|

قسمت پایانی سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

دانلود قسمت سیزدهم سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو / قسمت 13

سیزدهمین قسمت از سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو جمعه سوم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

سیزدهمین قسمت از سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی، جمعه سوم اردیبهشت به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت سیزدهم سریال خوب، بد، جلف اینجا کلیک کنید

آصف که پژمان و سام و کیک زرد را ربوده است سودای ساخت بمب اتم دارد. اما در میانه ی راه متوقف می شود و فربد سر می رسد و دوباره کیک زرد و پژمان و سام به اسارت تنها باقی مانده ی ارتش سری در می آیند.

فربد فقط به یک دلیل پژمان و سام را نمی کشد و کشتنشان را به تعویق می اندازد آن هم صحنه ی پایانی فبلمی است که در طول این مسیر فربد به آن دل بسته است و دوست دارد در جشنواره اکران شود. فربد ستاره های فیلمش را به لنج می برد و صحنه ی پایانی را فیلمبرداری می کند و در انتها به ضرب گلوله ی سروان شکوری از پا در می آید.

خوب، بد، جلف به موقع، بدون کش دادن بیهوده ی داستان و بدون اتلاف وقت سریالش را به پایان می رساند. در هر یک از قسمت های این سریال شاهد حرکت داستان از نقطه ای به نقطه ای بودیم و حتی در استفاده از لوکیشن هم این یک جا نماندن و درجا نزدن رعایت شد.

خندیدن در این روز ها و در این برحه شاید برای بسیاری دشوار شده باشد و آثار سینمایی و سریال های کمدی هم در خنداندن مخاطبانشان با مشکل روبرو شده اند اما در این میان خوب، بد، جلف روند جذابی را از ابتدای راهش پی گرفت و با قرار دادن کاراکتر های جذابش در موقعیت های جالب توانست کنش های کمدی خوبی را به نمایش بگذارد.

پیمان قاسم خانی که در تمام سال های فعالیتش با ناراحت شدن ها موضع گیری های اصناف گوناگون مواجه بوده است در این سریال بیشتر از هر کسی با سینمایی ها شوخی کرد و در این کار موفق نیز بود. زیاده روی نکردن خوب، بد،جلف در همه ی زمینه ها رمز موفقیت این سریال بود و هست. بازی های بامزه و به اندازه ی پژمان جمشیدی و سام درخشانی زوج کمدی ماندگاری را در تاربخ فیلم های کمدی ثبت می کند که رسیدن به آن ها در سال های آینده کار دشواری به نظر می رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی