|

تجاوزات جنسی

پسر نوجوانی که به جرم تجاوز جنسی از معلم خود شکایت کرد

یک پسر نوجوان پس از سه سال رابطه اجباری با معلم خود، سرانجام تصمیم گرفت تا از او شکایت کند.

لینک کوتاه کپی شد

یک معلم زبان 31 ساله به نام مارکا جانسون اهل تگزاس، در ماه جاری به جرم تجاوز جنسی به یک دانش آموز زیر سن قانونی، متهم و دستگیر شد. طبق گزارشات مقامات پلیس این رابطه از سال 2018، یعنی از 13 سالگی این پسر نوجوان آغاز شد و تا ماه جاری و 16 سالگی وی نیز ادامه یافته است. 

مدیر مدرسه هوستون تگزاس نیز در گزارشی در این باره گفت: " این پسر نوجوان در هفته گذشته با نگاه شرمگین و در حالی که سرش را پایین انداخته بود، تمام ماجرا را برای من  تعریف کرد و گفت که قصد دارد تا از این زن شکایت کند و من که از تعجب نمی دانستم چه واکنشی باید نشان دهم، تنها به او گفتم که در این مسیر همراه او هستم و به او کمک خواهم کرد". 

مقامات پلیس تگزاس، جانسون را در روز شنبه بازداشت کردند و در گزارشات خود نیز اعلام کردند که در صورت گناهکار شناخته شدن جانسون، او باید به مدت 25 سال در پشت میله های زن بماند.

این زن نامتعادل در ابتدا در گزارشات خود اظهار کرد که این دانش آموز 16 ساله، در سه سال پیش به او ابراز علاقه کرده بوده و گفته بوده که در صورت عدم رابطه با او، به خودش آسیب می رساند اما در بازجویی های بعدی به اجبار آن پسر برای برقراری این رابطه و تهدید او در صورت بازگو کردن این مسئله به اشخاص دیگر، اعتراف کرد. 

0_PAY-Marka-Bodine1

علاوه بر این در گزارشات آمده است که این زن 31 ساله صد ها فیلم و عکس نا متعارف را برای دانش آموز 13ساله خود ارسال کرده و رئیس پلیس این پرونده نیز اظهار کرد که از عکس ها و پیام های ارسال شده توسط جانسون، می توان به این نتیجه رسید که او قصد داشته تا این پسر نوجوان را تحریک به برقراری رابطه جنسی کند و پس از آن نیز، با زور و تهدید او را مجبور به ادامه این رابطه غیر اخلاقی کرده است. 

همچنین پس از اعلام عمومی شکایت این پسر نوجوان از این معلم 31 ساله در رسانه ها، او بلافاصله از شغل خود تعلیق شد و در حال حاضر نیز در یکی از زندان های تگزاس  تحت بازداشت قرار گرفته و حکم نهایی او نیز تا ماه آینده مشخص خواهد شد. 

0_PAY-Marka-Bodine2

منبع: DailyStar

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی