|

بهترین گوشی های شیائومی توی 2023 رو شکار کن / جمع هر چی خفنه بازار بترکون اینجا جمعه

تعدادی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023 معرفی شده که کاربرها رضایت فوق العاده ای از اون ها داشتن مثل ردمی نوت 12 پرو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روزی که خیلی ها برای اولین بار اسم شیائومی رو می شنیدین باورشون نمیشد که یه روزی این برند چینی بتونه یه جوری جای پای خودش رو توی بازار محکم کنه که رقیب بزرگ و سرسخت خیلی از از برندهای معروف و بزرگ بشه و شاید حتی خود شما که الان در حال حاضر با خوندن این مقاله که به دنبال بهترین گوشی های شیائومی هستید فکرش رو نمیکردید که یه روزی این شرکت با محصولات خوبش بتونه توی دلتون جا باز کنه و بشید یکی از طرفداران گوشی های تولید شده توسط این برند اما خب گویا تلاش های غول چینی نتیجه بخش بوده و همینطور داره استانداردهای بازار رو جابجا میکنه.

یکی از نکات جالبی که در خصوص برند شیائومی وجود داره این هست که این کمپانی هر ساله یه عالمه مدل مختلف روانه ی بازار میکنه که خب انتخاب از بین اون ها میتونه کار سختی باشه بنابراین سعی شده که بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربرا براتون گلچین بشه و یه مقایسه ی خلاصه و مفیدی بین اون ها از نظر کارایی باتری و حتی قیمت انجام بشه که خرید و انتخاب مناسب و متناسبی از بین مدل های مختلف و موجود شیائومی در بازار داشته باشید. بنابراین توصیه میکنیم که برای دونستن جدید ترین و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023 همراه ما باشید.

بهترین گوشی های شیائومی

شیائومی ردمی نوت 12 پرو 5G از بهترین گوشی های شیائومی

به طور کلی بین گوشی های شیائومی سری های نوت همواره بین کاربرا از محبوبیت بالایی برخوردار بودن و هستن که ردمی نوت 12 پرو یکی از جدیدترین نمونه از این سری هست که ارزش خریدش بالاست و به همین علت از نظر کاربرا هم خیلی دوست داشتنیه. از ترند بودن این گوشی باید به این موضوع اشاره کنیم که طراحی این محصول کاملا تخت هست و حتی لبه های کناری اون هم بدون داشتن انحنا ساخته شدن. دوربین های این گوشی روی قاب پشتی و در سمت چپ اون قرار دارن و فریمی که دوربین ها رو پوشونده کاملا با رنگ قاب پشتی گوشی ست شده.

اندازه ی نمایشگر این محصول 6.67 اینچ هست و رزولوشنش فول اچ دی هست و قابلیت نمایش تعداد تصویر در ثانیه اون 120 هرتز هست. تراشه پردازشگر و قلب تپنده ی این گوشی 6 نانومتری دیمنسیتی 1080 هست. دوربین اصلی گوشی 50 مگا پیکسل و دوربین سلفی 16 مگایی هست. دارای فست شارژه  و حسگر اثر انگشت تلفیق شده با دکمه ی پاوره از دیگر ویژگی های این گوشی هست.

بهترین گوشی های شیائومی

ردمی نوت 12 از بهترین گوشی های شیائومی

بعد ردمی نوت 12 پرو ردمی نوت 12 میتونه از محبوب ترین گوشی های حال حاضر شیائومی محسوب بشه بین کاربرا؛ طراحی این گوشی یه مقدار متفاوت هست و روی قاب پشتی اون یه مقدار انحنا دیده میشه و از این رو باید گفت که کاملا تخت نیست. اندازه ی نمایشگر این مدل 6.67 ایچ هست و رزولوشنش فول اچ دی هست و قابلیت نمایش هر تصویر در ثانیه اون 120 هرتز هست که این ویژگی ها برای یه گوشی با قیمت ردمی نوت 12 فوق العاده به شمار میان.

پردازشگر این محصول اسنپدراگون 4 نسل 1 هستش. در مقام مقایسه این مدل با نوت 11 باید به افزایش 30 درصدی قدرت سخت افزاری از نظر پردازنده ی مرکزی و افزایش 120 درصدی پردازش های گرافیکی این مدل اشاره کنیم که اون رو به لول بالاتری از نوت 11 ارتقاء داده و از این جهت کاربری بیشتر و بهتری برای انجام کارهای مختلف داره. دوربین اصلی این گوشی 48 مگا و سلفی اون 13 مگا پیکسل هست.

بهترین گوشی های شیائومی

پوکو F5 از بهترین گوشی های شیائومی

سری F پوکوها از همون ابتدا هم مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفتن و حالا نسل جدیدی از این سری ها روانه ی بازار شده که پوکو اف 5 یکی از از این سری هاست که ارزون تر ین اون ها هم محسوب میشه ولی خب باتوجه به مشخصات، کارایی و همچنین قیمت خوبی که در سری خودش داره خریداران زیادی داره. از طراحی های ظاهری این محصول میشه به این موضوع اشاره کرد که دیگه دوربین ها یه فریم مشخص ندارن و لنزهای اون ها بدون داشتن فریم روی بدنه قرار میگیرن که این نشون دهنده ی طراحی نو و جدیدی هست که شیائومی در حال پیاده سازیه اون هست.

اندازه ی نمایشگر این محصول 6.67 اینچ هست و رزولوشنش فول اچ دی هست و 89 درصد از فضای روبه رویی رو از آن خودش کرده. قابلیت نمایش تعداد تصویر در ثانیه در اون 120 هرتز هست. تراشه ی پردازشگر این گوشی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 هست که عملکردی قوی و بسیار سریع داره. دوربین اصلی این گوشی 64 مگا پیکسل و دوربین سلفی 16 مگا پیکسل هست. 

بهترین گوشی های شیائومی

شیائومی 13 اولترا؛ بهترین گوشی شیائومی 2023

میشه گفت که در این روزهای بازار شیائومی 13 اولترا از گرون ترین و بهترین گوشی های شیائومی محسوب میشه که در حال حاضر در بازار ایران هم موجوده؛ بدنه ی این گوشی چرمی هست و کیفیت فوق العاده ای داره و فریم کناری اون آلومینیومی هست. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.73 اینچ هست و قابلیت نمایش تعداد عکس در ثانیه ی اون 120 هرتز هست و دارای گستره ی رنگی فوق العاده ایه. پردازشگر این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 2 هست که همین تراشه به اون توان سخت افزاریه بالایی اهدا کرده. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی اون 32 مگاپیکسل هست .

بهترین گوشی های شیائومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی