|

روایتی تکان‌دهنده از آزار جنسی 12 زن دوچرخه‌ سوار!

یک دوچرخه سوار پس از ایجاد مزاحمت برای زنان در مسیرهای پیاده روی، به 12 فقره تجاوز جنسی متهم شد.

لینک کوتاه کپی شد

یک دوچرخه سوار 19 ساله به نام جاشوا اچلز به جرم تجاوز به 12 زن متهم شد و خبرگذاری دیلی میل نیز در این باره اعلام کرد که او در حین دوچرخه سواری در کوهستان از پشت به زنانی که در حال پیاده روی بودند نزدیک شده وآنها را مورد حملات وحشیانه جنسی قرار داده است. 

این فرد در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و در روز های آتی در دادگستری منچسر حاضر خواهد شد. 

بررسی پرونده اچلز در حقیقت از یکم مارس در پاسخ به چندین گزارش تجاوزات جنسی دیگر در مناطق ترافورد و چشایر آغاز شد اما نیرو های پلیس به علت عدم دسترسی به مدارک کافی قادر به دستگیری وی نبودند تا اینکه در روز گذشته، گزارشی را مبنی بر تجاوز به دوازده زن در یک منطقه کوهستانی دریافت کردند و همچنین نیرو های پلیس هنوز نمی دانند که آیا گزارش هفت حمله جنسی دیگر در اطراف همان مناطق نیز می تواند به پرونده اچلز مربوط باشد یا خیر. 

پدر یکی از قربانیان حادثه نیز در این باره گفت: " او تنها یک روز برای تفریح با دوستان خود به کوهستان رفته بود که درگیر این واقعه تلخ شد. از نظر من هیچ محکومیتی نمی تواند مرحمی بر درد ما و این دختران جوان باشند". 

یکی از مقامات نیروی پلیس نیز در این باره گفت: " ما این حوادث را جدی می گیریم و تمام تلاش خود را در جهت کاهش این گونه وقایع تلخ انجام می دهیم و دولت انگلیس نیز قطعا مجازات سنگینی را برای این مرد جنایتکاری که زندگی چندیدن خانواده را به نابودی کشانده در نظر خواهد گرفت". 

یکی از مقامات دیگر نیز در همین راستا در مصاحبه خود از مردم منچستر درخواست همکاری کرد و گفت: " ما از هرکسی که مورد حمله مشابه قرار گرفته و از ترس آبرو یا سرزنش خانواده خود سکوت کرده، می خواهیم که سکوتش را بشکند و پرونده این افراد پست و بیمار را مجددا به جریان بیندازد تا این متجاوزان توسط قانون محکوم شوند و نتوانند آزادانه به زندگی خود ادامه دهند و به زنان بی گناه بیشتری آسیب برسانند". 

 

 

NINTCHDBPICT000641300234

منبع: dailymail

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی