|

زمان پرداخت سود سهام عدالت مشخص شد

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره اخرین وضعیت مرحله دوم واریز سود سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره اخرین وضعیت مرحله دوم واریز سود سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد و زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت خرداد ۱۴۰۰ را نیز مشخص کرد.

توکلی درباره زمان واریز سود مرحله دوم سهام عدالت گفت: «پرداخت سود سهام عدالت سال 98 در مرحله دوم آغاز شده است و تلاش می کنیم تا پایان خرداد ماه این سودها واریز شود.»

او درباره آخرین وضعیت سودهای سهام عدالت سال ۹۸ سهامداران، گفت: «سودها درحال واریز شدن است.»

توکلی با اشاره به این موضوع که مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت از خرداد امسال در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: «برخی از سهامداران سودهای مرحله نخست سال ۹۸ را هنوز دریافت نکردند که واریز می‌شود.»

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره نگرانی برخی از سهامداران مبنی بر اینکه واریز نشدن سود، ارتباطی به ثبت‌‌نام در سجام دارد، اعلام کرد: «برخی که سود دریافت کردند افرادی بودند که در سجام ثبت‌نام نکردند و این موضوع ارتباطی به سجام ندارد.»

برای واریز ۵۰ درصد دوم سود دارندگان سهام عدالت از ابتدای سال مسئولان چندین بار وعده داده‌اند اما عملی شد، ابتدا بعد از تعطیلات نوروز، قبل از ماه رمضان، تا پایان ماه رمضان و شب عید فطر از جمله وعده‌های سهام عدالتی است اما هیچ کدام اجرایی نشده است.

در حال حاضر نیز زمان جدیدی اعلام نشده، اما زمزمه‌هایی از واریز ۳۰ درصد از ۵۰ درصد دوم شنیده می‌شود. یعنی از ۵۰ درصدی که باید واریز شود ۳۰ درصدش به زودی واریز شود و ۲۰ درصد باقی مانده بعدا پرداخت شود.

مرحله دوم سود سهام عدالت برای سهام یک میلیون تومانی، ۱۸۶ هزار تومان و برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۹۹ هزار تومان است که ۳۰ درصد آن برای سهام یک میلیون تومانی ۵۶ هزار تومانی و برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی حدود ۳۰ هزار تومان است.

اما از ابتدا سهامداران معتقد بودند سود سهام عدالت تا زمان انتخابات واریز نمی‌شود؛ در نتیجه اگر تا پایان این هفته انجام نشود به احتمال زیاد تا پایان خرداد پرداخت می‌شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی