|

شیک پوشی به سبک ساره بیات؛ خانوم با همه سِلبا فرق داره اَجق وجق ندوست و لوکسه

اگه دوست داری که شیک پوشی و استایلت زبان زد باشه اما دنبال زرق و برق اضافی نیستی یه نگاه بنداز ببین ساره بیات چطوری با سادگی شیک پوشی میکنه

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- وقتی صحبت از استایل شخصی به میون میاد خیلی از افراد فکر می کنند به معنی اینه که شما باید تیپ و ظاهر ویژه با انتخاب های دور از انتظار داشته باشید، دقیقا جوری که خانوم فرشته حسینی و یا اقای نوید محمد زاده در بیشتر مواقع دیده میشن؛ اما واقعیت امر اینه که استایل شخصی داشتن یعنی پیروی از یک سری اصول و قانون و قاعده ثابت به همراه کمی نوآوری به این ترتیب شما ممکنه که از یک سبک پوششی هنجار و حتا بسیار معروف استفاده کنید اما چون غالبا به آن پایند هستید اون سبک پوشش به استایل شخصی شما تبدیل میشه.

یکی از بازیگران و هنرمند های معروف و محبوب خانوم سینمای ایران که میشه به عنوان نمونه از ایشون یاد کرد خانوم نگار جواهریان هستند. مطمئنا شما هم با شنیدن نام جواهریان یکی سبک پوششی خاص و ویژه به ذهنتون میاد که همیشه با یک آرایش بسیار ملیح همراه شده، اون سبک پوشش ساده و نچرال به همراه آرایش ملیحی که هرگز تغییر نمی کنه میشه استایل شخصی و امضای خانوم نگار جواهریان، بدون این که خبری از آیتم های پر زرق و برق و عجیب غریب باشه.

ساره بیات

خانوم ساره بیات یکی دیگه از اون سلبریتی ها و بازیگر هایی هستند که خیلی وقت ها استایلشون مورد تحسین قرار گرفته و به عنوان یک استایل شیک و زیبا شناخته میشه، با توجه به این که ظاهرا خانوم های خانواده ایشون یکی از یکی شیک پوش تر و جذاب تر هستند خیلی جای تعجب نداره که خانوم ساره بیات هم شیک پوشی و لوکس پوشیش زبان زد باشه، از سروین بیات همسر علیرضا قوچان نژاد گرفته تا مادر و مادر بزرگ خارجی طورشون، یا به قول دوران قوچان نژاد ماجی خانوم ها.  به همین دلیل هم می خوایم نگاهی بیاندازیم به اوت فیت های ایشون تا ببینیم چه ویژگی هایی در سبک پوششی ایشون وجود داره و استایلشون رو ویژه و شخصی می کنه.

مادربزرگ ساره بیات

بانو نسیم، مادربزرگ ساره بیات

1.ساره بیات و علاقه به آیتم های ساده و کلاسیک

اولین چیزی که بدون شک در استایل خانوم ساره بیات توجه ها رو به خودش جلب می کنه، پوشش ساده و نسبتا کلاسیک ایشونه. شاید در وهله اول اینطور به نظر میرسه که خانوم بیات سبک پوششی مینمال و بدون زرق و برقی دارند، اما این موضوع چندان صحت نداره به دلایل متعدد که در ادامه بهشون اشاره خواهیم کرد؛ با این وجود می گیم ساده چون ساره بیات استفاده از طرح های شلوغ و یا لباس هایی با برش های متعدد و در هم رو ابدا به استایل خودش راه نمیده و به دنبال عبارت هرچه ساده تر شیک تر می گرده.

ساده پوش

2.ساره بیات و پالت رنگی محدود

به گزارش شایانیوز، در ادامه سادگی مورد علاقه ایشون باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساره بیات علاقه چندانی به استفاده از رنگ های مختلف مخصوصا از نوع درخشان تو چشم نداره و بیشتر دنبال رنگ های خنثی و بدون تنش می گرده. مشخصا سفید و مشکی دو تا از محبوب ترین رنگ های ایشون هستند که باعث میشند استایلشون گرون قیمت تر به نظر برسه.

پالت رنگی

3.ساره بیات و برند پوشی

یکی از دلایلی که باعث میشند استایل ساره بیات رو نتونیم مینیمال و نچرال به حساب بیاریم اینه که خانوم هنرمند همیشه توجه ویژه ای به کیفت لباس هاشون دارند و به همین خاطر هم بسیار اهل برند پوشی و گرون پوشی هستند و یکی از دلایلی که میتوینم بگیم خیلی استایل ایشون در زمره مینیمالیسم قرار نیمگیره همین برند پوشیشون هست. با این حال باید به این نکته هم اشاره کنیم که همین برند پوشی باعث شده که خانوم ساره بیات همیشه از پوشش هایی با درجه کیفیت بسیار بالا استفاده کنه و هیچ وقت نقصی در آیتم های استایلش دیده نمیشه.

برند پوشی

4.ساره بیات و اکسسوری های خاص

یکی از ویژگی های جالب استایل خانوم ساره بیات اکسسوری هایی هستند که استفاده می کنند. همون طور که می دونید اکسسوری ها می تونند تکمیل کننده یک استایل باشند و اگر درست انتخاب بشند، ساده ترین پوشش ها رو هم جلوه و ظاهری ویژه بهشون میدند. حالا خانوم ساره بیات از اون دست افرادی است که در رابطه با استفاده از اکسسوری خیلی حواسش جمعه، به معنای این که ابدا در استفاده از اکسسوری زیاده روی نمی کنه، حتا گاها به جز یک ساعت شاید از اکسسوری دیگه ای استفاده نکنه، اما اون چه که در رابطه با اکسسوری های ایشون مطرح لوکس بودن اون هاست؛ و این هم یکی دیگه از مواردی است که استایل ساره بیات رو از محدوده مینیمال بودن دور می کنه.

اکسسوری های خاص

5.ساره بیات و آرایش های بسیار خوب

و یکی دیگه از جذابیت های همیشگی ظاهر خانوم ساره بیات آرایش های ایشونه، آرایش هایی که گاه بسیار نود و کلاسیک هستند، و گاه هم با رنگ و لعاب بیشتر، اما اونچه که همیشه در آرایش ایشون وجود داره تکمیل بودن و حرفه ای بودن آرایششونه که باعث میشه زیباییشون دو چندان به نظر بیاد.

آرایش خوب

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ساره بیات قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی