|

ارسال پیام انبوه تبلیغاتی به اصفهان

پنل پیامک تابان اس ام اس با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به ‌روز به شما کمک می‌کند به جذب مشتری‌ جدید بپردازید

لینک کوتاه کپی شد

استان اصفهان با ۳,۳۷۶,۷۴۹ شماره خط موبایل همراه اول، که خطوط موبایل شهر اصفهان ۲,۲۲۱,۱۸۳ است و تمام این خطوط به صورت بانک اطلاعاتی در پنل اس ام اس تابان اس ام اس برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر اصفهان برای کاربران موجود است.

پنل پیامک تابان اس ام اس با داشتن امکانات پیشرفته و بانک شماره های به ‌روز به شما کمک می‌کند که علاوه بر حفظ مشتریان فعلی و ارتباط پایدار و دوطرفه با آنها ( با استفاده از قابلیت ارسال و دریافت پیامک ) به جذب مشتری‌ جدید بپردازید و کسب و کار خود را در استان اصفهان گسترش دهید.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی به اصفهان

امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود ، هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل پیامک برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند اصفهان به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند، استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک بر اساس کد پستی یا ارسال پیامک از روی نقشه و یا ارسال پیامک به مشاغل می‌باشد .

سامانه پیامک تابان اس ام اس

در سامانه تابان اس ام اس، تعداد ارسال پیامک، نوشتن پیام کوتاه ، مدیریت پنل پیامک، انتخاب شماره های دائمی و یا اعتباری، تنظیم پیامک زماندار و... در اختیار شما قرار میگیرد .

بوسیله پنل پیامکی تابان اس ام اس می توانید پیام های کوتاه خود را به صورت انبوه ظرف چند دقیقه انجام دهید .

اما نگرانی اغلب کسانی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را دارند این است که بانک شماره تلفن افراد را از کجا باید تهیه کنند؟!

لازم به ذکر است یکی از قابلیت های پنل تابان اس ام اس دارا بودن بانک شماره های بروز استان اصفهان میباشد که در داخل سامانه دسته بندی و تفکیک شده اند و بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته میشوند . شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، در سطح استان اصفهان پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید .

در روش ارسال پیامک به بانک شماره موبایل مشاغل های تابان اس ام اس شما میتوانید بر اساس هدف خود پیامک های تبلیغاتی را به افرادی که در مناطق مختلف هستند ارسال کنید .

  • * ارسال پیامک از نقشه گوگل
  • * ارسال پیامک از طریق کدپستی
  • * ارسال پیامک از طریق دکل BTS
  • * ارسال بر شهرستان های اصفهان
  • ارسال پیامک از روی نقشه از طریق پنل اس ام اس تابان اس ام اس

توسط این آیتم سامانه پیامکی ، کاربران می توانند از روی نقشه گوگل محله مورد نظر خود را انتخاب کنند و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند .

ارسال پیامک از طریق مناطق کد پستی پنل پیامکی تابان اس ام اس

در این منو از ارسال ، کاربران کافیست کد پستی منطقه ی مورد نظر خود را به سامانه وارد نمایند و سامانه به صورت خودکار تمامی شماره هایی که در این منطقه ثبت شده اند را نمایش می دهد .

ارسال پیامک از طریق دکل BTS تابان اس ام اس

همانطور که می دانید این نوع ارسال فقط برای شماره های ایرانسل است و در شهری مثل اصفهان می تواند بازخورد بالایی داشته باشد. در این نوع ارسال شما از روی نقشه منطقه ای را که می خواهید به آن ارسال داشته باشید ، انتخاب کرده و پیامک خود را زمانبندی می کنید .

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در تابان اس ام اس

در این نوع از ارسال شما با استفاده از انتخاب مذکر یا مونث بودن و رده ی سنی مشخصی پیامک تبلیغاتی خود را فقط به این دسته از افراد در استان اصفهان ارسال نمایید .

ارسال پیامک از پیش شماره های همراه اول اصفهان

اغلب شماره های تلفن همراه را مشترکین اپراتور همراه اول تشکیل داده است . شما می توانید با انتخاب پیش شماره همراه اول مورد نظر در سامانه، به صورت هدفمند به تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

ارسال پیام صوتی اصفهان

شما می توانید به جای نوشتن، متن پیامک پیام خود را به صورت صوت ضبط کرده و فایل صوتی را در منوی ارسال پیام صوتی وارد کنید تا سامانه به صورت سیستمی با گیرندگان انتخاب شده تماس گرفته و فایل صوتی شما را برای آنها پخش کند .

ارسال پیامک به کلیه شهرستان های اصفهان

توسط این امکان سامانه پیامکی، کاربران می توانند از روی پنل شهرستان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنند.

ابریشم، ابوزید آباد، اران و بیدگل، اردستان، اردستان،مهاباد، اژیه، اصفهان، خوراسگان، رهنان، ورزنه، افوس، انارک، ایمان، بادرود، باغ بهادران، برف انبار، بهاران، بهارستان، بوئین و میاندشت، پیربکران، تودشک، تیران، تیران، عسگران، جندق، جوشقان و کامو، چادگان، چرمهین، چمگردان، حبیب آباد، حسن آباد، حنا، خالداباد، خمینی، کوشک، خوانسار، خور، خوراسگان، خورزوق، داران، دامنه، درچه، درچه پیاز، دستگرد، دستگرد (خورزوق)، دهاقان، دهق، دولت آباد، دیزیچه، رزوه، رضوان، رهنان، زاینده رود، زرین

بانک شماره‌های مشاغل استان اصفهان

از دیگر امکاناتی که سامانه پیامکی اصفهان بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان اصفهان که به صورت رایگان بعد از خرید پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد.

معلمان – نساجی و ریسندگی–  وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی –  مشاوران املاک – ماشین آلات غذایی مدیران صنایع –– خودروسازی –  بازیافت – آرایشی و بهداشتی – صنعت پلاستیک بیمارستان –  پوشاک – جواهرات –  چاپ و بسته بندی – دکوراسیون صنایع چوب – صنعتی –  عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام ––  ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی 

ویژگی‌های متمایز برای ارسال پیامک تبلیغاتی اصفهان

پشتیبانی 24 ساعته واقعی

دارا بودن بانک شماره های به ‌روز

ویدیو های آموزشی کار با سامانه پیامک

تعرفه مناسب با توجه به خدمات ارائه شده

می‌توانید به سرشماره های رند اصفهان پیامک ارسال کنید

می‌توانید به بانک شماره موبایل های استان اصفهان دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های سامانه پیامکی تابان اس ام اس

با سامانه پیامک تابان اس ام اس می‌توانید چه اقداماتی انجام دهید؟

می‌توانید به افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند پیامک ارسال نمایید

می‌توانید برای استان و شهر اصفهان پیامک های انبوه منطقه ای ارسال نمایید.

از روی نقشه گوگل به افراد مشخصی پیامک ارسال نمایید.

می‌توانید به مناطق مختلف در اصفهان پیامک ارسال نمایید.

می‌توانید بر اساس کدپستی به افرادی که در یک محله هستید پیامک بفرستید

می‌توانید همین الان تبلیغات پیامکی را آغاز کنید.

پنل پیامکی تابان اس ام اس قابلیت اتصال به نرم ‌افزار و وب‌ سایت و اپ را دارد و می‌توانید پیامک وبسرویس ارسال نمایید.

کاربران محترم رسانه شایا نیوز با کد تخفیف shayanews  میتوانید از سایت tabansms.com با تخفیف 20% پنل پیامک تهیه نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی