|

واویلا از روزی که لباس و یقه اش کرم پودری میشن لعنتیا / بیا ترفندهای پاک کردنش با من

در این مقاله به روش های پاک کردن کرم پودر از روی لباس اشاره کردیم که میتونید با کمک اون ها این لکه رو به راحتی از بین ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی ها به دنبال سرعت بخشیدن به کارهاشون هستن و دوست دارن که هر کاری رو در مدت زمان کوتاهی سر و سامون بدن که خب در این بین یه عده میتونن این کار رو انجام بدن و یه عده هم نمیتونن ولی خب چرا دنبال یه راه حل فراگیر نباشیم برای انجام کارها که هر کسی از پسش بربیاد یعنی برای هر کاری یه سری ترفند مشخص بشه که هر کسی که از اون ها استفاده کنه به یه نتیجه ی مشخص برسه مثلا شاید رسوب دوش حمام رفته روی مختون ولی خب نمیدونید که اون رو چطور از بین ببرید که در این حالت باید به دنبال ترفندهای رسوب زدایی دوش حمام بگردید که قبل از شما یه عالمه آدم ازشون استفاده کردن و جواب گرفتن و بعد از شما هم یه عالمه آدم دیگه قرار استفاده کنن.

پس با این حساب ترفندها میتونن بسیار راهگشا باشن و حتی در برخی از مواقع هم باعث حفظ سلامتیه شما بشن! البته که شاید این تیکه براتون عجیب باشه که باید بگیم جایی برای تعجب وجود نداره چون یه سری از ترفندها مثل ترفندهای تمیز کردن سینک ظرفشویی میتونن به شما کمک کنن که کمتر از شوینده های شیمیایی مثل وایتکس استفاده کنید که در این حالت هم دستتتون خراب نمیشه و هم از تنفس بوی وایتکس اذیت نمیشید که ما در این خصوص توی مقاله های قبلیمون صحبت کردیم میتونید مطالعه اش کنید وی امروز بریم به سراغ یادگیری ترفندهایی برای پاک کردن کرم پودر از روی لباس که واقعا لکه ی رومخی هست بخصوص که اگر لباستون مشکی و یا سفید باشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

پاک کردن کرم پودر از روی لباس

کرم یا فوم اصلاح یکی از بهترین پاک کننده های کرم پودر

فوم یا کرم اصلاح به خمیر ریش هم شهرت داره و جزء وسایلی هست که برای نرم و لطیف شدن پوست بعد از اصلاح استفاده میشه و تاثیر فوق العاده هم داره. اما این وسیله یه مورد مصرف جالب داره و اون هم در جایگاه حالا کرم پودر بودن هست چرا که این ماده در فرمولاسیون خودش موادی مثل اسید استئاریک، لانولین و الکل داره که علاوه بر این که برای پوست مفید هستن میتونن در پاک کردن لکه ی کرم پودر از لباس شما هم موثر باشن به همین دلیل جایی برای تعجب وجود نداره که حرف از پاک کردن کرم پودر از انواع لباس ها چه مشکی، چه سفید و رنگی میشه اسم فوم و یا کرم اصلاح میاد وسط.

برای این هم که بتونید با استفاده از این ماده لکه ی کرم پودر رو پاک کنید در ابتدای امر باید کرم اصلاح رو روی لکه ی مدنظرتون بمالید و بعد اون رو با استفاده از یه مسواک کاملا خشک پخش کرده و بسابید و این کار رو تا زمانی ادامه بدید که لکه ی موردنظر شما به طور کامل از بین بره. در کل این ماده میتونه در عرض ده دقیقه لکه ی کرم پودر رو توی خودش حل کنه و از بین ببرتش.

پاک کردن کرم پودر از روی لباس

میتونید برای پاک کردن لکه ی کرم پودر به آمونیاک اعتماد کنید

آمونیاک رو میشه یکی از حلال های فوق العاده برای کرم پودر در نظر گرفت که میتونه به خوبی هر چه تمام تر چربی ها رو توی خودش حل کنه و لکه ای که به علت کرم پودر روی لباس شما ایجاد شده رو از بین ببره. برای پاک کردن لکه ی کرم پودر از روی لباستون با این وسیله در وهله ی اول باید باید با یه وسیله ی تیرز باقیمونده ی کرم پودر رو از لباستون پاک کنید و بعد یه مقدار آمونیاک رو با مقدار مساوی آب و مایع ظرفشویی قاطی کنید.

حالا محلول رو داخل یه بطری بریزید و بعد خوب تکونش بدید و روی لکه ی کرم پودر اسپری کنید و چیزی حدود سه الی پنج دقیقه به مواد اجازه بدید تا اثر خودشون رو بذارن و بعد لباس رو آبکشی کنید و با بالاترین دمای مجازی که روی لباستون برای شست و شوی اون وجود داره با پودر لباسشویی بشوریدش.

پاک کردن کرم پودر از روی لباس

تینر فوری برای از بین بردن لکه ی کرم پودر از روی لباس سفید معجزه میکنه

یکی دیگه از حلال های کرم پودر تینر فوری هست که در اصل یه حلال شیمیایی قدرتمند و فوق العاده هست که توی سریع ترین زمان ممکن میتونه انواع لکه ها رو از روی لباس شما پاک کنه. در صورتی که مایل بودید از این ماده برای پاک کردن کرم پودر استفاده کنید باید در وهله ی اول به دستمال و یا قلم مو اضافیه کرم پودر رو از روی لباس پاک کنید تا کرم پودر اطراف لکه پخش نشه، بعد یه اسفنج برمیدارید و اون رو تینری میکنید و روی لکه ی موردنظر قرارش میدید و فشار میدید و برای ده الی پونزده دقیقه صبر میکنید که تینر اثرش رو بذاره و بعد اون رو با آب سرد بشورید.

پاک کردن کرم پودر از روی لباس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی