|

مدل آرایش برای عید دیدنی / اینجوری خوشگل کنی مجرد باشی سال دیگه همین وقت خونه ی بختی

در این مقاله در خصوص مدل آرایش برای عید دیدنی صحبت کردیم و برای این که یه میکاپ عالی و خاص در این ایام داشته باشید توصیه هایی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک و پیک بودن این روزا خیلی راحت شده چرا که شما خیلی راحت میتونید با دو تا سرچ توی اینترنت در جریان این که چی مد هست و چی نیست قرار بگیری و بعد با توجه با اون ها تیپ بزنی و آرایش کنی و حتی در صورتی که اندامت از ویژگی خاصی هم برخورداره بدونی که با توجه به اون ویژگی باید چه آیتم هایی رو انتخاب کنی مثلا اون خانوم هایی که که بالاتنه ی بزرگتری نسبت به پایین تنه دارن باید برن به سراغ پیدا کردن لباس مناسب برای خانم های چهار شانه تا تعادل رو توی اندامشون برقرار کنن که با یه سرچ ساده این کار ممکن خواهد شد و براتون خرجی نخواهد داشت.

بنابراین اصلا عذر و بهونه ای برای این که بد تیپ و یا با ظاهر بد ظاهر بشید وجود نخواهد داشت خصوصا الان که عید هم هست و شما بالاخره توی این ایام اقوامی رو که شاید در طول سال حتی ندیده باشید رو هم میبینید و خب ضایع هست که جلوشون بد ظاهر بشید به خاطر همین توصیه میکنیم که توی مراسم های عید دیدنی این ایام شومیز های مهمونی مناسب عید رو بپوشید و شیک و پیک ظاهر بشید تا چشم حسوداتون بترکه و البته که خودتون هم در این بین با تعریف و تمجید دیگران اعتماد به نفس بیشتری بگیرید. حالا در همین راستا و برای این که خاص تر جلوه کنید میخواهیم در خصوص آرایش برای عید دیدنی براتون صحبت کنیم و بگیم که چطور با معجزه ی میکاپ توی مهمونی های عیدتون شیک تر بشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

آرایش برای عید دیدنی

رنگ سایه های چشمتون رو درخشان و سلطنتی انتخاب کنید

یکی از مهم ترین بخش های آرایش این روزا سایه هست چرا که به چشم های شما رنگ و لعاب میبخشه و در اصل میشه گفت که هیچ زمانی سایه ی چشم به اندازه ی الان توی میکاپ مهم نبوده و نقش تعیین کننده نداشته. اگر دقت کرده باشید دیگه مثل قبلا هم نیست که سایه ی یه رنگ پشت پلک بزنن بلکه این روزا به طور همزمان از چندتا سایه پشت پلک استفاده میکنن تا به چشم ها عمق بدن و اونا رو زیباتر نشون بدن و در بیشتر مواقع هم سایه ی گوشه ی چشم رو روشن تر و سفید میزنن و سایه ی انتهایی چشم رو تیره تر میزنن تا چشم ها کشیده تر به نظر بیاد.

شما هم میتونید از این قاعده برای آرایش مهمونی های عید هم استفاده کنید ولی بهتره که برای رنگ سایه ی انتخابیتون به سراغ سایه هایی با رنگ های طلایی، بنفش سلطنتی و یا سبز زمردی برید تا جلوه ی بیشتری داشته باشید و برای این هم که سایه بهتر بشینه روی پلکتون یه پرایمر بزنید و بعد سایه بزنید تا چین و چروک درست نشه.

آرایش برای عید دیدنی

خط چشم های رنگی شما رو بهاری نشون میدن

در کل مهم ترین بخش در میکاپ رو میشه آرایش چشم بشمار آوورد که در خصوص سایه ی اون براتون صحبت کردیم حالا نوبت به خط چشم میرسه ک یکی از مهم ترین بخش های آرایشه چرا که با وجود اون میتونید حتی مدل چشمتون رو تغییر بدید. حالا در مورد خط چشم برای آرایش بهاری توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ خط چشم های رنگی هست که این روزا حسابی مد شده مثلا توی اون ها خط چشم به رنگ سبز برای 1403 بسیار خاصه و از جایگاه بالایی برخورداره و باعث درخشان دیده شدن چشم های شما میشه.

البته که این مدل از خط چشم ها تنها برای این ایام مناسب نیستن و شما میتونید با وجود اون ها ظاهر خاصی برای خودتون توی بهار و تابستون بسازید و خوبیشون هم اینه که با لباس های زیبا و رنگیه شما توی این دو فصل ست خواهند شد.

آرایش برای عید دیدنی

در کنار مدرن بودن یه انتخاب کلاسیک مثل رژ قرمز میتونه عالی باشه

برسیم به مورد مهم دیگه توی میکاپ بهاری و البته برای عید دیدنی یعنی رژ که یه آیتم اصلی توی میکاپ بشمار میاد و در صورتی که میخواهید میکاپ همیشگی خودتون رو برای چشم داشته باشید و کلاسیک پسند هستید توصیه ی ما به شما در خصوص رژ رفتن به سراغ قرمز هست.

برای این هم که این انتخاب کلاسیک رو امروزی و مدرن کنید یه قرمز مات میتونه بهترین انتخاب و گزینه باشه در صورتی که در کنارش مژه های بلند و مشکی هم داشته باشید اون هم با کمک ریمل و یا مژه مصنوعی.

آرایش برای عید دیدنی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی