|

رصد بازار

قیمت گوشت قرمز امروز یکشنبه 19 بهمن 99

قیمت گوشت گوسفندی ( قرمز ) امروز یکشنبه 19 بهمن 99 در بازار چقدر است؟

لینک کوتاه کپی شد

هر کیلو گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 19 بهمن 99 چه قیمتی در بازار دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قیمت گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 19 بهمن 99 بپردازیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت انواع پروتئین در بازار امروز با ما در ادامه همراه باشید. در ادامه و در جدول زیر می توانید به روز ترین لیست قیمت خرید گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 19 بهمن 99 را مشاهده بفرمایید. شما عزیزان می توانید روزانه برای اطلاع از قیمت گوشت گوسفندی ، گوشت مرغ ، گوشت ماهی و میگو و سایر اقلام خانوار با ما در شایانیوز همراه باشید. این مقاله به بررسی قیمت گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 19 بهمن 99 پرداخته است.

قیمت گوشت گوسفندی امروز یکشنبه 19 بهمن 99

نام محصول

قیمت واحد کیلوگرم(تومان)

راسته با استخوان گوسفندی

۱۱۵.۰۰۰

ران کامل ممتاز گوسفندی

۱۲۷.۰۰۰

کف دست گوسفندی با ماهیچه

۱۵۰.۰۰۰

ران پاک کرده گوساله

۹۰.۰۰۰

سر دست پاک کرده گوساله

۱۲۱.۰۰۰

گردن گوسفندی

۹۵.۰۰۰

قلوگاه گوساله

۶۵.۰۰۰

گردن گوساله

۱۱۴.۰۰۰

فیله پاک کرده گوساله

۱۶۰.۰۰۰

قلم گوساله

۹.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۵۵.۰۰۰

سردست گوسفندی

۱۱۲.۰۰۰

ماهیچه گوساله

۱۲۰.۰۰۰

دمبالیچه گوساله

۷۸.۰۰۰

نیم شقه سردست گوسفند

۱۱۵.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۱۰۸.۰۰۰

نیم شقه ران گوسفندی

۱۱۶.۰۰۰

علت افزایش قیمت گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی مهمترین دلیل افزایش قیمت در بازار و میادین میوه و تره ‌بار را عدم عرضه روان دام از سوی دامداران عنوان کرد. قیمت گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار با افزایش همراه شد. کارشناسان عدم عرضه دام توسط دامداران به بازار را دلیل افزایش قیمت در میادین میوه و تره‌بار عنوان می‌کنند.

پیشنهاد می شود: قیمت مرغ گرم در بازار امروز یکشنبه 19 بهمن 99 

گزارش میدانی از میادین مرکزی میوه و تره ‌بار تهران نشان از افزایش قیمت گوشت قرمز دارد. افزایش قیمت در انواع گوشت قرمز در این میادین بین ۱۰ تا ۲۵ درصد است. از اوایل بهمن قیمت گوشت قرمز در بازار بعد از چندماه ثبات به ناگاه شروع به رشد کرد به نحوی که در یک روز تا ۱۰ هزار تومان افزایش داشت.

حالا میادین میوه تره ‌بار به تبع بازار قیمت مصوب گوشت قرمز را در نرخنامه خود بالا برده است. بالا بردن قیمت مصوبه در نرخنامه میادین میوه تره ‌بار این پیام را به بازار می‌ دهد که قیمت‌ ها در ماه پایانی سال احتمالا افزایشی خواهد بود. علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی مهمترین دلیل افزایش قیمت در بازار و میادین میوه و تره‌بار را عدم عرضه روان دام از سوی دامداران عنوان کرد.

وی افزود: امید به بهبود بازار در ایام منتهی به نوروز موجب شده دامدارن نسبت به عرضه دام خود تعلل کنند. ملکی با تاکید براینکه دامدارن نیز تا حدودی حق دارند، اظهار کرد: هزینه پرورش دام افزایش قابل توجه‌ی داشته و دامداران برای جبران آن به دنبال بازار مناسب هستند که نوروز این فرصت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

قیمت هر کیلو گرم دام زنده

وی متوسط قیمت عرضه هر کیلوگرم دام زنده در میادین عرضه دام را ۵۵ هزار تومان اعلام کرد. ملکی تصریح کرد: عمده دام مورد مصرف در پایتخت از استان کردستان تامین می‌شود و اکنون متوسط قیمت دام در این استان ۵۳ تا ۵۴ هزار تومان است که با هزینه حمل به تهران حدود یک هزار تومان به آن افزوده می‌شود.

قیمت گوشت گوسفندی

وی قیمت عمده هر کیلوگرم گوشت گوسفندی برای مراکز عرضه را ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان عنوان کرد. ملکی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم شقه بدونه دنبه برای مصرف کننده معمولا ۱۰ درصد بیشتر از قیمت عرضه عمده و در حدود ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار تومان است. بر اساس این گزارش، یک هفته گذشته قیمت هر کیلوگرم شقه بدونه دنبه گوسفندی برای مصرف کننده در حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان اعلام شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی