|

همخوابی ننگین مادر 38 ساله با دوستان فرزندش!

مادری در نبراسکا؛ یکی از شهر های ایالت متحده، به علت برقراری رابطه جنسی و تجاوز به دوستان نوجوان دخترش، دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

هیئت منصفه شهر نبراسکا در ایالت متحده در روز چهارشنبه، یک مادر 38 ساله به نام کریستینا گری را به تجاوز جنسی به دوستان نوجوان دخترش در مهمانی های شبانه، با تزریق مواد مخدر به لواز آرایشی آنها، متهم و دستگیر نمود. 

وی همچنین به جرم سه مورد تجاوز جنسی درجه یک به چندین کودک و شش فقره کودک آزاری متهم شد که طبق خبرگذاری فاکس نیوز، پس از بحث طولانی مدت و سه ساعته داوران در این باره، وی از این دو اتهام تبرئه شد. 

طبق گزارشات دادستانان دادگاه پرونده گری، او در سال های 2017 و 2018 کودکان را از محله های اطراف سکونت خود جمع می کرد، آنها را به یک مکان پنهانی می برد و تشویقشان می کرد تا زمان خود را با مصرف ماری جوانا و انجام دیگر تفریحات نا سالم، سپری کنند و پس از اینکه پسر بچه ها از حالت طبیعی خود خارج می شدند، با آنها رابطه جنسی برقرار می کرد. 

معاون وکیل دادگستری این پرونده نیز در این راستا اعلام کرد که دختر گری شهادت داده که مادر خود را با یکی از همان پسر بچه ها در تخت خواب در حال بوسیدن و برقراری رابطه جنسی با یکدیگر دیده است. 

طبق گفته دادستان ها، هنگامی که گری متوجه شروع تحقیقات پلیس علیه خود شد، بچه ها را مجبور کرد تا هرگونه مدرک از وی را از گوشی های خود پاک کنند اما نیرو های پلیس در نهایت یکی از تصاویر واضح او را در تلفن همراه یکی از قربانیان، پیدا کردند. 

دختر گری نیز در یکی از جلسات دادگاه مادرش، اظهار کرد که:" من از اینکه نیرو های پلیس بلاخره توانستند مدارک کافی برای دستگیری این زن بد ذات را پیدا کنند و او را به زندان بیندازند بسیار خوشحالم. این سه سال، روز ها و ساعت های دلخراش و پر اضطرابی رابرای من و تک تک خانواده های قربانیان به همراه داشت و من از اینکه دختر چنین مادری هستم احساس شرمندگی می کنم اما به خودم افتخار می کنم که توانستم نقش مفیدی را در حل این پرونده ننگین ایفا کنم و در همین جا شهادت می دهم که از این به بعد نیز هر مدرکی که علیه این زن پیدا کنم را به دادگاه ارائه می دهم زیرا هرچه محکومیت این زن بیمار و امثال او بیشتر شود، افراد بیشتری از شر آنها در امان می مانند". 

گزارشات رسانه های محلی همچنین حاکی از آن است که دختر گری از سال 2019 پیگیر انجام اقدامات قانونی علیه وی بوده و مدارکی از جنایات های وی را نیز به دادگاه ارائه کرده که هیچ یک از آنها در آن زمان قابل استناد نبودند و همین امر باعث شد تا او در ارائه مدارک بیشتر و معتبر تر علیه مادر خود، بیشتر مصمم شود. 

منبع: فاکس نیوز 

Christina-Greer-mugshot

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها