|

ولنتاین چی بپوشیم؟

معرفی استایل ولنتاین 2023؛ امسال روز عشق با استایلت سورپرایزش کن!

استایل ولنتاین

از آن جایی که ولنتاین به روز عشق معروف است باید استایل شما هم متناسب با همین روز باشد، پس برای استایل ولنتاین برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- استایل ولنتاین باید خاص باشد زیرا شما در این روز حتی شده برای صدمین بار هم باید پارتنرتان عاشق کنید. در نتیجه جدا از هر کادویی که برای عشق زندگی تان در نظر دارید، باید برنامه ای برای لباس مخصوص ولنتاین هم داشته باشید. ولنتاین زمان مناسبی برای پوشیدن کفش های پاشنه بلند، دامن، بلوز یا اکسسوری های مورد علاقه تان است. مطمئنا استایل روز ولنتاین بدون استفاده از رنگ مخصوص این روز، یعنی قرمز و صورتی معنایی نخواهد داشت. البته یکی از نکته هایی که هنگام انتخاب استایل ولنتاین باید به آن توجه کنید این است که برای رفتن به چه مکانی آماده می شوید. برای مثال اگر قرار است که به یک مهمانی ولنتایل با عشقتان بروید می توانید استایلی کلاسیک و مجلسی را انتخاب کنید، و در این حالت دامن و بلوز قرمز می تواند گزینه مناسبی باشد. ولی اگر می خواهید برای شام خوردن به یک رستوران یا کافه بروید و بعدش با برف بازی در کنارهم روز عشق را تمام کنید بهتر است لباس های اسپرت و نیمه رسمی بپوشید و به گرم بودن لباستان هم توجه کنید.

شاید پوشیدن لباس قرمز برای خانم ها در روز ولنتاین تبدیل به یک سنت شده است ولی به نظرم امسال کمی متفاوت تر لباس بپوشید. در ادامه این مقاله هراه ما باشید تا با جدیدترین استایل های ولنتاین آشنا شوید.

استایل ولنتاین

استایل ولنتاین

ولنتاین 2023 استایل سرخابی کلاسیک را امتحان کنید

حال اگر می خواهید با ترندهای دنیای مد پیش بروید بهتر است که به جای استایل تماما قرمز استایلی سرخابی یا سرخابی قرمز را امتحان کنید. برای داشتن ظاهری متفاوت در مقابل عشقتان فقط کافی است که یک کت سرخابی یا یک کت و شلوار ست را به تن کنید و آن را با آیتم های مکمل قرمز یا سفید ست کنید. شما برای داشتن این استایل فقط کافی است تا حدودی از سنت ها و تم همیشگی فاصه بگیرید و مدرن لباس بپوشید، البته هنگام ست کردن این استایل مدرن مواظب باشید که به جز رنگ قرمز و سفید از رنگ های دیگر استفاده نکنید زیرا در این حالت ممکن است استایل خود را خراب کنید.

استایل ولنتاین

استایل ولنتاین

استایل مونوکروم قرمز را انتخاب کنید؛ با لباس هایتان عشق بورزید

برای استایل مونوکروم یکی از ویژگی هایی که لازم است داشته باشید این است که باید از سرتا پا همه لباس هایتان را قرمز انتخاب کنید. پس اگر امسال ولنتاین تصمیم دارید حتی با انتخاب لباس هایتان احساس و عشق درونی خود را به عشقتان ابراز کنید بهتر است از این روش استفاده کنید. برای استایلی اینچنینی بهتر است از اکسسوری های مشکی، طلایی یا پر زرق و برق استفاده کنید تا جذابیت استایلتان را بیشتر از آنچه که هست به نمایش بگذارید. برای سبک استایل هم بهتر است کلاسیک را انتخاب کنید زیرا در روزهای مهم و هنگامی که می خواهید مونوکروم بپوشید انتخاب کت و شلوار ست می تواند گزینه مناسبی باشد.

استایل ولنتاین

استایل ولنتاین

کیف و کفش سرخابی یا قرمز؟

یکی از ویژگی هایی که امروزه در استایل های جدید بسیار تاثیر گذار است و می تواند با قدرتی که دارد استایل ساده شما را به یک استایل منحصربفرد و خیره کننده تبدیل کند اکسسوری و انواع کیف و کفش است. پس هرگز فراموش نکنید که انتخاب اکسسوری و کیف و کفش مناسب و صحیح به اندازه انتخاب آیتم های اصلی مهم است و شاید باورتان نشود ولی یک مینی اسکارف به اندازه پالتو و آیتم اصلی استایل شما قدرت زیر و رو کردن ظاهر شما را خواهد داشت. حال اگر استایلی سرخابی را انتخاب کرده اید بهتر است کیف و کفش قرمز به پا کنید و اگر منوکروم قرمز به تن دارید می توانید از یک سرخابی شیک برای انتخاب کیف و کفشتان کمک بگیرید.

استایل ولنتاین

استایل ولنتاین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی