|

رنگ سال ۲۰۲۱ شرکت پنتون چه رنگی است؟

دو رنگ خاکستری (Ultimate Gray ) و زرد (Illuminating) به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ توسط کمپانی پنتون انتخاب شدند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هفته اخیر، پنتون اعلام کرد که دو رنگ را برای سال 2021 انتخاب کرده است: Ultimate Grey و Illuminating ، ترکیبی از خاکستریِ بی حال و متداول در کنار زرد لیموییِ روشن. این یک انتخاب برای قرنطینه ای است که امسال آغاز شد، زمانی که ما اجبارا خود را از جهان بیرون محروم می کنیم و در خانه به زیر پتوهای تک رنگ پناه می بریم. لئاتریس آیزمن ، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون ، به نیویورک تایمز اعلان داشت: "این یک خاکستری قابل اتکا است"

درباره رنگِ خاکستری اعلامی پنتون

ابرهای آسمان ، سیمانِ پیاده رو ، ملحفه های گرم و نرم ، موکت های اتاق خواب یا صفحه های کم نور، به عبارتی کلکسیونی از تجربیات ما در سال گذشته را تداعی می کند. در طول نه ماه قرنطینه ، ما مطمئناً به "Ultimate Grey" رسیده ایم. خاکستری بودن به معنای ابهام داشتن و لاینحل بودن است. نه سیاه است و نه سفید؛ به معنای پایان نیست بلکه فقط ادامه یک دوره نامشخص است.

درباره رنگ لیمویی اعلامی پنتون

رنگ زرد روشن و برجسته ، همانند نوری در انتهای تونل است، طلوع خورشید بر فراز یک منظره تاریک و یا سپیده دمِ امیدی است که نویدِ احتمالِ واکسن را می دهد.

این ترکیبِ رنگ ، بسیار شبیه مجسمه ای از ماریزیو کاتلان هست به اسم "کمدین" که موزی را با یک تکه نوار چسب، روی دیوار نشان می دهد.

رنگ سال ۲۰۲۱ شرکت پنتون چه رنگی است؟

ترکیب این دو رنگ ، مطابق با حسِ اکنون ماست؛ بازگشت به اصالت و در عین حال ، تجربه هیجانات لحظه ای حتی با تغییری کوچک ، مانند جوانه زدن گل هایی ریز در یک زمین متروکه. خاکستری، رنگ تفکر و تعمق است و کمک می کند که چیزهایی را که ممکن است قبلاً توجهی به ایشان نداشتیم را ناگهان در میان ملال ، درک کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی