|

چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟

با شومیز تو سه سوت یه تیپ رسمی بزن برگ ریزون؛ برو تو نخ مشکی و کرم که ترکیبش حرف نداره

استایل های شیک و رسمی ویژگی های زیادی دارند از جنس پارچه گرفته؛ تا رنگ کرم و مشکی از بهترین و رسمی ترین رنگ ها هستند که باید برید سراغشون.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تا حالا شده دنبال یه دست لباس شیک و رسمی باشید که در عین سنگین رنگین بودن راحت هم باشه و جلوی دست و پای شما رو نگیره؟ خب تو یک همچین موقعیتی هیچی مثل ست شومیز و شلوار نمی تونه به کارتون بیاد. همون طور که می دونید شومیز ها از جنس های مختلفی دوخته میشند که طبیعتا بعضی از اون ها رسمی تر و مجلسی تر هستند و بعضی ها کژوال تر، برای مثال شومیز هایی که از پارچه های ساتن دوخته شده اند ظاهر رسمی تری دارند و یا اون هایی که با پارچه های گیپور کار شده اند می تونند جذابیت و رسمیت بیشتری داشته باشند.

جدای از بحث طرح و جنس پارچه موضوع دیگه ای که میتونه در این باره خیلی تاثیر گذار باشه رنگ آیتم هایی است که شما انتخاب می کنید. اگر به دنبال یک استایل راحت اما در عین حال رسمی هستید یکی از بهترین رنگ هایی که می تونید به سراغش برید کرم است، به خصوص اگر با مشکی همراه بشه ترکیب فوق العاده ای رو میسازه که نمیشه به راحتی ازش دل کند.

به اینا میگن شومیز مجلسی شیک

ویژگی های رنگ کرم چیست؟

برای کسانی که نمی دانند باید بگوییم که رنگ کرم از ترکیب رنگ های آبی، قرمز، زرد و سفید به دست می آید و در دسته رنگ های خنثی شمارش می شود. همین ترکیب رنگی باعث شده است که رنگ کرم طیف گسترده ای از تناژ های مختلف را در بر گیرد که بعضی از آن ها ممکن است جزو رنگ های سرد باشند و بعضی دیگر جزو رنگ های گرم اما با این حال همه آن ها را به عنوان رنگ های خنثی می شناسیم. رنگ کرم باعث میشه که شما احساس امنیت، اعتماد و اطمینان داشته باشید و به طبع تمامی این احساسات رو به اطرافیانتون هم انتقال خواهید داد. بنابراین رنگ کرم نه تنها از منظر زیبایی و رسمی بودن زیباست بلکه از نظر روانشناسی نیز رنگ تاثیر گذاری می باشد که آن را به انتخابی هوشمندانه تبدیل می کند.

چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟

ویژگی های رنگ مشکی چیست؟

رنگ مشکی را بسیاری از افراد ترکیبی از تمامی رنگ ها می دانند و بر این باروند که در حقیقت مشکی تمامی رنگ ها رو در دل خودش داره و همین هم باعث میشه که ترکیب رنگ مشکی با تمامی رنگ های دیگه خوب و زیبا از کار در بیاد از جمله کرم. اما با توجه به این که هر رنگ می تونه بر روحیات ما تاثیر بگذاره و نمادی از ویژگی خاصی باشه باید در رابطه با اون رنگ بدونیم. رنگ مشکی نیز رنگی جذاب و چشمگیر است که نماد ثروت، قدرت و جدیت می شود برای همین هم به عنوان یکی از رسمی ترین رنگ های دنیا شناخته میشه و حتا بسیاری از سیاستمداران و افراد مشهور غالبا از این رنگ در پوشش و استایل خود استفاده می کنند.

چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟

استایل های جذاب با شومیز و ترکیب رنگی مشکی و کرم

به گزارش شایانیوز، در ادامه چند نمونه استایل بسیار زیبا و شیک و البته رسمی از شومیز با ترکیب رنگی مشکی و کرم رو با شما به اشتراک می گذاریم تا هم از زیبایی این ست مطمئن بشید و هم کمکتون کنه تا این بار که برای مهمونی حاضر میشید با سوال کلیشه ای و همیشگی، "چی به پوشم؟!" مواجه نشید.

چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟چطور استایلی رسمی اما راحت داشته باشیم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترکیب رنگ های دیگه ای برای یک استایل رسمی شیک با شومیز مناسب است؟ نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید. 

عکس ها از صفحه: jophiel_onlineshop

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی