|

لایحه رتبه بندی معلمان با بازنشستگان به صحن می رود؟

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان، امروز یک عضو کمیسیون آموزش اعلام کرده است که لایحه آماده مطرح شده در صحن علنی مجلس است.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان صفحه کمیسیون آموزش مجلس در اینستاگرام از آماده شدن لایحه رتبه بندی برای طرح شدن در صحن مجلس خبر داده است.

در متن این خبر کمیسیون آموزش آمده است به اطلاع می رساند لایحه رتبه بندی فرهنگیان در صحن علنی پارلمان مطرح خواهد شد. در ادامه این خبر آمده است ادامه تلاش و پیگیری ها به منظور اضافه کردن بازنشستگان به این لایحه ادامه دارد که در صورت افزوده شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

296239_855

امروز همچنین رحمت الله نوروزی عضو کمیسیون آموزش مجلس در مصاحبه ای با خبرگزاری تسنیم گفته است: لایحه آماده مطرح شدن در صحن علنی است. به گفته او تاکنون موضوعی به نام رتبه بندی اجرا نشده و هر افزایشی بوده از ظرفیت قانون خدمات کشوری بوده است.

همچنین رتبه بندی در سند تحول بنیادین نیز ذکر شده و کمیسیون آموزش مجلس بر اساس همین سند به بررسی و تصویب لایحه رتبه بندی معلمان پرداخته است. در این میان تاکید معلمان بر باقی ماندن ماده ۷ این لایحه یعنی حداقل حقوق معلمان ۸۰ درصد حقوق و مزایای هیات علمی است. آنها می گویند حذف ۸۰ درصد یعنی افزایش حقوق ساده که معلمان آن را به اسم رتبه بندی نخواهند پذیرفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اگر ماده هفت اجرا بشه و حقوق معلمان هشتاد درصد هیات علمی بشه واقعا مگر کسی دیوانه باشه که از این به بعد معلمی رو رها کنه و بیاد هیات علمی دانشگاه بشه. معلمی کار کمتر و ساده تر و کم استرس تر. وقتی یک نفر در سی و خورده ای سالگی کارش رو به عنوان هیات علمی شروع میکنه، معلمای همسنش ۱۰ سال سابقه کار و خانه و ماشین و بچه دارن! دیگه کسی هیات علمی نمیشه

  • احمدی نیا ارسالی در

    ۱۰سال است که قرار نجیب ترین و شریف ترین افراد جامعه رو کسانی که کارشان تعلیم وترببت نسلهای آینده
    است افرادی که کسی درکشان نکرد که کارشان چقدر مهم است در جامعه تا کرونا و خانه نشین شدن دانش آموزان
    سببی شد که کل جامعه بفهمند که چه کار مهمی انجام می دادند اما به چشم نمی آمد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی