|

ابروهای پر پشت داشته باش

اگه میخوای ابروهات مثل گلشیفته پهن و پرپشت شه بیخیال مداد ابرو؛ بیا بگم چطور بهش برسی!

اگه دوست داری که زیبایی چهرَت به زیبایی معروف ترین مدل ها و بازیگر ها باشه اونم از نوع طبیعیش به فکر خوشگلی ابروهات باش.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- طی دوران ها مختلف مفهوم زیبایی به مراتب تغییرات فراوانی کرد و در این روزگار هیچ چیز به اندازه زیبایی طبیعیی یعنی چهره نچرال و خدادای شما نمی تونه باعث درخشیدن شما بشه به همین خاطر هم هست که طی چند سال اخیر مصرف محصولات بهداشتی مربوط به روتین های پوستی و یا مراقبتی مو طرفدار های بیشتری پیدا کردند تا محصولات آرایشی و یا رنگ مو های خاص و عجیب و غریب. در همین راستا زیبایی ابرو ها یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین موارد در چهره ما به حساب میان، این که مرتب باشند، پر پشت باشند و حتا این که چه رنگی داشته باشند هم برای اون هایی که موهای خودشون رو مرتب رنگ می کنند مهمه.

ابرو های زیبا و پرپشت

حالا ممکنه این سوال برای شما ایجاد بشه که چطور میشه به زیبایی ابرو ها رسید و کاری کرد که بیشتر رشد کنند و پر پشت تر بشند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا چند تا از ساده ترین راه کار ها رو با شما به اشتراک بگذاریم.

روغن تراپی روشی که همیشه جواب میده

همون طور که موهای ما به وسیله روغن تراپی حالشون بهتر میشه و تقویت میشند ابرو ها هم با کمک روغن درمانی می تونند وضعیت بهتری پیدا کنند. برای این کار شما هم می تونید از روغن های طبیعی مثل روغن کرچک استفاده کنید و با برس ریمل به روی ابروتون بکشید هم این که می تونید از محصولات مراقبتی مثل سرم های احیا کننده استفاده کنید.

نوشیدن آب کافی اصل همیشگی زیبایی

شاید به نظرتون نامربوط جلوه کنه اما نوشیدن آب کافی و هیدراته ماندن بدن یک اصل مهم در زیبایی به حساب میاد و باعث میشه تا تار موهایی که تازه رشد می کنند جنس و حالت بهتری داشته باشند به عبارت دیگه هیدراته ماندن بدن در روند رشد و افزایش مو ها تاثیر داره چه موی سر و چه ابرو.

ابرو های زیبا و پرپشت

شانه کردن یه راه ساده واسه جذابیت

شانه کردن ابرو ها مسلما راحت ترین راهی است که میشه به این وسیله به زیبا تر شدن ابرو ها کمک کرد هم اون ها رو مرتب می کنه و هم این که با افزایش جریان خون  باعث افزایش سرعت رشد اون ها میشه. برای شانه کردن ابرو ها هم می تونید از شانه های کوچک مخصوص ابرو استفاده کنید هم این که بعد از تموم شدن ریملتون می تونید به جای دور انداختنش از برسش به عنوان شانه و برای مرتب کردن ابرو هاتون استفاده کنید.

ماساژ دادن یه راه موثر واسه رشد بهتر

به گزارش شایانیوز، با کمک اسکراپ پوست اطراف ابروهاتون رو لایه برداری کنید و در همین حال ماساژ بدید این کار نه تنها به افزایش جریان خون کمک می کنه بلکه سلول های مرده اطراف ابرو شما رو هم از بین میبره که در رشد ابرو ها موثر است.

ابرو های زیبا و پرپشت

یک نکته دیگه ای که خوبه در ارتباط با ابروهاتون در نظر داشته باشید اینه که اگر پوست چربی دارید ممکنه که خیلی زیاد از محصولاتی استفاده کنید که چربی پوست شما رو از بین می برند این کار اصلا اشکالی نداره اما باید توجه داشته باشید که برخی از اون ها برای ابرو های شما خوب نیستند و نباید خیلی استفاده بشند مثل صابون گوگرد که به عنوان یک محصول مناسب پوست چرب شناخته میشه اما اگر شما به طور مرتب از این صابون استفاده کنید ممکنه که متوجه پوسته پوسته شدن ابروهاتون بشید درست مثل شوره سر که علت اون هم از بین رفتن چربی طبیعی مو هاست.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی