|

توهین عجیب احمد جهان بزرگی به روحانی روی آنتن شبکه ۴

سخنان تند احمد جهان بزرگی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی علیه روحانی در مناظره زنده شبکه چهار برنامه زاویه خبرساز شده است.

لینک کوتاه کپی شد
4

احمد جهان بزرگی ، متولد 1334 شیراز است و شروع دروس حوزوی از سال 1360 مدرسه دینی مجتهدی ؛ ادامه دروس حوزوی تا به امروز در فقه و اصول (درس خارج)؛اخذ مدرک لیسانس علوم سیاسی در دانشگاه تهران (1364)؛اخذ مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی (1372)؛اخذ مدرک دانشوری علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس (1377)؛ دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران ؛تدریس در دانشگاههای تهران از سال 1365 در دروس علوم سیاسی و معارف اسلامی ؛ مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی از سال 1375 تا 1381 ؛ تالیف مقالات علمی متعدد و چاپ آن در نشریات داخلی و حضور با ارائه مقاله در همایش های علمی – تخصصی؛ تدریس در حوزه های علمیه (درس اصول فقه مظفر)

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این ها رو همه میدانند... چه کاری در رابطه با این خیانت ها انجام میشود مهم است؟ وقتی ترس از محاکمه افراد خودی دارید نه اعتماد مردم رو میتوانید جلب کنید و نه به اهداف تان میتوانید نزدیک شوید.. در هر حالت بازنده هستید

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من واقعیت گفت
    دستش درد نکنه 7 سال روحانی با حرف هاش و کار هاش به مردم توهین کرد بالاخره یک نفر پیداشد تو رسانه جوابش را داد. دمش گرم

  • ناشناس ارسالی در

    ای کاش این آقا عمامه روی سرش نبود این گونه افراد با داعش چه فرقی دارند؟
    عادت برخی افراد این جماعت همین است و ابتدا مخالف خود را تکفیر یا تفسیق کرده سپس هر گونه توهین و بهتان را علیه وی جایز و مباح می شمارند!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی