|

راهنمای ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت در بانک ملی و تجارت

بق گفته رئیس سازمان بود قرار بود در این هفته اعطای کارت اعتباری سهام عدالت آغاز شود. به گفته مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نیز مبلغ این…

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که معاون وزیر اقتصاد اعلام کرده که کارت اعتباری سهام عدالت از امروز در دو بانک ملی و تجارت پرداخت می‌شود اما شعب این دو بانک می‌گویند هنوز ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌اند و از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

قرار بود از هفته گذشته کارت اعتباری سهام عدالت در دسترس صاحبان این سهام قرار گیرد اما این وعده اجرایی نشد. عباس معمار نژاد، معاون وزیر اقتصاد در این خصوص گفته است: «امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهامداران عدالت کارت اعتباری ارایه می‌دهند.»

اپراتورهای شعب این دو بانک به تجارت‌نیوز می‌گویند که هنوز ابلاغیه‌ای برای شروع فرایند اعطای کارت اعتباری سهام عدالت دریافت نکرده‌اند.

واحد پشتیبانی کارت اعتباری بانک ملی نیز گفت که هنوز اطلاعی از این موضوع ندارد و بهتر است که سهامداران مراجعه حضوری داشته باشند. این در حالی است که معاون وزیر گفته برای دریافت این کارت نیاز به مراجعه حضوری نیست و درخواست به صورت الکترونیکی به همراه مدارک ارسال می‌شود و تا سه روز دیگر کارت برای سهامداران صادر خواهد شد.

در سامانه بانک ملی اطلاعیه‌ای برای کارت اعتباری سهام عدالت آمده که به نظر می‌رسد قدیمی است. این در حالی است که ۴۰ درصد از سهامداران(۲۰ میلیون نفر) جزو مشتریان بانک ملی هستند.

 

نحوه ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت بانک ملی

کاربر بایستی ابتدا امضا دیجیتال خود را در منوی گواهی امضا سرویس نشان بانک ایوا ثبت کرده و درخواست خود را در سرویس نشان اعتباری درج نماید.

کاربر سهام عدالت خود را وثیقه قرار داده و به کمک آن می تواند تا سقف 5 میلیون تومان وام به صورت کارت (مجازی) اعتباری دریافت نماید.

کارت (مجازی) اعتباری دریافتی در فروشگاه های وین مارکت، افق کوروش و رفاه قابل مصرف می‌باشد جهت استفاده از این سرویس بایستی اطلاعات هویتی صاحب حساب با مالک سیم کارت یکسان باشد در منوی گزارشات کاربر می تواند گردش کارت (مجازی) اعتباری مختص این وام را مشاهده نماید روش دانلود اپلیکیشن ایوا از طریق ارسال عدد 1 به 2000444 می باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی مرادی ارسالی در

    اگه کسی کارت اعتباری خریدکالانخواهدبایدچه خاکی بریزه به سر؟

  • خودمو بقیه ارسالی در

    احسنت درست گفتی همش دروغ هست فقط حرف میزنن بانک تجارت که در خواب از سامانه اش رونمایی کرده بانک ملی هم دنبال کدملی میگرده بارگزاری کنه
    رییس نمیدونم کجا هم میاد میگه برین کارت بگیرین ....
    حکایت دست بالا دست بسیار است رو دست بلند شدن
    حسن روحانی کجاست...

  • ناشناس ارسالی در

    سلام کارت عابر سهام عدالت من مربوط به بانک صادرات میشه درخواست کارت اعتباری سهام از بانک ملی و تجارت کنم یا فقط بانک صادرات

  • اتناشهبازی ارسالی در

    درخواست وام ۵میلیونی

  • ناشناس ارسالی در

    پس کو این نرم افزار ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت خجالت نمیکشید انقدر دروغ تحویل مردم میدین

  • معصومه صدیقی ارسالی در

    کآرت آعتبآری سهآم عدآلت ثبت نآم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی