|

اصول شیک پوشی

مانتوی سرخابی رو با شلوار چه رنگی بپوشیم تا خوش تیپ تر شیم؟

مانتوی سرخابی

اگه دلتون میخواد رنگ های شادی مثل سرخابیُ بپوشید اما نمیدونید بقیه آیتم ها رو چجوری انتخاب کنید تا شیک و خوشگل باشید ما بهتون کمک میکنیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

مطمئنا براتون پیش اومده که از پوشیدن رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی، سرمه ای و طوسی خسته شدید و دلتون تنوع میخواد. اینجور مواقع پوشیدن رنگ های شادی مثل قرمز، بنفش، سرخابی، زرد و صورتی میتونه حالتون خوب کنه. اما یه مشکلی وجود داره اونم اینِ که خیلیامون از پوشیدن رنگ های شاد میترسیم. با پوشیدن لباس های شاد از یک طرف فکر میکنیم که خیلی تو چشمیم از طرف دیگه نمیدونیم که این لباس ها رو چجوری باید بپوشیم. مسلما ست کردن لباس مشکی و سفید خیلی راحت تر از لباس زرد یا صورتیه؛ چون رنگ هایی مثل مشکی، سفید، طوسی و سرمه ای رو خیلی تو تن دیگران دیدیم و میتونیم الگو برداری کنیم.

به گزارش «شایانیوز»، اگه دلتون میخواد رنگ های شاد بپوشید اما نمیدونید بقیه آیتم ها رو چجوری انتخاب کنید تا شیک پوش و خوشگل باشید ما بهتون کمک میکنیم. اگه مقالات ما رو دنبال کرده باشید قبلا راجع به تناسب مانتو با شال و روسری صحبت کردیم تو این سری از مطالب میخوایم تناسب مانتو با شلوارُ بررسی کنیم. امروز نوبت بررسی رنگ سرخابیه؛ میخوایم بهتون بگیم که اگه یه مانتوی سرخابی داشته باشید بهترِ که اونُ با چه شلواری بپوشید تا خوش تیپ تر باشید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

IMG_20220219_153540

عکس از صفحه hona.mezon

مانتوی سرخابی با شلوار مشکی

رنگ مشکی رو باید متداول ترین ترکیب رنگ با سرخابی دونست. این رنگ میتونه تندی سرخابی رو بگیره و یه استایل شیک براتون بسازه. حُسن رنگ مشکی اینِ که تقریبا با همه رنگ ها ست میشه اما با بعضی از رنگ ها مثل سرخابی خیلی زیبا و چشمگیرترِ. پس اگه یه مانتوی سرخابی دارید حتما اون با شلوار مشکی بپوشید مطمئن باشید که از انتخابتون پشیمون نمیشید. برای کیف و کفش این ست میتونید سراغ طیف های براق رنگ مشکی برید.

IMG_20220219_152922

عکس از صفحات brandya_mezon , street_stylew

مانتوی سرخابی با شلوار سفید

مانتو سرخابی با شلوار و شومیز سفید میتونه یه استایل جذاب و خیره کننده براتون بسازه. سفید هم مثل مشکی این حسنُ داره که با همه رنگ ها ست میشه با این تفاوت که سفید تیپتونُ شادتر میکنه. برای تکمیل این ست میتونید از کیف و کفش کرم، طوسی یا سفید استفاده کنید.

IMG_20220219_152312

مانتوی سرخابی با شلوار طوسی

اگه بگیم که طوسی پادشاه رنگ های مکملِ اغراق نکردیم چرا که این رنگ با رنگ‌های دیگه هارمونی خوبی رو ایجاد می‌کنه. طوسی یه رنگ خنثی است که از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید ایجا میشه که به خوبی میتونه با بیشتر رنگ‌­ها ترکیب بشه. طوسی از یک طرف باعث میشه سرخابی بیشتر خودشُ نشون بده از طرف دیگه کاری میکنه که مانتوی سرخابیتون خیلی هم تو چشم نباشه. اگه میخواین یه شلوار غیر از مشکی و سفید بخرید طوسی گزینه خیلی خوبیه.

IMG_20220219_150539

عکس از صفحات soheiha.zohdi , mezon_luxurypoosh

مانتو سرخابی با شلوار جین

 ست کردن مانتوی سرخابی با شلوار جین رو هرگز فراموش نکنید. استفاده از مانتوی کتی به رنگ سرخابی و یک شلوار جین آبی روشن و بلوز سفید استایل شما رو خاص می کنه. برای یک بار هم که شده این ترکیب رنگُ امتحان کنید مطمئن باشید شیفتَش میشید. همه طیف های جین از تیره تا روشن به راحتی با مانتوی سرخابی ست میشن.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی