|

اصول شیک پوشی

هر مانتوی مشکی ای به درد محرم نمیخوره ها؛ واسه عزاداری باوقار و سنگین تیپ بزن

مانتوی مشکی

با آغاز محرم خیلیا میرن سراغ کمد لباسشون و مانتوهای مشکیشون می یارن بیرون اما باید بدونید که هر مانتوی مشکی ای مناسب محرم نیست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند روز دیگه ماه محرم شروع میشه. خیلیا توی این ماه به خصوص دهه اولش به احترام عزاداری برای امام حسین لباس مشکی میپوشن. حتی کسایی هم که مشکی دوست ندارن معمولا برای شرکت در مراسم عزاداری سراغ مانتوهای مشکیشون میرن. اگه مطالب قبلی ما رو دنبال کرده باشید حتما میدونید که بارها در مورد استایل مشکی صحبت کردیم و گفتیم که مشکی یکی از بهترین انتخاب ها است چرا که تقریبا هر جایی میتونید لباس مشکی رو بپوشید و خیالتون از بابت شیک بودن استایلتون راحت باشه.

یکی دیگه از ویژگی های مثبت مانتوی مشکی اینِ که به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ میشه پس دردسر زیادی برای ست کردن نخواهید داشت. نکته مثبت دیگه این رنگ اینِ که برعکس رنگ های روشن شما رو بیش از حد چاق یا لاغر نشون نمیده. خیلیا دوست ندارن تیپ تکراری بزنن اگه شما هم جزء این افراد هستید بازم مانتوی مشکی به کارتون می یاد چرا که با اضافه کردن چنتا اکسسوری خیلی راحت میتونید استایلتون عوض کنید.

اگه میخواین یه استایل شیک و زیبا داشته باشید باید به فضاها هم توجه کنید چرا که هر فضایی لباس خاصی رو می طلبه مثلا لباسی که برای دانشگاه می پوشید قاعدتا باید با لباسی که برای مهمونی میپوشید متفاوت باشه در حالی که خیلیا به این تفاوت ها توجه نمیکنن. حالا اگه میخواین برای محرم یه پوشش شیکِ مشکی داشته باشید باید یه سری نکات رعایت کنید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برای داشتن یه استایل شیک و موقر برای ماه محرم بهتون کمک کنیم.

i

عکس از صفحه pink.fashioon

1- همان طور که می دونید پوشش خانم های ایرانی در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، شال یا روسری، کیف و کفش است که هر کدوم در جای خودشون مهم هستند اما مانتو مهم ترین بخش از این پکیجِ. پس همیشه موقع خرید لباس اولین برید سراغ انتخاب مانتو بعد متناسب با مانتو بقیه آیتم ها رو انتخاب کنید.

o

عکس از صفحه pink.fashioon

2- به گزارش شایانیوز مانتوی مشکی هم مثل هر رنگ دیگه طرح ها و مدل های مختلفی داره حالا اگه شما میخواین برای ماه محرم یه مانتوی مشکی بخرید باید حواستون به مدلش باشه و اونی رو انتخاب کنید که خیلی کوتاه نباشه. سراغ مدل های اسپرت و عروسکی هم نرید مانتوهای مروارید دوزی شده، گلدوزی شده، پولک دوزی شده، آستین کلوش و آستین پفی واسه ماه محرم مناسب هستند. پارچه های شاین دار هم گزینه خوبی می باشند.

i

عکس از صفحه mehrbanooo_shop , mantoshik_

3- مانتوهای کتی مشکی هم برای ماه محرم خیلی خوبن چرا که میشه خیلی راحت باهاشون یه استایل شیک و باوقار ساخت. برای زیر کت هم میتونید از شومیزهای مشکی ساتن یا گیپور استفاده کنید. شومیز سفید هم گزینه مناسبی است چرا که کنتراست زیبایی رو با کت مشکیتون ایجاد کنه.

h

عکس از صفحه _mezon.unique

4- علاوه بر مانتو بیشتر خانم ها شال یا روسریشونُ هم مشکی انتخاب میکنن که میتونید برای اینکه استایلتون خیلی یکنواخت نشه از پارچه های طرح دار استفاده کنید. شال یا روسری های چند رنگی هم که تم مشکی دارن گزینه مناسبی است.

z

عکس از صفحه poshak_khafan.62 , online_shop_janan

5- برای انتخاب شلوار بهتره سراغ شلوارهای راسته پارچه ای یا جین برید. اگه میخواین تو عزاداری شرکت کنید لطفا بی خیال شلوارهای اسپرت مثل مام استایل، جین اسکینی، بگی، مام فیت و ... بشید. در مورد رنگ هم رنگ های تیره مثل مشکی، سرمه ای و رنگ های روشن خنثی مثل سفید، طوسی، خاکی و کرم گزینه مناسبی هستند.

u

عکس از صفحه shikpooosh2021 , baano__land

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

عکس از صفحه mehrbanooo_shop , poshak_khafan.62

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی