|

بررسی استایل زیبا کرمعلی

استایل چهارخونه و رترو زیبا کرمعلی در اکران عنکبوت؛ عشق ساعد سهیلی تو لاتاری چه کرده!

زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینمای ایران است که در تمام نقش های خود و یا حتی در مراسم ها و جشنواره ها خوش درخشیده است .

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- زیبا کرمعلی متولد 12 آذر 1375 در کرج، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد. این بازیگر جوان  با استعداد فعالیت هنری اش بعد از آشنایی با محمدحسین مهدویان و گروه سازنده فیلم ماجرای نیمروز 1 که برای اکران در دانشگاه حاضر شده بودند آغاز شد زیرا در این دیدار از زیبا کرمعلی برای بازی در فیلم لاتاری دعوت کردند. اگر فیلم لاتاری را دیده باشید شاهد نقش آفرینی بی نظیر این بازیگر جوان خواهید بود، به طور کلی می توان فیلم لاتاری را نقطه شروع محبوبیت زیبا کرمعلی دانست. حال اگر بخواهیم جدا از استعداد بازیگری زیبا کرمعلی به بررسی استایل ها و لباس هایی که تا به امروز پوشیده است بپردازیم باید بگوییم او در بیشتر استایل های خود از سبک کلاسیک و کت های ساده و بلند کمک گرفته است. ولی اگر بخواهیم یک ویژگی دیگر هم درباره انتخاب لباس این بازیگر بگوییم باید به جسارت او در انتخاب لباس های طرح دار و کارتونی اشاره کنیم که طبیعتا پوشیدن اینگونه لباس ها کار هر کسی نیست.

زیبا کرمعلی گاها از سبک مینیمال، ماکسیمال و لباس های عجیب غریب هم استفاده می کند؛ در نتیجه می توان گفت این بازیگر جوان پایبند به سبک و استایل خاصی نمی باشد. در ادامه این مقاله همراه م باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های زیبا کرمعلی آشنا شوید.

استایل زیبا کرمعلی

استایل زیبا کرمعلی

استایل زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی ساده و مینیمال پوش در چهلمین جشنواره فیلم فجر

زیبا کرمعلی که در مصاحبه ای در مور خود گفته بود وبلاگ شخصی داشتم ولی به اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشتم که دامنه مخاطبان نوشته هایم را گسترده تر کنم، یا حتی داخل وبلاگم با نام مستعار مطلب می نوشتم. امروزه یکی از شجاع ترین دختران سینمای ایران در زمینه انتخاب لباس و سبک استایل است، او برای شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر یک مانتو پاییزه زیبا و ساده سبز را انتخاب کرده بود و آن را با آیتم های مکمل مشکی و فانتزی ست نموده بود. جالب است که بدانید از بوت های بلند و تا زانوی مشکی گرفته تا کیف کوچک و زیبای سبز رنگ و مینی اسکارفی که به سر داشت همگی تاثیر تاثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت ظاهر او داشتند.

استایل زیبا کرمعلی

استایل زیبا کرمعلی

استایل کارتونی و دخترانه زیبا کرمعلی در جشن حافظ

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم زیبا کرمعلی همانقدر که کلاسیک و رسمی می پوشد گاها ماکسیما و رنگی هم می پوشد . حال او در بعضی استایل هایش سبک ها را با هم ترکیب می کند و بصورت همزمان شما شاهد چند سبک مختلف در استایل او خواهید بود. او برای شرکت در مراسم جشن حافظ یک پالتو کتی بلند و کلاسیک به تن کرده بود که همانطور که در تصاویر پایین می بینید دارای طراح های کارتونی و رنگی رنگی بود و جالب است که این بازیگر خانم مانند همیشه بسیار هوشمندانه و جسورانه لباس های دیگری که با پالتو ست کرده بود هم رنگی و قرمز انتخاب کرده بود. همانطور که می دانید خانم هایی که قرمز می پوشند از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردارند، بطور کلی می توان گفت پوشیدن این رنگ بسیار شجاعانه است.

استایل زیبا کرمعلی

استایل زیبا کرمعلی

خانم کوچولوی سینما با استایلی چهارخونه و رترو در اکران عنکبوت

زیبا کرمعلی همانقدر که در انتخاب نقش و کارکتر بسیار جزئی نگر، دقیق و جدی است در انتخاب لباس  استایل هم در مراسم های اکران همینطور عمل می کند. او برای حضور خود در مراسم اکران خصوصی فیلم عنکبوت یک استایل کلاسیک و رترو را انتخاب کرده بود و همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می کنید او ظاهری شیک و منحصربفرد دارد. در سبک رترو لباس­‌ها با الهام از گذشته تولید می شوند و به اصطلاح نو هستند ولی خب بدیهی است که خیلی از آیتم های استایل رترو شبیه به استایل وینتیج می باشد ولی با این تفاوت که در استایل وینتیج لباس ها نو نمی باشند.

استایل زیبا کرمعلی

استایل زیبا کرمعلی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی