|

خوشگل خانم اگه دنبال استایل جذابی ست کردن مانتوی مشکی یاد بگیر؛ کلی ترکیب خفن

مانتوی مشکی حسابی کار راه اندازه و برای هر موقعیتی به کار می یاد علاوه بر این در کنار هر رنگی هم که قرار بگیره هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- به جرات میتونیم بگیم که همه خانوم های ایرانی حداقل یه مانتوی مشکی توی کمدشون دارن حتی اونایی که خیلی رغبتی به پوشیدن این رنگ نشون نمیدن چرا که مانتوی مشکی حسابی کار راه اندازه و برای همه موقعیت ها به کار می یاد. علاوه بر این در کنار هر رنگی هم که قرار بگیره هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه. یکی دیگه از مزیت های مانتوی مشکی اینِ که شما رو لاغرتر و کشیده تر نشون میده. پس اگه قدتون کوتاهِ یا تپل هستید از این رنگ جذاب غافل نشید. خلاصه که اگه مانتوی مشکی داشته باشید خیلی راحت میتونید یه استایل جذاب برای خودتون بسازید.

توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که چجوری با مانتوی مشکی یه استایل شیک برای خودتون بسازید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مانتوی مشکی با این رنگ ها خوشگل میشه

خیلیا وقتی مانتوی مشکی میخرن پیش خودشون میگن که همه رنگا که با مشکی خوب میشه این جمله تا حدود زیادی درستِ اما مسلما مشکی در کنار بعضی رنگ ها جذاب تر میشه. اگه بخوایم چنتا از رنگ هایی که هامونی زیبایی رو با مشکی می سازن نام ببریم میتونیم به سفید، قرمز، کرم، طوسی، شکلاتی و کالباسی اشاره کنیم.

U

از این پالت های سه رنگی جذاب غافل نشید

برای هر رنگی بهترین انتخاب پالت سه رنگی است چرا که هم از لحاظ بصری زیباست هم اینکه خیلی رنگی رنگی نمیشید. اگه انتخابتون رنگ مشکیه از این دو رنگ ها غافل نشید. ترکیب‌هایی مثل مشکی، قرمز و طوسی، مشکی، سفید و شکلاتی، مشکی، زرد و شکلاتی، مشکی، زیتونی و طوسی بسیار جذاب خواهند بود.

IMG

 لباس مشکی رو با کیف و کفش رنگی ست کنید

یکی از مشکلاتی که موقع پوشیدن لباس های مشکی پیش می یاد مخصوصا اگه شلوارتون هم مشکی باشه یکنواخت شدن استایلِ. برای اینکه دچار این مشکل نشید کیف و کفشتون رو از رنگ های دیگه مثل قرمز، نسکافه ای، کرم، صورتی، سبز و ... انتخاب کنید. به گزارش شایانیوز هیچ‌ چیز به‌ اندازه‌ یک جفت کفش مخمل قرمز سنگینی رنگ مشکی رو از بین نمیبره.

i

رژ لب قرمز اولین و بهترین انتخاب برای استایل مشکی

بهترین و جذاب ترین انتخاب برای استایل مشکی رژ لب قرمزِ چرا که چهره شما رو بیش از هر رنگی زیبا میکنه. سایه چشم ساده با رنگ نود و یا بژ در کنار خط چشمی بالدار مشکی گزینه بسیار چشمگیری در کنار رژ لب قرمز و استایل مشکی می باشد. خیل بهتره وقتی که رژلب قرمز انتخاب میکنید بقیه موارد در چهره رو ساده تر انتخاب کنید تا جلوه بیشتری داشته باشه چرا که اگر رژ قرمز داشته باشید و بقیه آیتم های آرایش رو هم شلوغ کار کنید جذابیت رژ لب کم میشه.

scar

 اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی