|

تعبیرخواب

تعبیرخواب آینه، آینه شکسته چه تعبیری دارد؟

تعبیرخواب آینه

نشانه دیدن آینه در خواب چیست؟ آینه شکسته در خواب به چه معناست؟ تعابیر آنچه را که درمورد آینه می بینید شایانیوز جمع آوری کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

 تعبیرخواب آینه

 

شایانیوز-بطور کلی،دیدن آینه در خواب بیانگر این است که صاحب خواب در مدت زمان کوتاهی به اهداف خود خواهد رسید،نشان می دهد که فرد مشکلات و سختی ها را پشت سر می گذارد و از شر آنها خلاص می شود.

 

آینه شکسته

 آیینه شکسته در خواب به معنای خیانت از طرف شخصی که صاحب خواب به او اعتماد دارد، بیانگر این است که بیننده خواب مشکلات مختلفی با خانواده خود خواهد داشت.

 

آینه طلایی

وقتی صاحب خواب خود را در آیینه ای طلایی می بیند ، نشانگر این است که فرد از فقر و سختی خلاص میشود و به سمت خدا قدم بر میدارد.

 

آینه تزئین شده

دیدن آینه تزیین شده در خواب به این معنی است که بین فرد و بستگانش مشکلاتی ایجاد می شود و از هم جدا می شوند.و در زندگی اش با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

 

گرفتن وخرید آینه

بیانگر این است که فرد بخاطر اعمال زشتی که انجام میدهد از اطرافیانش دور میشود و تنها می ماند، و در زندگی تجاری اش با مشکلات زیادی مواجه میشود.

 

پاک کردن آینه 

پاک‌کردن آیینه در خواب خبر از رسیدن صاحب خواب به اهدافش در مدت زمان کوتاه و کسب سود فراوان میدهد.و بیانگر این است که زندگی اش پر از زیبایی وشادی خواهد شد و روزهای خود را در وفور و فراوانی سپری خواهد کرد

 

ترک در آینه  

روایتگر وجود افرادی است که به خوشبختی شخص و خانواده اش حسادت می ورزند. اگر آیینه ناگهان ترک خورد ، به این معنی است که فرد با دوستانش مشکل پیدا می کند و خسارت مالی زیادی گریبان او میشود.

تعبیرخواب اینه

حمل آینه

هم کردن آینه در خواب به معنای آشکار شدن دروغ کسانی است که باشما روراست نبوده اند است.و فرد برای غلبه بر شرایط دشواری که پیش آمده تلاش زیادی میکند.

 

دیدن شخصی که آینه دارد

نشانه این است که زحمات شخص به هدر میرود و حتی برخی از فرصت هایی که آروزیش را داشته از دست می رود، زیرا او شخصی است که دیر تصمیم می گیرد و ارزش وقت را نمیداند.

 

نماز خواندن در مقابل آینه 

نماز خواندن در مقابل آینه در خواب بیانگر این است که شخص در زندگی اش با مشکل روبرو خواهد شد و پشتوانه بزرگی برای صاحب خوابی که مدتی طولانی بیکار بوده است، پیدا میشود و از طرف خداوند پاداشی می گیرد. 

 

شانه زدن موها در مقابل آینه 

نشان می دهد که بیننده خواب خبرهای خوبی در مورد خانواده اش دریافت میکند.و فرد در مدت زمان کوتاهی صاحب خانه میشود.

 

تراشیدن واصلاح جلوی آینه

علامت آن است که‌ بیننده خواب در جلسه ای شرکت میکند، که از آن جلسه پاسخ های مثبتی دریافت خواهد کرد.و فرد مورد تمجید قرار میگیرد و قدم بزرگی در زندگی اش برداشته خواهد شد.

 

آینه روی دیوار

بیانگر این است که شخص برای مدتی در زندگی اش سعادت و آرامش نخواهد داشت.و به صاحب خواب هشدارمیدهد که از افراد حسود و شرور دورشود. 

 

دریافت هدیه آینه

به این معنی است که زندگی خانوادگی یا زندگی اجتماعی فرد عوض میشود.و بیانگر این است که بیننده خواب با شخصی که دوستش دارد وارد خانه ی آرزوهایش می شود.

 

درخواست آینه

نشانگر این است که صاحب خواب برای افزایش درآمد خود سخت تلاش خواهد کرد ودر این راه یکی از اقوام به او کمک میکند و آسوده خاطر میشود. 

 

آینه گرد

آینه گرد درخواب از شایعات مختلفی که پشت سر شخص هست خبر میدهد و نشان می دهد که تحولات زیبایی  در زندگی بیننده خواب ایجاد خواهد شد و اتفاقات  مهمی در زندگی تجاری اش رخ می‌دهد.

تعبیرخواب آینه

آینه قاب دار 

بیانگر این است که فرد آسیب های مادی و معنوی خواهد دید.مشکلات و نگرانی های مختلفی در زندگی فرد رخ خواهد داد و وی با اعضای خانواده اش بحث خواهد کرد. 

 

آینه تار 

دیدن آینه تار درخواب  نشان می دهد که تحولات مهمی در زندگی فرد رخ خواهد داد.و درآمد شخص در زندگی تجاری کاهش می یابد.

 

آینه کثیف

نشانگر بحث و جدال با دوستان و اعضای خانواده است، وقتی صاحب خواب آینه کثیفی را در خواب می بیند ، نشانه آن است که فرد در زندگی تجاری به دستاورد های بزرگی دست خواهد یافت.

 

نگاه کردن به آینه

نگاه کردن به آینه در خواب بیانگر این است که صاحب خواب اشتباهات بزرگی را که مرتکب شده است ،روزی جبران خواهد کرد.دوستان خود را عوض میکند و دوستان جدیدی پیدا می کند.

 

یافتن آینه

بیانگر آن است که فرد در مدت زمان کوتاهی وارد کسب و کار میشود.و صاحب خواب با اتفاقات مختلفی روبرو خواهد شد و آینده اش به خیر تعبیر میشود.

 

فروش آینه

بیانگر این است که صاحب خواب شخصی است که در راه خدا پیش می رود و نماز را آغاز می کند. این نشان می دهد که  فرد با افراد بسیار خودخواهی روبرو خواهد شد و آنها سعی می کنند که اورا از پای در بیاورند. ولی باید به راه خود ادامه دهد و تسلیم نشود.

 

شکستن آینه

اینکه شخصی در خواب آینه ای را میشکند، بیانگر این است که اتفاقات بدی در زندگی آن شخص رخ خواهد داد.و بیانگر این است که به دلیل بی کفایتی صاحب خواب ، همه کارهایش ناتمام و ناموفق خواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی