|

ئکور خانه با ترولی

واسه خوشگلاسیون و ایجاد فضای اضافی تو خونه ترولی اضافه کن؛ اگه نمیدونی چیه بیا تا بگمت!

برای طراحی و چیدمان یه خونه شیک نباید همیشه دنبال آیتم های خاص و جدید بود گاهی وقت ها آیتم های قدیمی هستند که باعث زیبایی میشند مثل ترولی.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- در طراحی و چیدمان خونه خیلی آیتم ها هستند که تو یک دوره خاصی مد هستند و مورد توجه قرار میگیرند اما از یک تایمی به بعد به قولی دِموده میشند و آدم ها به سراغشون نمیرند، بعد پس از گذشت چندین سال دوباره به عرصه برمیگردند و تو دکوراسیون های مختلف دیده میشند؛ یکی از این آیتم ها ترولی است. ترولی در قدم اول ممکنه با سبد سیب زمینی پیازی که در آشپزخونه ها مورد استفاده قرار میگیره  اشتباه گرفته بشه اما با اون ها خیلی تفاوت داره اگر چه که میشه ازشون چنین استفاده ای هم داشت.

در واقع می تونیم بگیم که ترولی از جمله آیتم هایی است که میشه برای موارد مختلف با کاربرد های مختلف ازش استفاده کرد، یعنی حتا اگر دلتون می خواد می تونید ازشون به عنوان سبد سیب زمینی پیاز هم استفاده کنید اما گزینه های جذاب تری هم دارید که به شما یان امکان رو میده تا از ترولی حتا در سالن پذیراییتون هم استفاده کنید. انواع و اقسام ترولی برای اون هایی که فضای کافی ندارند و همیشه دنبال جای بیشترند خیلی به کار میان. در ادامه ما چند مورد از کاربردهای جالب ترولی رو به شما معرفی می کنیم که شاید حتا بهش فکر هم نکرده بوده باشید.

1.ترولی گزینه مناسب واسه کافی بار

اگر اهل نوشیدنی خوردن و قهوه خوردن زیاااد هستید ترولی می تونه یه گزینه ایده آل برای شما باشه یعنی در واقع میتونید از ترولی ها به عنوان کافی بار استفاده کنید که هم خیلی فضای آشپزخونه رو اشغال نکنه و هم اینکه تمام چیزهایی که نیاز دارید رو در یک فضای مشخص و جمع و جور در اختیار داشته باشید.

دکور خانه با ترولی

2.ترولی گزینه مناسب واسه حمام

به گزارش شایانیوز، اگر فضای حمام و سرویس بهداشتی شما بزرگ باشه می تونید از ترولی هم به عنوان قفسه برای قرار دادن لوازم مورد نیاز مثل دستمال و حوله و این جور چیز ها استفاده کنید و هم این که به زیبا سازی فضای سرویستون کمک کنید.

دکور خانه با ترولی

3.ترولی گزینه مناسب واسه میز کار

سوال اینجاست که آیا شما موقع کار کردن روی میز جا کم میارید یا نه؟ یا مثلا فضای کتابخونه و قفسه های شما کافی هستند؟ در هر صورت اگر به فضایی بیشتری برای کار کردن احتیاج دارید می تونید از ترولی استفاده کنید تا کتاب ها و لوازم ضروری ای رو که باید مدام دم دستتون باشید روش قرار بدید.

دکور خانه با ترولی

4.ترولی گزینه مناسب واسه لوازم آرایش

اون هایی که طرفدار آرایش کردن هستند بدون شک هم عاشق انواع و اقسام محصولات آرایشی اند  این جور خانوم ها همیشه فضا کم دارند ترولی می تونه یه گزینه بسیار جذاب باشه تا هم تمامی لوازم رو در کنار هم قرار بدید و هم فضای کافی برای لوازم آرایشتون داشته باشید.

دکور خانه با ترولی

5.ترولی گزینه مناسب برای دکور کردن

همون طور که قبل تر گفتیم ترولی ها این روز ها بعد از سال ها دوباره روی بورس اومدن به همین خاطر هم هست که به عنوان یک آیتم دکوری و تزئینی هم مورد استفاده قرار میگیرند، یعنی حتا اگر برخلاف اونچه که ما قبل تر در رابطه با ایجاد فضای بیشتر گفتیم شما نیازی به اون فضا نداشته باشید هم می تونید همچنان از ترولی در جاهای مختلف خونه استفاده کنید و اون رو با وسایل زینتی دکور کنید مثل گل و گیاه، شمع یا موارد دیگه ای از این دست.

دکور خانه با ترولی

شما کاربران شایانیوز تا به حال از ترولی استفاده کردید؟ به نظر شما در چه موارد دیگه ای میشه از این وسیله کاربردی استفاده بهینه کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی