود که خوشبختانه این طرح و پیشنهاد رد شد. طراح اولیه لوگوی این موزه جواد پویان بوده است.

پس از نشست خبری که روز گذشته در مورد طراحی هویت بصری جدید موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد و  احسان آقایی رئیس موزه و رضا عابدینی گرافیست مطرح کشور در مورد لوگو و آیدندیتی طراحی شده برای موزه توضیحاتی را ارائه کردند موج اعتراضی به حذف نشان اولیه موزه راه افتاد. نشانی که برگرفته از نمای بنای موزه که خود ملهم از «بادگیر های کویر ایران»  و توسط جواد پویان طراحی شده بود.

این اعتراضات به قدری شدید بود که برخی از لفظ «کودتا علیه لوگوی موزه هنرهای معاصر تهران» بهره گرفته و تلاش مسئولین موزه هنر های معاصر را اقدامی ضد هویت برای اثبات بی توجهی به نظر اهالی هنر و مخدوش کردن گذشته خواندند. البته در همان نشست هم رضا عابدینی تاکید کرده بود که پیش بینی او و مسئولان موزه این است که دو سال فرصت نیاز دارند تا این هویت بصری جدید مورد پذیرش جامعه قرا ربگیرد و مردم با آن ارتباط برقرار کنند.

بر همین اساس نمونه هایی از کاربردهای هویت بصری پویای طراحی شده برای موزه هنرهای معاصر  تهران در پست های اخیر این موزه به کار گرفته شده است. که در ادامه تصاویر آن را مشاهده خواهید کرد.

پست و تصاویر اینستاگرامی موزه هنر های معاصر

 

نشان قدیمی موزه هنر های معاصر تهران

نشان+قدیمی+موزه+هنرهای+معاصر+تهران

لوگوی پیشنهادی و جدید موزه هنرهای معاصر تهران

 

مقایسه+نشان+جدید+وقدیمی+موزه+هنرهای+معاصر+تهران

پیشنهاد می شود: نمایشگاه هنری بین المللی توکیو با حضور هنرمندان ایرانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی