|

لباس های ضروری کمد خانوم های شیک پوش / با اینا هیچوقت از تیپ رفیقت عقب نیستی

اگر شما از دست خانوم هایی هستید که تو کمدتون یه عالمه لباس دارید اما غیر ضروری، پس حتما با این مطلب هراه باشید تا لباس های ضروری رو بشناسیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همه ما خانوما یکسری لباس تو کمد لباسمون داریم که یار همیشگی مون هستن و یکسری رو هم سالی یک بار یادشون میفتیم. این لباس ها میتونه از یه شومیز یا مانتوی راحت گرفته ، تا اون ژاکتی که خیلی باهاش حال می کنیم و حتی کوله پشتی که به شدت باهاش حس راحتی داریم. با این حال همیشه چندتایی لباس هستند که کاربرد زیادی دارنا، اما خب ما ازشون غافل شدیم! اگر شما بانویی هستید که دلتون میخواد تا یه کمد پر از لباس کاربردی داشته باشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید! چرا که قراره این جا یاد بگیریم کدوم لباس ها برای یک بانو ضروریه و باید داشته باشه.

6387684

 

چند تا شلوار داری؟ شلوار جین سفید رو یادت نره

شلوار جین رو همه ما داریم. اما اونچه که مشخصه اینه که اغلب افراد از جین های آبی رنگ استفاده می کنند در حالی که یکی از ضروریات کمد لباس هر بانوی خوش پوشی، داشتن یک شلوار جین سفید رنگه. جین سفید خب خیلی تو چشم نیست و شاید ساده به نظر بیاد، اما شما باید داشته باشید! ولی خب شما خانوم خانوما تو انتخاب مدل می تونید راحت باشید و از شلوار جین بوت کات و بگ گرفته تا مام استایل و مام فیت، هرچی که دلتون خواست رو بخرید چرا چون تنوع جین ها خیلی زیاده. شلوار جین سفید یکی از شیک تریناست و میتونه با هر سبک استایلی تطبیق پیدا کنه و ست بشه. همچنین جین سفید به دلیل خنثی بودن در رنگ، با انواع و اقسام رنگ ها مثل سرمه ای، شتری، زغالی و سبز زیتونی و رنگ های پرجنب و جوش قابلیت ست شدن داره و به همین دلیل وجودش تو کمد هر خانومی ضروریه.

لباس+های+ضروری+برای+خانم+ها

سینه بند بدون بند؛ مطمئن باش یه جا نیازت میشه اونوقت نداری

خیلی از خانوما هستن که تو طول روز و یا در مهمونی ها لباس هایی میپوشند که ممکنه از قسمت شونه باز باشه و اینجاست که اگر شما لباس زیر خود را با بند و معمولی انتخاب کنید، قطعا زیبایی که باید داشته باشه رو نداره. با این حال، داشتن یه سوتین بدون بند وقتی ضروری میشه که قصد دارید برای حضور تو مهمونی، یه لباس مجلسی دکلته بپوشید.

کفش پاشنه گربه ای واسه هر خانومی نیازه ها

اگر از دست خانوم هایی هستید که کفش های پاشنه دار می پوشید، اما خب دوست هم ندارید که خیلی قدتون بلند به نظر بیاد، میتونید خیلی راحت کار رو با یه کفش پاشنه گربه ای در بیارید. این سبک از کفش ها اینجورین که در عین حال که پاشنه دار هستند، اما راحتی خیلی خوبی دارن و پاشنشون متناسبه. از کفش های پاشنه گربه ای بیا موقعیت های نیمه رسمی و یا مراسمات رسمی که نیازه خیلی ایستاده باشید عالیه.

لباس های ضروری برای خانم ها

کیف دستی شفاف واقعا جذابیت بی نظیری داره؛ بخرش!

اگر خیلی حساسین که اقلام داخل کیفتون رو پنهان و به دور از چشم نگه دارید، توصیه میکنیم که اصلا سراغ این سبک از کیف ها نرید. اما اگر ترجیح میدین و دوست دارین که اکسسوری های خوشگل و لوازم تون تو یه محفل خاص دیده بشه و رخ بده، پس پیشنهاد می کنیم که حتما یه کیف دست شفاف داشته باشید و از زیباییش لذت ببرید.

لباس های ضروری برای خانم ها

واسه داشتن یه شنل پشمی هنوز اقدام نکردی؟

اگر شما خانومی هستید که تو یه منطقه با آب و هوای سرد زندگی می کنید، بی شک باید تو زمستون برید سراغ لباس هایی مثل ژاکت و کاپشن! اما خب با این حال اگر دلتون میخواد که هم لباستون کاربردی باشه و هم رو مد و خوشگل، پس حتما باید یه شنل پشمی بخرید که تو کمدتون جاش خیلی خیلی خالیه. در واقع شنل های پشمی یکی از خاص ترین و جذاب ترین استایل ها برای بانوان می باشد که اگر نداشته باشیش از دستش دادی! خود دانی.

لباس های ضروری برای خانم ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی