|

استایل زیبا کرمعلی رو بشناسیم

زیبا کرمعلی و استایل های دوردونَش که بدجور دل مبیرن؛ شابلون بنداز روش که بشی جذاب ترین

زیبا کرمعلی از جمله خانوم های جذاب پوش و رنگی رنگی پوش است که همیشه با استایل های دلبرش حسابی توجه همه رو به خودش جلب می کنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از گذشته های دور تا به همین امروز همیشه سلبریتی ها و هنرمند ها الگوهایی برای استایل کردن بودن، اون ها بارها و بارها آیتم های ویژه و خاصی رو به دنیای مد معرفی کردند اما حالا میشه گفت دست کم در دنیای سینما و تلویزیون کشور ما کمتر هنرمندی پیدا میشه که به دنبال سبک شخصی و نوآوری های ناب در اوت فیت های خودش باشه یا به قولی مثل نوید محمد زاده و فرشته حسینی برای جسارت به خرج دادن در پوشش از هیچی باک نداشته باشه؛ بلکه بر عکس غالب سلبریتی ها و هنرمند ها استایل هایی دارند که کاملا در چارچوب پوششی و پسنده سلیقه جامعه است مثل خانوم مهتاب کرامتی. با همه این اوصاف بعضی از سلبریتی ها هم هستند که چون به داشتن استایل شخصی اهمیت میدند سعی می کنند تا با یک امضا خودشون رو از دیگران متمایز کنند، مثل خانوم سارا بهرامی.

بانو زیبا کرمعلی

خانوم زیبا کرمعلی یکی دیگه از سلبریتی ها و بازیگر های خوش پوش و دوست داشتنی کشور ماست که همیشه ظاهر زیباش مورد توجه قرار میگیر. به خاطر همین هم می خوایم نگاهی بیاندازیم به استایل های مختلف ایشون تا ببییم آیا امضای خاصی برای استایل های مختلفش داره یا نه؟ و این که چه ویژگی هایی در اوت فیت های زیبا کرمعلی وجود داره که باعث میشه همیشه تا به این اندازه ملیح و جذاب باشند و به چشم بیان.

زیبا-کرمعلی

1.زیبا کرمعلی جسور و مشتاق طرح های کودکانه

نکته ای که در غالب استایل های زیبا کرمعلی به وضوح دیده میشود اینه که خانوم بازیگر با شهامت کامل از هر سبک و سیاقی که خوشش بیاد استقبال می کنه و ابدا خودش رو محدود نمیکنه، به عبارت دیگه زیبا کرمعلی نازنین جسارت پوشیدن سبک های مختلف یا طرح های متفاوت رو داره و مثل خیلی دیگه از سلبریتی ها همیشه با پوشش های بدون ریسک و مطمئن حضور پیدا نمی کنه.

و اما یکی از جذاب ترین موضوعاتی که چندین بار تا به حال در اوت فیت های خانوم زیبا کرمعلی دیده شده علاقه ایشون به طرح ها و نقش و نگار های کودکانه است، اگر چه که نقش ها کودکانه هستند اما حس این لباس ها وقتی با چهره معصوم و دوست داشتنی ایشون در یک قاب قرار میگیره یکی از جذاب ترین ترکیب های ممکن رو میسازه، که باعث میشه سنشون هم کمتر دیده بشه.

علاقه به طرح کودکانه

2.زیبا کرمعلی و پالت رنگی متنوع

به گزارش شایانیوز، مشخصه که خانوم زیبا کرمعلی به همون اندازه ای که در انتخاب طرح و مدل لباس جسور هستند در انتخاب رنگ هم حسابی جسارت به خرج میدند و از انواع و اقسام رنگ های مختلف استفاده می کنند از مشکی گرفته تا زرد. با این همه این طور که به نظر میاد در بین تمامی رنگ ها دو رنگ سبز و قرمز جزو مورد علاقه ترین های ایشون هستند.

عاشق سبز و قرمز

3.زیبا کرمعلی و آرایش همیشه مینیمال

یکی از جذاب ترین ترند های دنیای مد و فشن در این یکی دو سال اخیر آرایش های ملیح و ساده است، و خانوم زیبا کرمعلی هم تو این موضوع حسابی ترند پسنده و تقریبا هیچ زمانی نیست که ایشون رو با آرایش های غلیظ و هفت قلم ببینیم؛ البته به معنای این هم نیست که ایشون اهل آرایش کردن نیست بلکه بیشتر طرفدار آرایش های مینیمال و کلاسیک است.

آرایش مینیمال

4.زیبا کرمعلی خوش پوش و کژوال پسند

به طور خیلی خلاصه اگر بخوایم بگیم که اوت فیت های خانوم زیبا کرمعلی در چه سبک پوششی ای قرار میگیره می تونیم ایشون رو یکی از طرفداران سبک کژوال معرفی کنیم که برای مراسم های رسمی هم از سبک اسمارت کژوال پیروی می کنه، چون کاملا مشخصه که احساس راحتی داشتن با آیتم های یک استایل برای ایشون خیلی مهمه؛ شاید به همین خاطر هم هست که غالبا زیبا کرمعلی عزیز رو با کفش ها و بوت های تخت و راحت می بینیم.

در واقع چیزی که در رابطه با استایل خانوم بازیگر وجود داره اینه که ایشون بیشتر سعی می کنه تا خوشتیپ باشه و علاقه مندی های خودش رو هم در استایل هاش بگنجونه مثل رنگ های شاد اما در نهایت هیچ محدودیت خاصی برای خودش قائل نمیشه و همون طور که گفتیم راحتی رو در اولویت قرار میده.

خوش پوش و کژوال

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل زیبا کرمعلی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی