|

ابعاد تربیتی مکتب شهید سلیمانی در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد

ابعاد تربیتی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار جدی است و در برنامه‌های علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ابعاد تربیتی مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار جدی است و در برنامه‌های علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

محمدمهدی طهرانچی روز سه شنبه در گلزار شهدای شهر کرمان و در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: مکتب حاج قاسم وجوهی دارد که باید برای مردم شناخته شود و این مکتب شعاری و احساسی نیست، بلکه مکتبی شعوری است.


تمامی رویداد های مهم روز را در سایت شایانیوز مشاهده کنید.


 

وی تصریح کرد: شهیدحاج قاسم سلیمانی در مکتب امام خمینی (ره) که مکتب سید الشهدا بود، پرورش یافت و باید این مکتب را برای جوانان ایران و منطقه تبیین کرد و دانشگاه نیز از این امر جدا نیست و در این مدت نیز پژوهش های زیادی در ابعاد شخصیتی و فکری حاج قاسم انجام داده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بعد فکری حاج قاسم عزت به مردم می دهد و مقاومت را به جامعه هدیه و دفع نظام سلطه می کند.

وی تاکید کرد: ما طبق مکتب حاج قاسم هیچوقت با نظام سلطه کنار نمی آییم و ان شاالله در دانشگاه ها با جهاد علمی جزو انتقام گیرندگان خون حاج قاسم باشیم.

طهرانچی ادامه داد: امید داریم خون سپهبد شهید سلیمانی به همراه قلم علما بتوانند جوانانی را برای این کشور تربیت کنند که ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشند و ما بتوانیم جلوه های نرم افزاری انتقام سخت را در زمینه جهاد علمی داشته باشیم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی