|

عکس سینه چاک احلام خواننده ایرانی همه را شگفت زده کرد!

عکس سینه چاک احلام حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
3

احلام خواننده معروف ایرانی است. احلام با موزیک «شیطون» شناخته میشود و خواننده عرب تبار ایرانی اسـت. او تا کنون حواشی زیادی در دنیای موسیقی داشته کـه البته بـه شهرت او هم کمک کرده اسـت. 

احلام در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد اما این عکس به دلیل پوشش نامناسب این خواننده مورد توجه کاربران قرار گرفت. در ادامه شما می توانید این عکس را در زیر متن به صورت سانسور شده مشاهده نمایید:

احلام

خبر های داغ : عکس جدید عریان از ریحانه پارسا جنجال به پا کرد!

احلام خواننده زن ایرانی مقیم شهر دبی متولد سال ؟؟؟؟ در اهواز می‌باشد. وی فعالیت هنری و حرفه ای خودرا از سال ؟؟؟؟ در ایران آغاز کرد سپس بـه شهر دبی رفت. او بخاطر خواندن موزیک های شاد و ریتمیک بـه شهرت رسیده اسـت.

ahllammusic_1610289554

خبر های داغ : (عکس) ریحانه پارسا رونمایی کرد؛ این زن جوان مادر ریحانه است!

احلام تا بحال یک آلبوم بـه صورت رسمی بـه نام یلیزمنی خیالک منتشر کرده اسـت. از جمله موزیک های مشهور احلام می‌توان دل دیوونه، برگرد، بهترین و پشیمونم را نام برد. گفتنی اسـت احلام تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

ahllammusic_1611988529

خبر های داغ : شیلا خداداد بدون آرایش جذاب تر از همیشه + عکس

احلام ساکن شهر دبی اسـت و کنسرت های زیادی نیز در آنجا برگزار میکند. صدای خاص، گرم و زیبای منا وی را بـه یک خواننده پرطرفدار تبدیل کرده اسـت. حضور او در برنامه عرب آیدل و صحبت ها و اظهارنظرهای جنجالی او با واکنش تعداد زیادی از بینندگان مواجه شد. تعداد زیادی از چهره ها و طرفداران احلام، وی را با رفتارهای ناهنجار و خاصش می شناسند.

ahllammusic_1615239395_1

خبر های داغ : رابطه جنسی مرد میانسال با دوست دختر 17 ساله پسرش!

جالب اسـت بدانید یک خواننده اماراتی با همین اسم وجوددارد کـه در حادثه منا بـه ایرانی ها توهین کرد. درسال 97 احلام با انتشار یک فیلم در پیج اینستاگرام خود حسابی جنجال آفرید. وی دراین کلیپ ضمن صحبت کردن با هوادارانش بـه تقلید صدای صبا راد مجری مشهور و محبوب ایرانی پرداخت و بـه نحوی از وی انتقاد کرد.

ahllammusic_1579154809

خبر های داغ : دوچرخه‌سواری الناز شاکردوست در طبیعت با لباس جذب + عکس

بنظر احلام این مجری صدای خودرا تغییر می‌دهد. پس از انتشار این کلیپ کاربران بـه پیج اینستاگرام وی حمله کردند و از طریق کامنت ها از وی انتقاد کردند. البته چندی بعد مانی رهنما یک کلیپ منتشر کرد و پاسخ احلام را داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • 😐😐😐 ارسالی در

    این کارا یعنی چی آخه چرا انقدر سعی دارید احلام و بد نشون بدید
    شما چی از جون خواننده‌های زن میخوایید
    احلام هرجوری میگرده به ما اصلا ربطی نداره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی