|

بررسی استایل گلوریا هاردی

استایل هنری و گل گلی گلوریا هاردی در کنار ساعد سهیلی؛ عروس خارجی دامن پوشِ سعید سهیلی

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی یکی از هنرپیشه های جوان و با استعداد فرانسوی تبار است که بعد از آشنایی و ازدواج با ساعد سهیلی در سال 1391 شناخته و مطرح شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گلوریا هاردی متولد 11 بهمن 1360 در فرانسه بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل مدرسه عالی موسیقی می باشد و جالب است که بدانید بعد از ازدواج با ساعد سهیلی وارد عرصه بازیگری شد و حالا کار مدلینگ و تبلیغاتی هم انجام می دهد. گلوریا در شهر بندری بوردو (فرانسه) از پدری فرانسوی و مادری ایرانی با اصالت شیرازی به دنیا آمده و به همراه خانواده مدتی در کشور فرانسه و سپس سوئیس زندگی کرده است. گلوریا هاردی سال 1391 در 31 سالگی با ساعد سهیلی 25 ساله ازدواج کرد، این دو در جشنواره فیلم پاریس از طریق دوستی مشترک آشنا و در نهایت ازدواج کردند. حال اگر بخواهیم با نگاهی کلی به استایل های گلوریا هاردی به بررسی سبک مورد علاقه او بپردازیم باید بگوییم او بیشتر از سبک هنری و کژوال برای انتخاب لباس هایش کمک می گیرد و داشتن استایل راحت برای او در الویت قرار دارد. این بازیگر خانم در بیشتر استایل های خود از دامن یا دامن شلواری استفاده می کند که نیز این یکی از ویژگی هایی است که نشان می دهد گلوریا از استایل های راحت و هنری استقبال بیشتری می کند.

استایل هنری در صنعت مد به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می‌ شود که در آن آیتم‌ ها، رنگ‌ ها و دیگر عناصر استایل متاثر از مبانی اصلی هنرهای تجسمی شکل گرفته باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های هنری گلوریا هاردی آشنا شوید.

استایل گلوریا هاردی

استایل گلوریا هاردی

علاقه گلوریا هاردی به روسری های گل گلی و هنری

یکی از ویژگی های افرادی که از استایل هنری برای انتخاب لباس های خود استفاده می کنند این است که معمولا به فروشگاه‌ های لباس و نمایندگی برند ها نمی روند بلکه به سراغ مزون‌دارها، فروشگا‌ه‌ های صنایع دستی، لباس هایی با الیاف طبیعی و دست‌ دوز می روند. پس با یک نگاه کلی به استایل گلوریا هاردی می توان متوجه شد که استفاده او از رنگ ها و آیتم های پترن دار باعث می شود او در این دسته از افراد قرار گیرد. جالب است که بدانید رنگ مورد علاقه گلوریا بنفش یا سرخابی است که در انتخاب روسری و اکسسوری هایش به دفعات دیده شده از این رنگ استفاده کرده است.

استایل گلوریا هاردی

استایل گلوریا هاردی

عروس سهیلی ها و دامن و دامن شلواری های رنگا رنگش!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید به لحاظ آزادی و خلاقیتی که در استایل هنری وجود دارد می‌ توانیم این استایل را بسیار به استایل آوانگارد نزدیک بدانیم؛ اما این دو استایل هم تفاوت‌ هایی با یکدیگر دارند از این نظر که در استایل آوانگارد هیچ قانونی وجود ندارد در حالی که در استایل هنری عناصر بر پایه‌ مبانی هنرهای تجسمی با یکدیگر ترکیب می‌ شوند. حال با نگاهی حتی سطحی به استایل های گلوریا هاردی می توان متوجه شد که استفاده آن از دامن، دامن شلواری یا پیراهن های رنگی و خاص بسیار هوشمندانه است، زیرا افرادی که از استایل هنری استفاده می کنند راحت بودن لباس ها را در نظر می گیرند.

استایل گلوریا هاردی

استایل گلوریا هاردی

استایل زمستونی خاص و منحصربفرد گلوریا هاردی در جشنواره فجر

جالب است که بدانید گلوریا یکی از استایل های خاص و هنری خود را در جشنوراه فیلم فجر به نمایش گذاشت. یکی از ویژگی های افرادی که سبک هنری را انتخاب می کنند این است که از خلاقیت خود و طراحان در طراحی لباس هایشان استفاده می کنند. به‌کارگیری خلاقیت و نوآوری و همچنین، دوری جستن از ترندهای رایج از مهم‌ ترین پیش نیازهایی است که استایل هنری را از دیگر سبک‌ ها متمایز می‌ کند. حال با نگاهی سطحی هم می توان متوجه شد که پالتوی طوسی با طراحی خاص گلوریا یک پالتو خاص با طراحی مزونی است.

استایل گلوریا هاردی

استایل گلوریا هاردی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی