|

معرفی چند رنگ جذاب برای ست کردن مانتو کرم

معرفی چند ترکیب رنگی برای استایل شیک زنانه؛ به نظرتون مانتو کرم را چگونه باید ست کنیم؟

مانتو کرم را چگونه ست کنیم؟

رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی و مورد علاقه خانم ها و دختران است اگر اصول ست کردنش را بدانید که به خوبی با رنگ های شاد و روشن بهاری ست می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو کرم یکی از مانتوهایی است که علاوه بر زیبا بودن به شما استایلی شیک و لوکس می بخشد، البته به شرط آن که به زیبایی ست شود و با آیتم های مناسبی استفاده شود. جالب است که بدانید رنگ کرم یکی از رنگ های خنثی و مورد علاقه خانم ها و دختران است که اگر اصول ست کردنش را بدانید به خوبی با رنگ های شاد و روشن بهاری ست می شود. یکی از ویژگی های مثبت رنگ کرم این است که اگر رنگ پوست شما حتی در طیف گندمی تا تیره هم قرار بگیرد، این رنگ برای شما انتخاب مناسبی محسوب می شود. مانتو کرم بر خلاف مانتو مشکی با همه رنگ ها ترکیب زیبایی را نمی سازد و خوب است که اگر این مانتو را برای بهار 1402 انتخاب کرده اید به اصول و چرخه رنگ برای ست کردن آن دقت نمایید. پیشنهاد ما به شما برای ست کردن مانتو کرم استفاده از رنگ های نارنجی، سفید، مشکی، قهوه ای، آبی و سبز است. البته در انتخاب رنگ ها فراموش نکنید که رنگ های گرم و سرد به دو دسته روشن و تیره تقسیم می شوند، در واقع رنگ های گرم و سرد نشان دهنده حساسیتی هستند که هنگام تماشای طیف رنگی ایجاد می شود.

برای مثال خوب است که بدانید رنگ های گرمی مانند نارنجی، قرمز و قهوه ای نیز قوی هستند، در حالی که رنگ های سرد مانند سبز و آبی آرام و سرد هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع رنگ های جذاب برای ست کردن مانتو کرم آشنا شوید.

مانتو کرم

مانتو کرم

معجزه رنگ سبز در کنار مانتو کرم؛ ترکیبی جذاب و خنک

همانطور که در قسمت بالا اشاره ردیم در بین رنگ های مکمل و قابل ست شدن با مانتو کرم رنگ سبز یکی از رنگ هایی است که به استایل شما حس و حال بهاری و خنک را می بخشد. در نتیجه اگر برای ست کردن استایل بهاری خود با مانتو کرم هنوز رنگ مناسبی را پیدا نکرده اید پیشها ما برای شما زرنگ سبز زارا است، زیرا این رنگ به جز اینکه برای استایل شما گزینه مناسبی محسوب می شود یکی از رنگ های ترند و محبوب سال 1402 است. البته این به این معنا نیست که شما نمی توانید از سبزهای دیگر برای ست کردن مانتو کرم خود کمک بگیرید. شما می توانید از سبز زیتونی و یا حتی صدری هم برای ست کردن استایل خود استفاده کنید.

مانتو کرم

مانتو کرم

نارنجی یا آجری را برای استایل جذاب و تابستانی خود انتخاب کنید

رنگ نارنجی یکی از رنگ های گرم و مناسب استایل شما خواهد بود، زیرا مانتو کرم در کنار رنگ نارنجی برای شما معجزه خواهد کرد و استایلی جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ نارنجی یکی از رنگ های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می آید و جزو رنگ های گرم طبقه بندی می شود. نارنجی رنگی است که برای توصیف غروب خورشید و آتش به کار می رود و می توان گفت نماد شور و شوق، شیفتگی، شادی، خلاقیت، عزت، جذابیت، قدرت، موفقیت، تشویق و تحریک است. پس اگر می خواهید استایلی جذاب و پر انرژی را تجربه کنید مانتو کرم خود را با شال نارنجی ست کنید.

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم را با قهوه ای ست کنید؛ استایل نود را تجربه کنید

همانطور که می دانید رنگ‌ ها تاثیر بسیار زیادی در استایل و پوشش ما دارند. یکی از شیک ترین رنگ‌ ها برای ست کردن لباس و آرایش، رنگ نود (Nude) است. حال اگر برایتان سوال است که رنگ نود را چگونه می توان ست کرد؟ باید بگوییم که اولین نکته‌ ای که باید در مورد رنگ‌ های نود بدانید، این است که بهترین روش ست کردن رنگ نود تنها با رنگ نود استو در نتیجه برای مانتو کرم می توانید از رنگ قهوه ای و نسکافه ای ست نمایید و از استایل ترند و جذاب خود لذت ببرید.

مانتو کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی