|

لایحه رتبه بندی معلمان چقدر بودجه نیاز دارد؟

علیرضا منادی سفیدان

رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما عدد 61 هزار میلیارد ریال را برای این لایحه در کمیسیون در نظر گرفته ایم.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا منادی رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 27 تیر) مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: موضوع رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش تصویب شده و اینکه می‌گویند آقای قالیباف با این موضوع مخالفت است، اینطور نیست، بلکه ایشان مدافع این امر است.

وی افزود: ما عدد 61 هزار میلیارد ریال را برای این لایحه در کمیسیون در نظر گرفته ایم که سازمان برنامه و بودجه، نامه ای زده مبنی بر اینکه این عدد جزو 2 بند (و) 20 هزار میلیارد ریال است؛ در واقع برای رسیدن به هدف رتبه بندی با مشکل مواجه شده است.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در خصوص بارگذاری این لایحه، هیات رئیسه مجلس خلاف آیین نامه عمل کرده است، اما توضیحات ارائه شده تا حدودی کمیسیون را قانع کرده است.

منادی گفت: نمایندگان مجلس تاکید دارند مصوبه کمیسیون اجرایی شود و اینکه هیات رئیسه بخواهد نظر کمیسیون آموزش را تغییر دهد، با آن موافق نیستیم؛ امروز قرار است جلسه‌ای برگزار شود تا این موضوع نهایی شود. علی رغم اینکه از هیات رئیسه گلایه مند هستیم، باید عنوان کرد که ایراد گرفته شده غیر وارد نیست و باید تلاش کنیم آن مسئله حل شود.

منبع: فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها