|

برندگان قرعه کشی ایران خودرو چقدر سود می کنند؟

قرعه کشی طرح فروش فوری ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

قرعه‌ کشی فروش فوق العاده ایران خودرو (بخشنامه ۴۳۵۶ مرحله دوازدهم فروش فوری) صبح روز شنبه ۱۸ بهمن ‌ماه ۱۳۹۹ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد و خریداران نهایی ۹ محصول ایران خودرو مشخص می‌شوند.

با پایان یافتن زمان ثبت نام طرح فروش فوری ۹ محصول ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

 

 

قیمت محصولات ایران خودرو

در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو رانا پلاس با مبلغ یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۱۸ ریال، دنا پلاس با مبلغ یک میلیارد و ۶۶۱ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۷۶ ریال، دنا پلاس توربو شارژ دستی با مبلغ دو میلیارد و ۷۱۰ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۷۴۸ ریال، پژو پارس TU۵ با مبلغ یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۷۷۲ ریال، پژو پارس بنزینی با مبلغ یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۷۵۰ ریال، پژو ۲۰۶ صندوقدار با مبلغ یک میلیارد و ۳۰۸ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۱۰ ریال، سورن پلاس با مبلغ یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون و ۴۸ هزار و ۷۱۳ ریال، سمند ال ایکس با مبلغ یک میلیارد و ۱۶۷ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۷۲۲ ریال و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با مبلغ یک میلیارد و ۹۹۶ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۳۲۷ ریال عرضه می‌شوند.

نوع خودرو قیمت مصوب فروش
رانا ‌پلاس ۱.۷۹۵.۱۶۶.۳۱۸
دنا پلاس ۱.۶۶۱.۲۲۳.۰۷۶
دنا پلاس توربو دستی ۲.۷۱۰.۹۶۴.۷۴۸
پژو پارس TU5 ۱.۲۶۳.۴۹۱.۷۷۲
پژو پارس بنزینی ۱.۲۱۵.۴۷۴.۷۵۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱.۳۰۸.۷۲۰.۰۰۰
سورن پلاس ۱.۸۸۵.۰۴۸.۷۱۳
سمند ال ایکس ۱.۱۶۷.۳۵۳.۷۲۲
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ۱.۹۹۶.۲۱۵.۳۲۷

 

برندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو چقدر سود می کنند؟

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه دهه فجر دنا پلاس عرضه خواهد شد که قیمت آن در بازار 274 میلیون تومان است. دنا پلاس توربو هم هم در این طرح عرضه می شود که قیمت این محصول در بازار حدود 340  میلیون تومان است. ایران خودرو در این طرح هم به مانند طرح های فروش قبل پژو پارس معمولی و پارس TU5 هم عرضه می کند که قیمت این دو محصول در بازار آزاد به ترتیب 207 و 223 میلیون تومان است. در این طرح از خانواده سمند هم دو محصول ارائه خواهد شد سمند ال ایکس که در بازار 176 میلیون قیمت دارد و سورن پلاس که حدود 280 میلیون قیمت دارد. 207 دستی سقف شیشه ای هم در در طرح فروش ایران خودرو با قیمت 199 میلیون عرضه می شود که این محصول در بازار آزاد بیش از 280 میلیون قیمت دارد.

 

شرایط ثبت نام ایران خودرو

طبق مصوبه کمیته خودرو، برای دستیابی مشتریان واقعی به خودروها، محدودیت‌های طرح‌های فروش خودروسازان از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی به عنوان شرایط ثبت‌نام برقرار است. ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث و عدم امکان صلح و نقل‌و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی نیز پابرجاست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی