|

محسن رضایی از پیوند مردم با سردار سلیمانی گفت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه یکی از مهمترین این حوادث در گام دوم شهادت سردار سلیمانی بمباران موشکی عین الاسد بود

لینک کوتاه کپی شد
محسن رضایی در دیدار با جمعی بسیجیان اساتید استان به به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهادت وی برای کشورمان عزت بزرگ را به ارمغان آورد.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی موجب پیوند دوباره ملت ایران شد.

رضایی با اشاره به اینکه ایران در وضعیت تعیین سرنوشت در ۱۰سال آینده قرار دارد اضافه کرد: اوضاع کنونی کشور در بعد اقتصادی. امنیتی و انتقال بین نسلی فراتر از حساس است.

وی با اشاره به اینکه راه سومی وجود ندارد گفت: به شکل گذشته نمی‌توان کشور را اداره و انتخابات را برگزار کرد و باید تحولی در کشور اتفاق بیافتد و این تحول اکنون ۲سال است شروع شده و آن هم بعد از بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب بوده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه یکی از مهمترین این حوادث در گام دوم شهادت سردار سلیمانی بمباران موشکی عین الاسد بود افزود: اگر ما سرنوشتشان را تعیین نکنیم آن‌ها یعنی آمریکایی‌ها سرنوشت ما را تعیین خواهند کرد.

وی از بسیجیان، اساتید بسیجی و نخبگان خواست پیشگام قیام گام دوم انقلاب باشند و تاریخ گذشته را به آینده منتقل کنند.

وی گفت: اگر پشت حوادث حرکت کنیم موفق نخواهیم شد.

رضایی افزود: سایت جم سپاری برای دریافت ایده‌های پیشنهادی نخبگان در تحول اساسی برای تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی