|

چه جوری لباس راحتی بپوشی؟

انواع استایل با لباس راحتی و تو خونه ای؛ تو خونه هم میتونی شیک و جذاب باشی!

لباس راحتی

لباس هایی که از پارچه های نرم و لطیف، پنبه ای و کمی کشی تهیه می شوند بهترین انتخاب برای لباس راحتی هستند، پس در انتخاب پارچه آنها دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بسیاری از افراد گمان می‌ کنند انتخاب لباس بیرون، چه لباس مجلسی برای مهمانی باشد و چه خیابان، بسیار مهم‌ تر از لباس داخل خانه است. در حالی که این فکر به دلایل بسیار زیادی اشتباه بوده؛ زیرا جنس لباسی که در منزل پوشیده می‌ شود، به دلیل آن که تماس بیشتری با پوست بدن انسان دارد و مرتب مورد شستشو قرار می‌ گیرد، از اهمیت فوق‌العاده‌ بالایی برخوردار است. خب حال که ما بیشتر عمر خود را با این لباس ها می گذرانیم چه بهتر که یاد بگیریم در کنار راحتی و آسایش خاطر چگونه ظاهری مرتب و زیبا داشته باشیم و به همه اعضای خانواد روحیه و حالِ خوب را هدیه دهیم. اگر می خواهید لباس هایی راحت داشته باشید بهتر است به سمت لباس راحتی هایی که از الیاف نخ پنبه تهیه شده اند بروید زیرا این لباس ها معمولا ضد حسایت هستند و در استفاده طولانی مدت برای شما مشکلات پوستی و یا حتی احساس ناخوشایند ایجاد نمی کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن توجه کنید این است که بهتره سایز و مدل لباس را مناسب انتخاب کنید، بلوز و شلوار راحتی نباید برای شما تنگ باشد.

شما نباید با پوشیدن این لباس ها حس فشار و ناراحتی داشته باشید، حتی نباید برای شما خیلی گشاد باشند. در نتیجه برای بالاتنه مخصوصا لباسی را انتخاب کنید که کمی آزادتر باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چدتا استایل راحتی و مناسب آشنا شوید.

لباس راحتی

لباس راحتی

لباس راحتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ به سلامت خود اهمیت دهید

همانطور که از اسم لباس مشخص است، شما باید با پوشیدن این لباس احساس راحتی داشته باشید. لباس هایی که از پارچه های نرم و لطیف، پنبه ای و پارچه هایی که کمی حالت کشی دارند تهیه می شوند بهترین انتخاب برای لباس راحتی هستند. چرا که شما باید بعد از یک روز کار طولانی در خانه حس خوب و راحتی داشته باشید. یکی از ویژگی های که بعد از انتخاب جنس پارچه و سایز مناسب باید به آن دقت کنید این است که نباید از پوشیدن رنگ ها و مدل های مورد علاقه تان در خانه بترسید، زیرا خانه جای امن شما است و شما باید چیزی را به تن کنید که دوست دارید. از رنگ ها استفاده کنید و تا می توانید مدل های فانتزی و حتی عروسکی را انتخاب کنید.

لباس راحتی

لباس راحتی

ست لباس راحتی؛ تو خانه هم میتونی هم راحت باشی و هم شیک!

یکی از راه های داشتن ظاهری شیک ، مدرن و همزمان راحت در منزل و در مقابل اعضای خانواده پوشیدن ست های بلوز و شلوار یا تاپ و شلوارک های نخی و بسیار سبک است. حال اگر راحتی برایتان اولین الویت قرار دارد باید بگوییم که لباس هایی که از نخ پنبه تهی می شوند بهترین حال ممکن را برای شما به ارمغان خواهند آورد و اگر می خواهید در کنار این حال خوب ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید بهتر است یکی از ست  بلوز و شلوار راحتی را تهیه کنید. یکی از نکته هایی که در استایل منزل باید رعایت کنید این است که باید کشوی لباستان را بررسی کنید و لباس های کهنه، پاره، رنگ و رو رفته خود را دور بیاندازید زیرا این لباس ها باعث ظاهر ناخوشایندی در شما خواهند شد.

لباس راحتی

لباس راحتی

روزهای سرد و برفی زمستان را لباس راحتی تدی و نرمالو بپوشید

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم لباس های خانگی به این دلیل که مدت زمان بیشتری پوشیده می شوند باید راحت باشند پس لباس های چسبان پلاستیکی مانند لگینگ و تاپ های تنگ را برای هیچ فصلی انتخاب نکنید. حال اگر در روزهای برفی زمستان به فکر خرید یک لباس راحتی افتاده اید، بهتر است که یک ست تدی و پشمالو را انتخاب کنید زیرا این لباس ها علاوه بر اینکه بسیار گرم و شیک می باشند، تن خور بسیار راحتی هم دارند و شما با پوشیدن آنها احساس سبکی و گرما می کنید که این دو ویژگی برای یک لباس راحتی در دل زمستان بهترین ویژگی ها می تواند باشد.

لباس راحتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی